![]() |
Is dit om mee te lachen?
Alweer een geste van grote weldoener Telenet.
Na pas nog die gratis film, het houdt niet op... Een ganse week comedy op kanaal weet ik hoeveel. Juich echter nog niet te vroeg want het betreft vlaamse comedy. Blij dat Telenet ons toch vooraf waarschuwt. In ieder geval: vlaams of niet; het programma ziet er interessant uit met een mix van een beetje vanalles. Sommige dingen ken ik al, andere zullen me hopelijk verrassen. Een week lang, vanaf vandaag, 24/24. En alles is ook gewoon op te nemen blijkbaar. Alle info zonder twijfel op telenet.be en met iets meer twijfel verderop in deze draad. |
Pfft, ik heb toch geen Telenet thuis. ;-)
|
|
Citaat:
;-) |
Of misschien wel de soap van het pluchen huis in Brussel aka Kamer van Volksvertegenwoordigers?
|
Netjes omschreven tot op heden:
No cable , no teletenne (dvb-t) , no Belgacom TV , no Mobistar TV , no TVV , no telesat , no scarlet tv , no snow tv , no weepee tv casa CM casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 & FTA DVB-T Soms ook wel www.hebikietsgemist.nl en ook wel soms deredactie.be |
Citaat:
Vind die gratis comedy toch niet slecht. 'k Heb deze morgen een half uurtje naar Alex Agnew gekeken en goed gelachen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Wat ik wel raar vond was dat er aangekondigd was dat diezelfde avond de sportkanalen van Telenet gratis te bekijken waren ('t was toen Anderlecht-Standard) maar dat bleek bij mij toch niet te werken. Geen enkele Sporting was te pakken. Citaat:
Hopelijk herhalen ze dit initiatief af en toe maar doen ze ook eens een weekje Engelse of een weekje Amerikaanse stand up. Zou een leuke afwisseling zijn voor Live at the Apollo en In het holst van de lacht op Acht. Leuke programma's maar helaas ondertussen ook al herhalingen... |
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
Heerlijk eh? Het multimediaal equivalent van een peukje Amnesia Haze. Mijn guilty pleasure... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be