Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Forum-protest tegen Bart de Wever (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182679)

styllo_ben 2 februari 2013 18:01

Forum-protest tegen Bart de Wever

www.demorgen.be

http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...er-loket.dhtml

Citaat:

De Wever benadrukt in de kranten dat hij niets tegen homo's heeft. "Integendeel. Maar vind ik dat je met zo'n T-shirt achter een loket kunt zitten? Nee. Ik wil bescheiden uitingen van individuele identiteit door de vingers zien, maar een klant bij de stad Antwerpen heeft er geen boodschap aan te weten dat de loketbeambte een homoseksuele islamiet is die voor Vlaams Belang stemt."
Ik wil bij deze weg protesteren tegen de enggeestigheid, kleinburgerlijkheid en onverdraagzaamheid van Bart DeWever. Wie doet mee met mij?

Kies in de poll tegen wat precies jij protesteert.

Tegen het feit dat hij

- homo's schoffeert
- moslims schoffeert
- Vlaams belang stemmers schoffeert
- homoseksuele moslim Vl. belang stemmers schoffeert
- burgers die naar de stadsdiensten komen, beziet als 'klanten'

Jan Meuleman 2 februari 2013 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 6521696)
Ik wil bij deze weg protesteren tegen de enggeestigheid, kleinburgerlijkheid en onverdraagzaamheid van Bart DeWever. Wie doet mee met mij?

Ik dacht dat begrijpend lezen leerstof van het lager onderwijs was.

Demper 2 februari 2013 18:32

De Frietkop neemt maatregelen die sterk neigen naar Vlaams Belang achtige maatregelen. Om zo een verwijten op voorhand de kop in te drukken zit hij telkens het VB erbij te sleuren. Het VB als eeuwige zondebok. Klein Bartje is een sluwe, laffe vos.

Xenophon 2 februari 2013 18:43

K&k.

schaduw 2 februari 2013 18:44

die tweets onderaan :)

djimi 2 februari 2013 19:05

Er klopt iets niet met de poll :-P

manta 2 februari 2013 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6521751)
De Frietkop neemt maatregelen die sterk neigen naar Vlaams Belang achtige maatregelen. Om zo een verwijten op voorhand de kop in te drukken zit hij telkens het VB erbij te sleuren. Het VB als eeuwige zondebok. Klein Bartje is een sluwe, laffe vos.

Ze vergeten dan wel één ding, volgende verkiezingen gaan de stemmen ofwel naar BDW ofwel naar het nette Vlaams Belang...
Zoals de anti-BDW'ers bezig zijn zie ik veel stemmen naar 't VB vloeien :cheer:

manta 2 februari 2013 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6521805)

Met de topicstarter ook niet maar niemand klaagt daarover...;-)

De schoofzak 2 februari 2013 19:17

Ik ben veeleisend tegenover ambtenaren.
Ik eis van hen een volledige neutraliteit.

Ik wil daar aan het loket geen m in priesterkleren, en geen v in nonnen-outfit.
Geen m/v met een badge of insigne van het Belang, van een sos, en zelfs geen symbool van wat mij op staatkundig vlak het meest bekoort: een Leeuw.

Die ambtenaren moeten geen das dragen, gelijk in sommige banken wel gevraagd wordt.

Ik vind dat allemaal redelijk eenvoudig.
En dus lijkt me de hetze die nu in de gazetten gevoerd wordt door oppositie Kherbache en co simpelweg een politiek recuperatie-spelletje.

.

styllo_ben 2 februari 2013 19:18

hé inderdaad, de procentuele verdeling van de poll-uitslagen kloppen niet!

styllo_ben 2 februari 2013 19:18

Vrijheideerst 2 februari 2013 19:22

NVA zal in 2014 nog maar 6% van de stemmen krijgen met deze uitspraak. Mocht die nog niet afgekraakt worden door de holebi-organisaties...

Oh wacht...

djimi 2 februari 2013 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 6521828)

Bovendien kan je ALLE stellingen goedkeuren, ook als die met elkaar in tegenspraak zijn.

Enquêtes en peilingen opstellen, het is een vak apart, én een kunst.

styllo_ben 2 februari 2013 19:26

efkes serieus nu.

Waarom hebben conservatieve mensen doorgaans lak aan diversiteit en veelkleurigheid?

Ik, bv. als ik naar het loket ga van mijn stad, kan het mij in de verste verte niet schelen wie achter dat loket zit, zolang hij zijn werk maar goed doet. Een gewone persoon, een alternatieveling, een hetero, een homo, een linkse, een rechtse, een sombere, een veelkleurige, een stille, een grappenmaker, een deftig geklede, een sportieveling, een blanke, een neger, een gesluierde, een blote, een gelovige, een vrijzinnige of zelfs atheist ....

Werkelijk, ik neem geen aanstoot aan mensen hun persoonlijkheid en of die dat willen uiten of niet.

Waarom moeten conservatieven zo eng zijn en eisen ze dat diegene die aan de overkant van het loket zit, haast een kopie van zich eigen moet zijn.

andev 2 februari 2013 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 6521696)
www.demorgen.be

http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...er-loket.dhtml

Kies in de poll tegen wat precies jij protesteert.

Tegen het feit dat hij

- homo's schoffeert
- moslims schoffeert
- Vlaams belang stemmers schoffeert
- homoseksuele moslim Vl. belang stemmers schoffeert
- burgers die naar de stadsdiensten komen, beziet als 'klanten'

En heb je al je betoog klaar wanneer mocht blijken dat de overgrote meerderheid BD gewoon gelijk geeft?
Je gaat dan protesteren tegen die overgrote meerderheid?

cairn 2 februari 2013 19:29

Wat zijn bugers ???

Herr Oberst 2 februari 2013 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6521845)
Bovendien kan je ALLE stellingen goedkeuren, ook als die met elkaar in tegenspraak zijn.

Enquêtes en peilingen opstellen, het is een vak apart, én een kunst.

Dit forum laat het niet toe om peilingen te creëren waarin meerdere keuzes gemaakt kunnen worden, maar waarbij tegelijkertijd tegengestelde keuzes uitgesloten zijn. Indien de peiling dus verkeerd is, dan is dat volledig de verantwoordelijkheid van diegene die ze verkeerd heeft ingevuld ;-)

styllo_ben 2 februari 2013 19:30

Ze beweren dat de 'klanten' (dit is een nog een discussie apart!) aanstoot zouden nemen als die andere persoon zijn persoonlijkheid zou uiten. Ik snap dat argument niet omdat ik me echt niet kan inleven in hun zienswijze. Waarom zouden ze aanstoot moeten nemen? Vanwaar die intolerantie van conservatieve mensen?

styllo_ben 2 februari 2013 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cairn (Bericht 6521857)
Wat zijn bugers ???

burgers

andev 2 februari 2013 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6521805)

Misschien maar een "graptje"?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be