Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ATV of RTV? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=176558)

WetIsWet 14 september 2012 10:09

ATV of RTV?

Ik was alweer met verstomming geslagen over hoe politiek vooringenomen onze media wel is:

Citaat:

ANTWERPEN - Er zit een serieus haar in de boter tussen N-VA en de Antwerpse regionale zender ATV. Dat meldt Gazet Van Antwerpen. Voor het zendschema van haar verkiezingsdebatten koos ATV ervoor om de plaatsen te verdelen aan de hand van de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen van 2006, waardoor N-VA weinig aan bod zou komen. 'We weten niet of we nog wel willen deelnemen aan de debatten', aldus een misnoegde Bart De Wever.
Het volledige artikel kan u hier lezen. Enfin, ik laat er mijn leuke dag niet door vergallen want het bekende spreekwoord zegt "Boontje komt om zijn loontje" ;)

PS: voor de slechte verstaanders onder ons, RTV verwijst naar Rode TV, niet Ring TV ;)

Anselmo 14 september 2012 11:29

Blijkbaar zijn alle middelen goed om de eigen huid te redden.
ATV stelt zich nu al jaren op als spreekbuis van het Janssens-kamp met in hun voetspoor de medewerking van Gazet van Antwerpen.
Steeds werd dit terecht of onterecht vergoelijkt in het kader van de strijd tegen het extremisme belichaamd door
het Vlaams Blok.
Aan die reputatie heeft die partij ook nooit iets willen veranderen.
Maar nu blijkt dat het bij die strategie enkel om het behoud van de eigen positie te doen was.
De oude verrechtvaardiging kan onmogelijk ook voor NV-A gelden.
En de verwijzing naar de verhoudingen uit 2006 zijn echt een drogreden.
Mijn afkeer voor dergelijke manipulaties zijn de aanleiding om hier de NV-A electoraal te steunen.

Freddie 14 september 2012 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WetIsWet (Bericht 6325634)
Ik was alweer met verstomming geslagen over hoe politiek vooringenomen onze media wel is:

Het volledige artikel kan u hier lezen. Enfin, ik laat er mijn leuke dag niet door vergallen want het bekende spreekwoord zegt "Boontje komt om zijn loontje" ;)

PS: voor de slechte verstaanders onder ons, RTV verwijst naar Rode TV, niet Ring TV ;)

De lange arm van patrick janssens. Dat patrick zich daarmee laat kennen beduidt dat hij zelf beseft dat zijn rijk teneinde is.

Fieseler 14 september 2012 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 6325732)
Blijkbaar zijn alle middelen goed om de eigen huid te redden.
ATV stelt zich nu al jaren op als spreekbuis van het Janssens-kamp met in hun voetspoor de medewerking van Gazet van Antwerpen.
Steeds werd dit terecht of onterecht vergoelijkt in het kader van de strijd tegen het extremisme belichaamd door
het Vlaams Blok.
Aan die reputatie heeft die partij ook nooit iets willen veranderen.
Maar nu blijkt dat het bij die strategie enkel om het behoud van de eigen positie te doen was.
De oude verrechtvaardiging kan onmogelijk ook voor NV-A gelden.
En de verwijzing naar de verhoudingen uit 2006 zijn echt een drogreden.
Mijn afkeer voor dergelijke manipulaties zijn de aanleiding om hier de NV-A electoraal te steunen.

Ik hoop dat u niet wil zeggen dat antidemocratie mag als het maar tegen het VB is. 8O

De NVA had én een minister én het voordeel van zelf niet te zijn benadeeld toen hun collega's vlaams nationalisten werden gecordoneerd.
Geen vinger hebben ze uitgestoken.

Met welk moreel gezag komen zij nu janken?
De democratie?...was die niet nodig toen het zij het slachtoffer niet waren?

jump in the box 14 september 2012 12:29

Dit is nog maar het begin van de spitsvondigheden die onze media (vrt, DS, DM, HLN enz) ons kortelings zullen laten bewonderen.

Bob 14 september 2012 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WetIsWet (Bericht 6325634)

Het is veel simpelder. ATV staat voor AmadaTV.

Bob 14 september 2012 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6325802)
Ik hoop dat u niet wil zeggen dat antidemocratie mag als het maar tegen het VB is. 8O

De NVA had én een minister én het voordeel van zelf niet te zijn benadeeld toen hun collega's vlaams nationalisten werden gecordoneerd.
Geen vinger hebben ze uitgestoken.

Met welk moreel gezag komen zij nu janken?
De democratie?...was die niet nodig toen het zij het slachtoffer niet waren?

NVA bestond gewoon nog niet toen groenvoorzitter Jos Geysen het cordon sanitaire heeft uitgevonden.

Fieseler 14 september 2012 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 6326245)
NVA bestond gewoon nog niet toen groenvoorzitter Jos Geysen het cordon sanitaire heeft uitgevonden.

Dutroux was nog niet geboren toen moord, verkrachting én pedofilie al bestond....:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be