![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou de Spa en Groen consekwent zijn? Of zitten die partijen ook al vol met extremisten? |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Alléz vijf cordon sanitaires voor ne frank
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Michael Freilich , een van de nieuwe aanwinsten van politics.be
http://forum.politics.be/showthread.php?t=178852 Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 5 november 2012 om 00:30. |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() PVDA+ valt de Joodse Staat aan ? Weet iemand daar meer over ? In hun programma ? Ik zal het morgen eens op hun website uitpluizen!
|
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een extremistisch medium gaat anderen ervan betichten extremist te zijn...
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Cordons zijn passé. Het zijn oud-belgicistische rukexperimenten met een schadelijke nawerking.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn her en der mensen die geen verschil kunnen of willen maken tussen zionisme en jodendom. Onlangs konden we het verschil nog eens duidelijk waarnemen in het programma van Louis Theroux over "ultra-zionisten" ie. de joden die zich per sé te midden van de christelijke en moslimse palestijnen in versterkte burchten gaan vestigen met het doel deze mensen ook uit de "bezette gebieden op de Westbank" te verdrijven.
dit is niet de "weg naar vrede". In de internationalistische ideologie die een onderdeel is van de visie van elke echte lijkse partij bestaat er niet zoiets als een "uitverkoren volk" of een "Herrenvolk" of het nu om "echte ariers", "echte araaben" of "echte Israëli's" gaat. Het staat zionisten en vooral extreem-zionisten vrij om uit te gaan van de stelling "wie niet voor mij is , is tegen mij" ... dit is niet de weg van de vrede, dialoog heet de correcte weg : verheugend is het dat hoe langer des te meer joden en islamieten de weg "naar elkaar" vinden hoezeer ze ook door de media systematisch doodgezwegen worden en ze in de conflictgebieden geminorizerd worden.
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3 wensen:
IK wens een cordon rond de gehele poliZieK !! IK wens een cordon rond de alle poliZieKers !! IK wens een cordon bleu !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Darnet zo'n kort debat op Terzake. Daar zijn me enkele dingen opgevallen:
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Tis nu niet dat ik Joods Actueel serieus neem maar die kerel legt daar wel even Peter Mertens bloot als de grootste wolf in schaapskleren van de Belgische politiek. De rest van dat debat was bagger.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 5 november 2012 om 22:44. |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() zo werkt het niet he
het CGKR kan niet ingezet worden tegen de linkse vrienden...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik ga er alleszins vanuit dat een cordon rond de pvda aangewezen is.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-Wat Israël betreft, de PVDA wil enkel dat ze de VN-resoluties naleven. -Mertens heeft zich openlijk afgezet van RESIST. Ik parafraseer even: "met onze kop tegen de muur..."(discussie op 4, kruitfabriek). Nu is Freilich een bijzonder zwak figuur, ik vraag me af waarom hij plots zo'n editoriaal schrijft. Wie zit er achter?
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Wauw, een smiley! Sterk argument... Hebt u ook andere?