![]() |
Joods Actueel roept op tot cordon sanitaire rond PVDA+
Citaat:
Zou de Spa en Groen consekwent zijn? Of zitten die partijen ook al vol met extremisten? |
Alléz vijf cordon sanitaires voor ne frank
|
:rofl:
|
Michael Freilich , een van de nieuwe aanwinsten van politics.be
http://forum.politics.be/showthread.php?t=178852 |
PVDA+ valt de Joodse Staat aan ? Weet iemand daar meer over ? In hun programma ? Ik zal het morgen eens op hun website uitpluizen!
|
Een extremistisch medium gaat anderen ervan betichten extremist te zijn...
|
Cordons zijn passé. Het zijn oud-belgicistische rukexperimenten met een schadelijke nawerking.
|
Er zijn her en der mensen die geen verschil kunnen of willen maken tussen zionisme en jodendom. Onlangs konden we het verschil nog eens duidelijk waarnemen in het programma van Louis Theroux over "ultra-zionisten" ie. de joden die zich per sé te midden van de christelijke en moslimse palestijnen in versterkte burchten gaan vestigen met het doel deze mensen ook uit de "bezette gebieden op de Westbank" te verdrijven.
dit is niet de "weg naar vrede". In de internationalistische ideologie die een onderdeel is van de visie van elke echte lijkse partij bestaat er niet zoiets als een "uitverkoren volk" of een "Herrenvolk" of het nu om "echte ariers", "echte araaben" of "echte Israëli's" gaat. Het staat zionisten en vooral extreem-zionisten vrij om uit te gaan van de stelling "wie niet voor mij is , is tegen mij" ... dit is niet de weg van de vrede, dialoog heet de correcte weg : verheugend is het dat hoe langer des te meer joden en islamieten de weg "naar elkaar" vinden hoezeer ze ook door de media systematisch doodgezwegen worden en ze in de conflictgebieden geminorizerd worden. |
3 wensen:
IK wens een cordon rond de gehele poliZieK !! IK wens een cordon rond de alle poliZieKers !! IK wens een cordon bleu !! :lol: |
Darnet zo'n kort debat op Terzake. Daar zijn me enkele dingen opgevallen:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis nu niet dat ik Joods Actueel serieus neem maar die kerel legt daar wel even Peter Mertens bloot als de grootste wolf in schaapskleren van de Belgische politiek. De rest van dat debat was bagger.
|
Citaat:
|
Citaat:
het CGKR kan niet ingezet worden tegen de linkse vrienden... |
Ik ga er alleszins vanuit dat een cordon rond de pvda aangewezen is.
|
Citaat:
-Wat Israël betreft, de PVDA wil enkel dat ze de VN-resoluties naleven. -Mertens heeft zich openlijk afgezet van RESIST. Ik parafraseer even: "met onze kop tegen de muur..."(discussie op 4, kruitfabriek). Nu is Freilich een bijzonder zwak figuur, ik vraag me af waarom hij plots zo'n editoriaal schrijft. Wie zit er achter? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be