![]() |
Denderleeuw: Cordon staat op springen
http://www.standaard.be/artikel/deta...21214_00402193
Citaat:
Ik vind het een zoute vinger op een etterende wonde dat de lijsttrekker van VB zichzelf uitnodigt. Voorts onthoud ik me van commentaar. Ik weet niet of mijn walging voor VB groter is dan dergelijke belachelijke partijpolitieke spelletjes. |
@effect
Van waar je walging voor het Vlaams Belang ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor zover ik het kan inschatten als niet-ingewijde;
en als gewoon lid van de nva, die harde tegenstander is van coalitievorming met het Belang, en mochten de lokale nva'ers ons duidelijk bevestigen dat de lokale Belangers redelijke mensen zijn en geen hardliners binnen hun partij, zou ik in deze situatie geen probleem hebben dat het cordon doorbroken wordt. Nood breekt wet. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van waar je walging voor het Vlaams Belang ?
|
Citaat:
|
Vandaag in De Standaard:
Ouwe Croo heeft ook niet veel overtuigingskracht meer bij het lagere voetvolk van de blauwsels. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedoogsteun van het VB bekomen. Zo kruimelt het cordon af, maar wordt het niet gebroken, en krijgen de linksen niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedere kiezer mag de grens voor zichzelf bepalen. Wie koos voor de nva, wist waarvoor hij koos. Wat niet belet dat mijn mening in de zaak Denderleeuw redelijk genuanceerd is, zoals ik al hoger in deze draad uitgelegd heb. . |
Het ziet er naar uit dat het tot geheime stemmingen voor de schepenen zal komen, waarbij VB zal mogen kiezen wie er schepen wordt en wie niet. Tenzij SP.A of Ø-VLD zich realiseert dat hun tegennatuurlijk verbond toch niet je dat is.
Laatste drie sjerpen wachten op burgemeester |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be