Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 16 oktober 2012, 12:05   #1
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard Bart De Wever noemt ALLE partijleden "Idioten!"

Gisteren werd Bartje geconfronteerd met de DJ die hij uit stress "...idioot!" noemde omdat de "ploat" bleef doorgaan. De DJ vond het niet zo erg, zoals geweten, omdat het een moeilijk moment was voor de voorzitter.

Nu kan het eens gebeuren dat iemand een ander uitscheld uit stress. Daar hebben mensen wel begrip voor.
Maar Bartje geeft echter als excuus dat hij de partijleden ALTIJD zo aanspreekt, en dat ze het ondertussen van hem gewend zijn!

Is DIT het RESPECT (voor A) dat hij ons wil bijbrengen!?? Ik heb al een kilo oordopjes in huis gehaald voor de kids...
Oud 16 oktober 2012, 12:09   #2
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Gisteren werd Bartje geconfronteerd met de DJ die hij uit stress "...idioot!" noemde omdat de "ploat" bleef doorgaan. De DJ vond het niet zo erg, zoals geweten, omdat het een moeilijk moment was voor de voorzitter.

Nu kan het eens gebeuren dat iemand een ander uitscheld uit stress. Daar hebben mensen wel begrip voor.
Maar Bartje geeft echter als excuus dat hij de partijleden ALTIJD zo aanspreekt, en dat ze het ondertussen van hem gewend zijn!

Is DIT het RESPECT (voor A) dat hij ons wil bijbrengen!?? Ik heb al een kilo oordopjes in huis gehaald voor de kids...
Was afgelopen zondag zuur misschien? Ik vindt het raar dat iedereen dit als argument probeert te gebruiken om hem zwart te maken, maar weet u wat? Dat spelletje zijn we ondertussen gewoon geworden.

De wever komt hier ongeschonden uit.

Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 16 oktober 2012 om 12:10.
Maikel Joosten is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:11   #3
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

De zoete smaak van de overwinning brengt het ware gelaat van de Leider van het clubje "de vrienden van het VNV" naar boven

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:12   #4
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten Bekijk bericht
Was afgelopen zondag zuur misschien? Ik vindt het raar dat iedereen dit als argument probeert te gebruiken om hem zwart te maken, maar weet u wat? Dat spelletje zijn we ondertussen gewoon geworden.

De wever komt hier ongeschonden uit.
Het gaat hier niet om dat incident met de DJ. Het gaat om zijn bekentenis dat hij iedereen uitscheldt. En dan ondertussen zeggen dat hij voor méér RESPECT in Antwerpen komt zorgen.

Weet dat ik zijn slogan RESPECT VOOR A erg mooi vind (zie mijn vorige reacties op dit forum), en dat ik echt verschoten ben dat hij dit een normale manier van praten vindt!
Oud 16 oktober 2012, 12:13   #5
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zo gaat het er inderdaad dikwijls aan toe in de toppolitiek. Men waant zich daar soms in de feodaliteit. Het spijtige is alleen dat we dit bij andere politici ongestoord kunnen bekritiseren, maar dat dit bij Bart De Wever voor velen niet denkbaar is of als een belediging wordt beschouwd. Bart De Wever is een mens met zijn gebreken, en ja, ook zijn partij is terecht onderhevig aan politieke kritiek.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:14   #6
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

In dat stukje van café corsari vond ik twee dingen niet kunnen:
1. Dat mens gaat hem daar eventjes in de scminkkamer overvallen en hem die flurk presenteren terwijl hij in de schminkstoel zit en zich voorbereidt op het debat. "Bedankt voor dit uitermate genante moment." was dan ook het gepaste afscheidwoord van Dewever.
2. Dat wordt daar voorgesteld alsof Dewever de enige was die in de fout ging en zijn excuses MOEST aanbieden. Die geluidsflurk had blijkbaar niet de ellebogen of het verstand in te zien dat hij een groteske flater had begaan en dat hij ook verontschuldigingen moest aanbieden. Wat meesmuilend de excuses van dewever aanvaarden en een zelf meegebrachte fles terugnemen was het enige waar hij toe in staat was.

Daarna was het aan Jansens om te gaan huilen hoe erg het allemaal was en dat hij vooral aan zijn mensen dacht die nu geen job meer zouden hebben. Wat een klucht, café corsari.
Liederik is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:17   #7
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hier niet om dat incident met de DJ. Het gaat om zijn bekentenis dat hij iedereen uitscheldt. En dan ondertussen zeggen dat hij voor méér RESPECT in Antwerpen komt zorgen.

Weet dat ik zijn slogan RESPECT VOOR A erg mooi vind (zie mijn vorige reacties op dit forum), en dat ik echt verschoten ben dat hij dit een normale manier van praten vindt!
Dat vind ik inderdaad ook bijzonder vreemd. Ik kan mij perfect vinden in de slogan "Respect voor A". Maar respect betekent ook dat de gewone partijsoldaat evenveel respect verdient als de voorzitter.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:20   #8
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Hij zal iedereen binnenkort "de rekening presenteren"... Waar hebben we dat nog gehoord ?

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:22   #9
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat vind ik inderdaad ook bijzonder vreemd. Ik kan mij perfect vinden in de slogan "Respect voor A". Maar respect betekent ook dat de gewone partijsoldaat evenveel respect verdient als de voorzitter.
DAT bedoel ik...
Oud 16 oktober 2012, 12:27   #10
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo gaat het er inderdaad dikwijls aan toe in de toppolitiek. Men waant zich daar soms in de feodaliteit. Het spijtige is alleen dat we dit bij andere politici ongestoord kunnen bekritiseren, maar dat dit bij Bart De Wever voor velen niet denkbaar is of als een belediging wordt beschouwd. Bart De Wever is een mens met zijn gebreken, en ja, ook zijn partij is terecht onderhevig aan politieke kritiek.
Het écht spijtige is dat die politieke kritiek quasi onbestaande is, maar dat men in plaats daarvan die kleine menselijke kantjes van één persoon probeert aan te wenden om een hele politieke stroming onderuit te halen. Dan moet je ook niet verwonderd dat dit bij zijn "fans" de keel begint uit te hangen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
"Bedankt voor dit uitermate genante moment." was dan ook het gepaste afscheidwoord van Dewever.
De ironie zal hen waarschijnlijk ontgaan zijn
Oud 16 oktober 2012, 12:34   #11
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Respect moet je verdienen
los daarvan

de dj IS een idioot, een onbekwame amateur om zoiets te flikken in prime time op het nieuws voor de overwinningsspeech.
zat hij opt wc, was hij aant chatten,...
dit was amateurisme ten top

lijkt me evident dat er nadien nog vele hardere woorden gevallen zullen zijn
1207 is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:34   #12
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Lol. Rennie is de oplossing jongens.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:37   #13
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Respect moet je verdienen
los daarvan

de dj IS een idioot, een onbekwame amateur om zoiets te flikken in prime time op het nieuws voor de overwinningsspeech.
zat hij opt wc, was hij aant chatten,...
dit was amateurisme ten top

lijkt me evident dat er nadien nog vele hardere woorden gevallen zullen zijn
De mensen van de NVA riepen "Start!", maar vergaten ook "Stop!" te roepen. En de DJ had door de grote drukte dus niet in de gaten dat Bartje hem op zijn gewone manier aansprak.
Oud 16 oktober 2012, 12:38   #14
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

De Wever verontschuldigt zich ook helemaal niet hé. Hij zegt gewoon: "ik dacht dat de microfoon nog niet open stond" en "mijn partijleden zijn al gewoon dat ik in krachttermen tegen hen spreek". Hij vindt het dus de normaalste zaak van de wereld. Die mentaliteit in combinatie met het zelf totaal niet om kunnen met kritiek, bezorgt mij toch een beetje rillingen.
Edina is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:49   #15
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
De Wever verontschuldigt zich ook helemaal niet hé. Hij zegt gewoon: "ik dacht dat de microfoon nog niet open stond" en "mijn partijleden zijn al gewoon dat ik in krachttermen tegen hen spreek". Hij vindt het dus de normaalste zaak van de wereld. Die mentaliteit in combinatie met het zelf totaal niet om kunnen met kritiek, bezorgt mij toch een beetje rillingen.
Rennie is de oplossing Edina. Of een dekentje voor als je het koud hebt. De Wever kan trouwens heel erg goed om met kritiek, maar het probleem voor de linkie winkies is dat hij die kritiek meesterlijk weet te counteren en de kritikasters keer op keer in hun hemd zet.

Oja nog 1 ding. In dat stukje tv van ongeveer 2 minuten heeft De Wever 3 keer sorry gezegd tegen die gast. Uiteraard zal dat voor types zoals u nooit genoeg zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 16 oktober 2012 om 12:53.
fox is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:51   #16
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De mensen van de NVA riepen "Start!", maar vergaten ook "Stop!" te roepen. En de DJ had door de grote drukte dus niet in de gaten dat Bartje hem op zijn gewone manier aansprak.
Als ge zo'n flater maakt en het vertikt op stop te drukken hebt ge ni beter verdiend. de dj stond achter zijn plaatje en als dewever en al die mannen er staan moet hij op stop duwen. zo moeilijk is dat niet hoor.
prime time, tv, internationale pers etc.
amateurdj'ke hé

om te doen alsof wever iedereen standaard idioot noemt is kinderachtige zwartmakerij.

Laatst gewijzigd door 1207 : 16 oktober 2012 om 12:52.
1207 is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:54   #17
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge zo'n flater maakt en het vertikt op stop te drukken hebt ge ni beter verdiend. de dj stond achter zijn plaatje en als dewever en al die mannen er staan moet hij op stop duwen. zo moeilijk is dat niet hoor.
amateurdj'ke hé

om te doen alsof wever iedereen standaard idioot noemt is kinderachtige zwartmakerij.
2!!

Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 16 oktober 2012 om 12:55.
Maikel Joosten is offline  
Oud 16 oktober 2012, 12:57   #18
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
amateurdj'ke hé

Dat eerste stuk over de DJ is gewoon DIKKE ZEVER...

Dat tweede stuk over De Wever geeft aan dat je niet alles gelezen heeft. Hij heeft het ZELF TOEGEGEVEN!
Dus eigenlijk zeg je dat je de voorzitter niet gelooft als hij het zelf toegeeft. Dat begint al goe voor de Bart: onbeschoft tegen iedereen uit gewoonte (en dan voor respect durven staan), en dan ook niet geloofd worden door de achterban als hij iets zegt.
Oud 16 oktober 2012, 13:00   #19
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat eerste stuk over de DJ is gewoon DIKKE ZEVER...

Dat tweede stuk over De Wever geeft aan dat je niet alles gelezen heeft. Hij heeft het ZELF TOEGEGEVEN!
Dus eigenlijk zeg je dat je de voorzitter niet gelooft als hij het zelf toegeeft. Dat begint al goe voor de Bart: onbeschoft tegen iedereen uit gewoonte (en dan voor respect durven staan), en dan ook niet geloofd worden door de achterban als hij iets zegt.
Het is vrij duidelijk dat ironie en sarcasme niet aan u besteed is. Dat is uiteraard niet erg, maar om daar nu een topic over te beginnen is wel een beetje lachwekkend. Nu ja, doe gerust verder hoor, je maakt er alleen jezelf mee belachelijk. Ik heb het trouwens ook niet gelezen, ik heb het stuk GEZIEN, misschien moet je het ook eens bekijken zodat je het eens in de correcte context kan plaatsen in plaats van hier de onnozelaar uit te hangen.

Laatst gewijzigd door fox : 16 oktober 2012 om 13:01.
fox is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:01   #20
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wel, ik heb daar alle begrip voor. Naar mijn persoonlijke smaak paste dat geboenk en gedaas dat die DJ daar ten tonele voerde volstrekt niet bij de gebeurtenis. Ik zou er evenzeer horendul van geworden zijn. Dat was geen muziek maar een soort lawaai-braaksel.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be