![]() |
Wat is dat toch met die Belgische pedofielen!?
Nog zo'n geval... :evil:
42-jarige opgepakt voor verkrachting 14-jarig meisje De politie van Jabbeke heeft gisterennamiddag een 42-jarige man uit Brugge opgepakt op de terreinen van het recreatiedomein Klein Strand. De man had in de zwemzone van de vijver een 14-jarige meisje meegelokt naar een dieper gedeelte. Daar randde hij haar aan en verkrachtte haar. De feiten herhaalden zich wat later in de toiletten. De 42-jarige is ter beschikking gesteld van het parket in Brugge. (belga) bron: http://www.hln.be/hln/cch/det/art_17118.html |
Hier worden de pedofielen tenminste gevat door het gerecht ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik aanbid hem niet hoor.Maar er zijn personen die dat normaal vinden ,EEN KIND VAN 9 maar bij hun is dat normaal.
|
Citaat:
|
Voor mij mogen ze elke pedofiel afmaken,daar bestaat geen genade voor.Maar een pedofiel aan bidden dat is even erg,dus voormij ook afmaken.En om de staat geld te besparen wil ik die taak gerust op mij nemen
|
Citaat:
|
Wel zwak om een discussie over pedofilie te herleiden tot een discussie over Islam. Men zou het misschien beter hebben over het feit dat er gewoonweg verenigingen(http://www.martijn.org/) bestaan die proberen om deze verschrikking tot een normale geaardheid te herleiden.
|
Was de grote Ajatollah Khomeini geen pedofiel? Volgens sommige Iraniërs wél!
|
Is de titel van deze thread al op zich niet racistisch? Het stigmatiseerd meteen de Belgen... net of er zijn bij de moslims geen pedofielen... Nuja, het is maar hoe je het bekijkt he...
Citaat:
|
In dit geval geen excuses, verschoningen, of links goedpraterij.
En wat als ik nu zeg dat alle moslims een stel achterbakse 5de collone wezen. Al Takkaya nietwaar. Oh, ik ben een racist.. nu weet ik dat... Ik mag de koran niet lezen, en interpreteren zoals het blatant geschreven is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be