![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe van Mollahbeek opnieuw Molenbeek maken?
Hoe kunnen we dit aanpakken, vrienden?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 's Nacht in perchtas met tamboerijn door de straten lopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie kent nog het verhaal van Lange Wapper ? Die kwelgeest werd uit Antwerpen gedreven door op elke straathoek een Mariabeeldje te installleren.
Zoiets zou misschien ook kunnen werken in Molenbeek. ![]()
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kunt ge misschien eerst de problemen schetsen? Het is al even geleden dat ik nog voet in Molenbeek gezet heb.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zou er kunnen gaan wonen en een campagne kunnen beginnen om mensen ertoe te overtuigen in uw voetsporen te treden.
ps: ik ken u niet, derhalve voel ik me niet aangesproken door de term "vrienden" in uw bericht. Dit geheel terzijde.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Feestzalen opkopen, en geregeld Vlaamse festiviteiten organiseren, zoals barbecue's elke zondag bvb, dansavonden, sportclubs oprichten voor autochtonen, opnieuw met aantrekkellijke prijzen. Zulke zaken. Het geld kan men bijéénkrijgen door inzamelingen te doen bij sympatisanten, loterijen te organiseren enz.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er gaan wonen, zou een goed begin zijn.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer eenvoudig. Meulebeik is Meulebeik niet meer maar Me-illa-ba-acq zijnde een verloederde wijk van Marrakech. Met een PS-burgemeester die duidelijk ouderdomsverschijnselen vertoont.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het haalt weinig uit noch is het wenselijk van moslimgetto's te gaan verplaatsen. Ze moeten ergens bestaan, dus daar is evengoed als ergens anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man is 73 jaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen heeft daar in dezelfde mate last van.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn aan alles voor en nadelen verbonden.
Kijk naar waar ik woon, naast een nachtwinkel. Soms is het er in de nacht zo luid dat ik me genoodzaakt zie van een emmer water van op de bovenverdieping uit te kappen om het enthousiasme enigszins te temperen, vooral in de winter zijn ze dan rap weg. Sommige kreten die dan volmondig geslaakt worden zijn enorm grappig, zodat we dan weer eens smakelijk kunnen lachen. Er liggen peuken en kauwgum in hoeveelheden die de verbeelding tarten, blikjes, papier, gebroken glas en vuiligheid allerhande. Langs de andere kant kan je dan weer als het vuilkar is alles buiten zetten, eender wat, die mensen denken toch dat het van de nachtwinkel komt die hen goed betaalt, dus ze nemen werkelijk alles mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee gij, er zijn daar grote avenue's met prachtig onderthouden herenhuizen, mooie appartementen, steeds parkeerplaats... Alle winkels in de buurt.. Ben jij daar eigenlijk ooit al geweest?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boodschap was, er is goed en slecht in alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |