![]() |
Bart De Wever noemt ALLE partijleden "Idioten!"
Gisteren werd Bartje geconfronteerd met de DJ die hij uit stress "...idioot!" noemde omdat de "ploat" bleef doorgaan. De DJ vond het niet zo erg, zoals geweten, omdat het een moeilijk moment was voor de voorzitter.
Nu kan het eens gebeuren dat iemand een ander uitscheld uit stress. Daar hebben mensen wel begrip voor. Maar Bartje geeft echter als excuus dat hij de partijleden ALTIJD zo aanspreekt, en dat ze het ondertussen van hem gewend zijn! 8O Is DIT het RESPECT (voor A) dat hij ons wil bijbrengen!?? Ik heb al een kilo oordopjes in huis gehaald voor de kids... :cry: |
Citaat:
De wever komt hier ongeschonden uit. |
De zoete smaak van de overwinning brengt het ware gelaat van de Leider van het clubje "de vrienden van het VNV" naar boven
|
Citaat:
Weet dat ik zijn slogan RESPECT VOOR A erg mooi vind (zie mijn vorige reacties op dit forum), en dat ik echt verschoten ben dat hij dit een normale manier van praten vindt! |
Citaat:
|
In dat stukje van café corsari vond ik twee dingen niet kunnen:
1. Dat mens gaat hem daar eventjes in de scminkkamer overvallen en hem die flurk presenteren terwijl hij in de schminkstoel zit en zich voorbereidt op het debat. "Bedankt voor dit uitermate genante moment." was dan ook het gepaste afscheidwoord van Dewever. 2. Dat wordt daar voorgesteld alsof Dewever de enige was die in de fout ging en zijn excuses MOEST aanbieden. Die geluidsflurk had blijkbaar niet de ellebogen of het verstand in te zien dat hij een groteske flater had begaan en dat hij ook verontschuldigingen moest aanbieden. Wat meesmuilend de excuses van dewever aanvaarden en een zelf meegebrachte fles terugnemen was het enige waar hij toe in staat was. Daarna was het aan Jansens om te gaan huilen hoe erg het allemaal was en dat hij vooral aan zijn mensen dacht die nu geen job meer zouden hebben. Wat een klucht, café corsari. |
Citaat:
|
Hij zal iedereen binnenkort "de rekening presenteren"... Waar hebben we dat nog gehoord ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
los daarvan de dj IS een idioot, een onbekwame amateur om zoiets te flikken in prime time op het nieuws voor de overwinningsspeech. zat hij opt wc, was hij aant chatten,... dit was amateurisme ten top lijkt me evident dat er nadien nog vele hardere woorden gevallen zullen zijn |
Lol. Rennie is de oplossing jongens.
|
Citaat:
|
De Wever verontschuldigt zich ook helemaal niet hé. Hij zegt gewoon: "ik dacht dat de microfoon nog niet open stond" en "mijn partijleden zijn al gewoon dat ik in krachttermen tegen hen spreek". Hij vindt het dus de normaalste zaak van de wereld. Die mentaliteit in combinatie met het zelf totaal niet om kunnen met kritiek, bezorgt mij toch een beetje rillingen.
|
Citaat:
Oja nog 1 ding. In dat stukje tv van ongeveer 2 minuten heeft De Wever 3 keer sorry gezegd tegen die gast. Uiteraard zal dat voor types zoals u nooit genoeg zijn. |
Citaat:
prime time, tv, internationale pers etc. amateurdj'ke hé om te doen alsof wever iedereen standaard idioot noemt is kinderachtige zwartmakerij. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat tweede stuk over De Wever geeft aan dat je niet alles gelezen heeft. Hij heeft het ZELF TOEGEGEVEN! Dus eigenlijk zeg je dat je de voorzitter niet gelooft als hij het zelf toegeeft. Dat begint al goe voor de Bart: onbeschoft tegen iedereen uit gewoonte (en dan voor respect durven staan), en dan ook niet geloofd worden door de achterban als hij iets zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be