Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Is dit om mee te lachen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=182864)

BigF 8 februari 2013 08:57

Is dit om mee te lachen?

Alweer een geste van grote weldoener Telenet.
Na pas nog die gratis film, het houdt niet op...

Een ganse week comedy op kanaal weet ik hoeveel.

Juich echter nog niet te vroeg want het betreft vlaamse comedy. Blij dat Telenet ons toch vooraf waarschuwt.

In ieder geval: vlaams of niet; het programma ziet er interessant uit met een mix van een beetje vanalles. Sommige dingen ken ik al, andere zullen me hopelijk verrassen.
Een week lang, vanaf vandaag, 24/24. En alles is ook gewoon op te nemen blijkbaar.

Alle info zonder twijfel op telenet.be en met iets meer twijfel verderop in deze draad.

SDG 8 februari 2013 09:02

Pfft, ik heb toch geen Telenet thuis. ;-)

Universalia 8 februari 2013 09:06

Dit misschien?

http://blog.telenet.be/2013/02/griep...irus-cadeau-2/

:cheer:

BigF 8 februari 2013 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6529082)

Misschien wel ja.
;-)

Txiki 8 februari 2013 09:17

Of misschien wel de soap van het pluchen huis in Brussel aka Kamer van Volksvertegenwoordigers?

cookie monster 9 februari 2013 05:45

Netjes omschreven tot op heden:
No cable , no teletenne (dvb-t) , no Belgacom TV , no Mobistar TV , no TVV , no telesat , no scarlet tv , no snow tv , no weepee tv casa CM

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 & FTA DVB-T
Soms ook wel www.hebikietsgemist.nl
en ook wel soms deredactie.be

Marie van de koster 9 februari 2013 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6529078)
Alweer een geste van grote weldoener Telenet.
Na pas nog die gratis film, het houdt niet op...

Een ganse week comedy op kanaal weet ik hoeveel.

Juich echter nog niet te vroeg want het betreft vlaamse comedy. Blij dat Telenet ons toch vooraf waarschuwt.

In ieder geval: vlaams of niet; het programma ziet er interessant uit met een mix van een beetje vanalles. Sommige dingen ken ik al, andere zullen me hopelijk verrassen.
Een week lang, vanaf vandaag, 24/24. En alles is ook gewoon op te nemen blijkbaar.

Alle info zonder twijfel op telenet.be en met iets meer twijfel verderop in deze draad.

Ik heb die gratis film niet gekregen :cry:
Vind die gratis comedy toch niet slecht. 'k Heb deze morgen een half uurtje naar Alex Agnew gekeken en goed gelachen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

BigF 9 februari 2013 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6530539)
Ik heb die gratis film niet gekregen :cry:

Ik heb ergens opgevangen dat ze daar iedereen individueel van op de hoogte gaan brengen. De komende dagen best je mails van Telenet niet zo maar in de vuilbak flikkeren is dus waarschijnlijk de boodschap.

Wat ik wel raar vond was dat er aangekondigd was dat diezelfde avond de sportkanalen van Telenet gratis te bekijken waren ('t was toen Anderlecht-Standard) maar dat bleek bij mij toch niet te werken. Geen enkele Sporting was te pakken.

Citaat:

Vind die gratis comedy toch niet slecht. 'k Heb deze morgen een half uurtje naar Alex Agnew gekeken en goed gelachen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik vind dat ook zeker niet slecht. Er zitten er enkele tussen die ik nog niet gezien heb dus ik ben benieuwd. 'k Ga wel alles opnemen want ik krijg al die shows nooit op een week gezien.

Hopelijk herhalen ze dit initiatief af en toe maar doen ze ook eens een weekje Engelse of een weekje Amerikaanse stand up.
Zou een leuke afwisseling zijn voor Live at the Apollo en In het holst van de lacht op Acht. Leuke programma's maar helaas ondertussen ook al herhalingen...

Universalia 9 februari 2013 16:50

Citaat:

'k Heb deze morgen een half uurtje naar Alex Agnew gekeken en goed gelachen
Ik blijf de More Human Than Human de beste vinden van Alex Agnew.

:cheer:

BigF 9 februari 2013 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spaceman (Bericht 6530885)
Heb verleden week eens een van uw reeksen van't net gevist. Die in dat benzinestation.
Ben nog verdoofd 8O :sleeping:

Corner Gas?

Heerlijk eh?
Het multimediaal equivalent van een peukje Amnesia Haze.

Mijn guilty pleasure...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be