[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
(Bericht 6340969)
Komaan hé zeg. Dewinter beschouwt haar natuurlijk niet als allochtone Vlaming of allochtone Antwerpenaar, maar louter als allochtoon.
|
Naturlijk is Almaci een allochtoon.
Per definitie
Zij is ook een vrouw
Per definitie
Zij is een obese politica
Per definitie
Of wil Almaci onze definities aanvechten?
Heeft zij in het Arabisch misschien een andere definitie van allochtoon?
Citaat:
De vraag van Almaci aan Dewinter was "ben ik een Antwerpenaar, ben ik een Vlaming" en Dewinters woorden waren letterlijk: "Als ik de officiële definitie van allochtoon mag geloven, die door de Vlaamse regering werd neergeschreven, dan bent u inderdaad een allochtoon... En ik stel alleen vast dat u bijzonder arrogant bent. Uw ouders of grootouders zijn naar hier gekomen, wij hebben ze gastvrij ontvangen, we hebben ze alle sociale en andere rechten en faciliteiten gegeven waar mijn en onze voorouders hard voor gewerkt hebben, u hebt stemrecht gekregen, u mag hier als kandidaat zeggen wat u wil, maar u zou met uw gemeenschap misschien een stuk dankbaarheid kunnen tonen aan ons Vlamingen, u zou met uw gemeenschap in plaats van arrogantie ten toon te spreiden, misschien kunnen zeggen “wij zijn hier goed ontvangen geweest, wij hebben de kansen gekregen die we in ons eigen land niet hadden, want anders waren we niet gekomen en we zijn daar dankbaar voor”, maar die boodschap weerklinkt bij u en de uwen niet. Wanneer we een vinger geven, pakt u een hand, wanneer we een hand geven, neemt u een arm en dat is vandaag blijkbaar niet anders.”
|
Kijk, dat is nu één van de vele redenen waarom ik Filip de Winter zo hoog acht hé.
Geen gezeik...correct en beleefd...maar chirurgisch precies.
Citaat:
Daaruit blijkt duidelijk dat ze voor Dewinter geen Vlaming of Antwerpenaar is. Ze moet volgens hem immers nog steeds dankbaar zijn aan de Vlamingen! Hoewel ze hier geboren is, alhoewel haar ouders en zij zelf hier werken, alhoewel ze zichzelf Vlaming noemt. Dewinter zal haar en andere 'allochtonen' (afkomstig uit welbepaalde landen) dus nooit als een gelijke beschouwen en daar ging het over.
|
Nou breekt mijn klomp.
Pocolinkieland heeft ons dertig jaar lang, met het CGKR, veroordelingen, mediamonopolies, concerten, cordons, demonisering, uitsluiting en banvloeken allerhande ingepeperd dat het multiculurele eldorado een paradijs is van verscheidenheid en diversiteit.
Nu hebben we hier een politicus die die aperte en door islamworld gewilde diversiteit eens op een beleefde en zachte wijze benoemt en nu komt gij hier janken dat dat niet mag?
Weten jullie nog wel wat jullie willen?
Hoe belachelijk kan je zijn vraag ik mij af...
:rofl:
Citaat:
Als je mensen die hier geboren zijn en onze taal spreken niet als gelijke beschouwt, dan ben je een racist. Ook Dewever ziet dat in en benadrukte duidelijk dat hij dat anders ziet.
|
Iedereen gelijk...de eeuwige linkse dwaling die honderden miljoenen het leven heeft gekost.
Een moorddadige stelling gebaseerd op abominabele misantropie.
Mijn leuze:
Iedereen is gelijkwaardig...leve het verschil!
U wil alle westerlingen die de hoge post-verlichting normering hanteren gelijkstellen met walgelijke islamnazi's?
Beseft u wel hoe racistisch dat is?
Citaat:
Het is nogal belachelijk om enerzijds te eisen dat er wordt op getreden tegen organisaties als Sharia4Belgium wegens het verspreiden van haat, maar anderzijds verontwaardigd zijn als je er zelf voor wordt veroordeeld.
|
Dus u vindt dat iemand die opkomt voor onze westerse post-verlichting waarden even verwerpelijk als pakweg soepjurknazi Belkacem.
Ik vermoede dat al natuurlijk maar het is toch goed om daar af en toe eens aan herinnerd te worden.