![]() |
Veeg uw gat aan de wet: volgende stap in de strijd tegen N-VA?
Citaat:
Is dit een poging om "foertstemmers" thuis te houden? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zegt gewoon de waarheid: niet-stemmers worden niet gestraft...alleen, als men dat openlijk gaat verkondigen kan men evengoed meteen de stemplicht afschaffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
alle middelen zijn goed blijkbaar
|
Citaat:
. |
Eigenlijk vind ik dit wel goed nieuws.
Ik ben namelijk van plan in het stembureau een brief aan de voorzitter af te geven waarin ik uitgebreid motiveer waarom ik niet wens te stemmen (voor diegenen die het willen weten: ik weiger de 'stemcomputer' te legitimeren door er gebruik van te maken). Dat ik daarbij geen risico op bestraffing loop, komt mij wel goed uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan alleen maar hopen dat hij er niet in blijft steken. |
Die brief afgeven is geen probleem, maar ik zou toch niet zomaar mijn stem wegsmijten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ik deze keer evenvéél 'taalhoffelijkheid' mag ervaren zal ik pas na mijn bezoek aan het stembureau kunnen vertellen. Ik zou het alleszins niet betreuren mocht 'perfecte tweetaligheid' een absolute vereiste voor het voorzitterschap van een Hoofdstedelijk Stembureau zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vertrouw die stemcomputers echter voor geen haar, en de politiekers aan wie ik die machinerie te danken heb nóg minder. Bij de drie vorige verkiezingsrondes gaf ik al een 'protestbrief' af, maar ging wél stemmen. Dat heeft de 'vertegenwoordigers' van 'het volk' nochtans niet belet om mijn 'stem' weg te smijten. Zo'n smerige streek zullen ze me deze keer alvast niet meer kunnen lappen. |
Citaat:
Om de kiezers de waarheid inzake het niet-vervolgingsbeleid te vertellen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be