Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2012, 10:09   #1
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard ATV of RTV?

Ik was alweer met verstomming geslagen over hoe politiek vooringenomen onze media wel is:

Citaat:
ANTWERPEN - Er zit een serieus haar in de boter tussen N-VA en de Antwerpse regionale zender ATV. Dat meldt Gazet Van Antwerpen. Voor het zendschema van haar verkiezingsdebatten koos ATV ervoor om de plaatsen te verdelen aan de hand van de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen van 2006, waardoor N-VA weinig aan bod zou komen. 'We weten niet of we nog wel willen deelnemen aan de debatten', aldus een misnoegde Bart De Wever.
Het volledige artikel kan u hier lezen. Enfin, ik laat er mijn leuke dag niet door vergallen want het bekende spreekwoord zegt "Boontje komt om zijn loontje"

PS: voor de slechte verstaanders onder ons, RTV verwijst naar Rode TV, niet Ring TV

Laatst gewijzigd door WetIsWet : 14 september 2012 om 10:10.
WetIsWet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 11:29   #2
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar zijn alle middelen goed om de eigen huid te redden.
ATV stelt zich nu al jaren op als spreekbuis van het Janssens-kamp met in hun voetspoor de medewerking van Gazet van Antwerpen.
Steeds werd dit terecht of onterecht vergoelijkt in het kader van de strijd tegen het extremisme belichaamd door
het Vlaams Blok.
Aan die reputatie heeft die partij ook nooit iets willen veranderen.
Maar nu blijkt dat het bij die strategie enkel om het behoud van de eigen positie te doen was.
De oude verrechtvaardiging kan onmogelijk ook voor NV-A gelden.
En de verwijzing naar de verhoudingen uit 2006 zijn echt een drogreden.
Mijn afkeer voor dergelijke manipulaties zijn de aanleiding om hier de NV-A electoraal te steunen.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 11:34   #3
Freddie
Gouverneur

Freddie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WetIsWet Bekijk bericht
Ik was alweer met verstomming geslagen over hoe politiek vooringenomen onze media wel is:

Het volledige artikel kan u hier lezen. Enfin, ik laat er mijn leuke dag niet door vergallen want het bekende spreekwoord zegt "Boontje komt om zijn loontje"

PS: voor de slechte verstaanders onder ons, RTV verwijst naar Rode TV, niet Ring TV
De lange arm van patrick janssens. Dat patrick zich daarmee laat kennen beduidt dat hij zelf beseft dat zijn rijk teneinde is.

Laatst gewijzigd door Freddie : 14 september 2012 om 11:38.
Freddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 12:25   #4
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Blijkbaar zijn alle middelen goed om de eigen huid te redden.
ATV stelt zich nu al jaren op als spreekbuis van het Janssens-kamp met in hun voetspoor de medewerking van Gazet van Antwerpen.
Steeds werd dit terecht of onterecht vergoelijkt in het kader van de strijd tegen het extremisme belichaamd door
het Vlaams Blok.
Aan die reputatie heeft die partij ook nooit iets willen veranderen.
Maar nu blijkt dat het bij die strategie enkel om het behoud van de eigen positie te doen was.
De oude verrechtvaardiging kan onmogelijk ook voor NV-A gelden.
En de verwijzing naar de verhoudingen uit 2006 zijn echt een drogreden.
Mijn afkeer voor dergelijke manipulaties zijn de aanleiding om hier de NV-A electoraal te steunen.
Ik hoop dat u niet wil zeggen dat antidemocratie mag als het maar tegen het VB is.

De NVA had én een minister én het voordeel van zelf niet te zijn benadeeld toen hun collega's vlaams nationalisten werden gecordoneerd.
Geen vinger hebben ze uitgestoken.

Met welk moreel gezag komen zij nu janken?
De democratie?...was die niet nodig toen het zij het slachtoffer niet waren?

Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 september 2012 om 12:26.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 12:29   #5
jump in the box
Banneling

Standaard

Dit is nog maar het begin van de spitsvondigheden die onze media (vrt, DS, DM, HLN enz) ons kortelings zullen laten bewonderen.
jump in the box is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 17:31   #6
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WetIsWet Bekijk bericht

Het is veel simpelder. ATV staat voor AmadaTV.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 17:34   #7
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik hoop dat u niet wil zeggen dat antidemocratie mag als het maar tegen het VB is.

De NVA had én een minister én het voordeel van zelf niet te zijn benadeeld toen hun collega's vlaams nationalisten werden gecordoneerd.
Geen vinger hebben ze uitgestoken.

Met welk moreel gezag komen zij nu janken?
De democratie?...was die niet nodig toen het zij het slachtoffer niet waren?
NVA bestond gewoon nog niet toen groenvoorzitter Jos Geysen het cordon sanitaire heeft uitgevonden.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 17:59   #8
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
NVA bestond gewoon nog niet toen groenvoorzitter Jos Geysen het cordon sanitaire heeft uitgevonden.
Dutroux was nog niet geboren toen moord, verkrachting én pedofilie al bestond....

Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 september 2012 om 18:00.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be