![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Zoek de leugen. Eigenlijk heel gemakkelijk hoor.
Citaat:
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De handdruk! Het was Almaci die De Winter een hand weigerde te geven.
Tja, Bart Brinckman is nog niet van zijn eerste linkse leugen gebarsten. Die is voor niets beschaamd eigenlijk. |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Dat toont nog maar eens het niveua van Almaci. Ik heb die vrouw nooit gemogen, haar arogantie staat me absoluut niet aan.
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.inflandersfields.eu/2012/...list-maar.html |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarop hij dan, het lelijke hoofd tussen de spichtige schoudertjes, rappekes naar de juffrouw kon lopen om ook zijn twee secondes de gloire, waarvan hij overtuigd rechtplichtig was, te beleven. Het ventje met het uitzicht van een nerd maar met de inhoud van een scheurbuikje.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamitische vrouwen mogen een man geen hand geven. En aangezien Filip de Winter de enige man in het gezelschap was...
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ze is inderdaad heel erg arrogant, een lawaaierige betweter. En dat is goed, want haar macho eigen muzelvolk houdt niet van vrouwen met een groot bakkes. Dit kost haar stemmen, en maar goed ook.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn buiten geloof meerdere redenen om Filip De Winter geen hand te geven, maar de beleefdheidshalve vereist dat het gebeurt en ik ben dan ook niet te spreken over het gedrag van Almaci
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 24 september 2012 om 21:21. |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron: Nieuwsblad. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Almaci heeft inderdaad (zoals steeds) geweigerd om Dewinter een hand te geven. Maar daar heeft Bart Brinkman het niet over. Als hij schrijft dat "Dewinter weigerde om Almaci als Antwerpse te begroeten", dan gaat het erover dat Dewinter op de vraag van Almaci of ze voor hem een Antwerpse is negatief antwoordde. Waarmee Dewinter nog maar eens bevestigde dat hij wel degelijk een racist is. En dat weigeren een hand te geven is natuurlijk een gevolg van dat laatste. Wat mij betreft een verkeerde, maar wel begrijpelijke reactie.
Laatst gewijzigd door Edina : 25 september 2012 om 10:50. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2) hij noemde haar een allochtoon nav de definitie van de regering van het woord (zegt hij toch). Ik weet niet waar je haalt dat hij haar niet als een antwerpse beschouwt. Je kan volgens mij een allochtone antwerpenaar zijn. Zoals ook aangekaart: er waren maar twee 'echte' antwerpenaren aanwezig. 3) Racist is een label dat je al te gemakkelijk krijgt en dus aan waarde verliest. De Wever grapt dan ook al : 'jaja, ik ben een racist'. In dat debat heeft De Winter zover ik weet niets racistisch gezegd. Is wel zijn uitermate rechtse zelve geweest maar niet racistisch. 4) Meyrem moet eens beseffen dat ze aan politiek doet en als belangrijk persoon binnen haar partij komt dat ook met verantwoordelijkheden. Geen hand geven is volgens mij een flater en maakt haar geen haar beter dan De Winter imo. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
![]() Citaat:
De vraag van Almaci aan Dewinter was "ben ik een Antwerpenaar, ben ik een Vlaming" en Dewinters woorden waren letterlijk: "Als ik de officiële definitie van allochtoon mag geloven, die door de Vlaamse regering werd neergeschreven, dan bent u inderdaad een allochtoon... En ik stel alleen vast dat u bijzonder arrogant bent. Uw ouders of grootouders zijn naar hier gekomen, wij hebben ze gastvrij ontvangen, we hebben ze alle sociale en andere rechten en faciliteiten gegeven waar mijn en onze voorouders hard voor gewerkt hebben, u hebt stemrecht gekregen, u mag hier als kandidaat zeggen wat u wil, maar u zou met uw gemeenschap misschien een stuk dankbaarheid kunnen tonen aan ons Vlamingen, u zou met uw gemeenschap in plaats van arrogantie ten toon te spreiden, misschien kunnen zeggen “wij zijn hier goed ontvangen geweest, wij hebben de kansen gekregen die we in ons eigen land niet hadden, want anders waren we niet gekomen en we zijn daar dankbaar voor”, maar die boodschap weerklinkt bij u en de uwen niet. Wanneer we een vinger geven, pakt u een hand, wanneer we een hand geven, neemt u een arm en dat is vandaag blijkbaar niet anders.” Daaruit blijkt duidelijk dat ze voor Dewinter geen Vlaming of Antwerpenaar is. Ze moet volgens hem immers nog steeds dankbaar zijn aan de Vlamingen! Hoewel ze hier geboren is, alhoewel haar ouders en zij zelf hier werken, alhoewel ze zichzelf Vlaming noemt. Dewinter zal haar en andere 'allochtonen' (afkomstig uit welbepaalde landen) dus nooit als een gelijke beschouwen en daar ging het over. Citaat:
Citaat:
Het is nogal belachelijk om enerzijds te eisen dat er wordt op getreden tegen organisaties als Sharia4Belgium wegens het verspreiden van haat, maar anderzijds verontwaardigd zijn als je er zelf voor wordt veroordeeld. Laatst gewijzigd door Edina : 25 september 2012 om 13:27. |
|||
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Mij ook niet. Met haar stalen tandenbeugel doet ze me aan Jaws uit de James Bond films denken. In het begin kon je dat niet zo goed zien dat dat in feite een goedkoop beugeltje was, en toen dachten ik en velen anderen dat het maar eens tijd werd dat dat mens haar rotte tanden liet vervangen door een kunstgebit. Bleek dan later dat het een beugel was. Het is en blijft een walgelijk figuur/mens. Daar is niets groen aan. Ze staat bovenaan de lijst met figuren waar ik nooit sex zou mee willen hebben.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 25 september 2012 om 13:39. |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik wist nog niet eens dat het een moslima was. Is die draak gewoon een turkse of is ze gewoon een niethoofddoekdragende al of niet gelovige.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Almaci weigert een hand te geven aan een verkozen parlementair en gemeenteraadslid, dan lokt zij het zelf uit dat men haar geen stads- of landgenoot vindt.
Iemand de hand weigeren te geven is in onze cultuur tegenover die mens redelijk offensief beledigend. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#18 | |||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Per definitie Zij is ook een vrouw Per definitie Zij is een obese politica Per definitie Of wil Almaci onze definities aanvechten? Heeft zij in het Arabisch misschien een andere definitie van allochtoon? Citaat:
Geen gezeik...correct en beleefd...maar chirurgisch precies. Citaat:
Nou breekt mijn klomp. Pocolinkieland heeft ons dertig jaar lang, met het CGKR, veroordelingen, mediamonopolies, concerten, cordons, demonisering, uitsluiting en banvloeken allerhande ingepeperd dat het multiculurele eldorado een paradijs is van verscheidenheid en diversiteit. Nu hebben we hier een politicus die die aperte en door islamworld gewilde diversiteit eens op een beleefde en zachte wijze benoemt en nu komt gij hier janken dat dat niet mag? Weten jullie nog wel wat jullie willen? Hoe belachelijk kan je zijn vraag ik mij af... ![]() Citaat:
Een moorddadige stelling gebaseerd op abominabele misantropie. Mijn leuze: Iedereen is gelijkwaardig...leve het verschil! U wil alle westerlingen die de hoge post-verlichting normering hanteren gelijkstellen met walgelijke islamnazi's? Beseft u wel hoe racistisch dat is? Citaat:
Dus u vindt dat iemand die opkomt voor onze westerse post-verlichting waarden even verwerpelijk als pakweg soepjurknazi Belkacem. Ik vermoede dat al natuurlijk maar het is toch goed om daar af en toe eens aan herinnerd te worden.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 september 2012 om 18:02. |
|||||
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Het eventueel weren van het woord 'allochtoon' zal niets veranderen aan de situatie en is dus zinloze spielerei.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |