![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer een geste van grote weldoener Telenet.
Na pas nog die gratis film, het houdt niet op... Een ganse week comedy op kanaal weet ik hoeveel. Juich echter nog niet te vroeg want het betreft vlaamse comedy. Blij dat Telenet ons toch vooraf waarschuwt. In ieder geval: vlaams of niet; het programma ziet er interessant uit met een mix van een beetje vanalles. Sommige dingen ken ik al, andere zullen me hopelijk verrassen. Een week lang, vanaf vandaag, 24/24. En alles is ook gewoon op te nemen blijkbaar. Alle info zonder twijfel op telenet.be en met iets meer twijfel verderop in deze draad.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pfft, ik heb toch geen Telenet thuis.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of misschien wel de soap van het pluchen huis in Brussel aka Kamer van Volksvertegenwoordigers?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netjes omschreven tot op heden:
No cable , no teletenne (dvb-t) , no Belgacom TV , no Mobistar TV , no TVV , no telesat , no scarlet tv , no snow tv , no weepee tv casa CM casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 & FTA DVB-T Soms ook wel www.hebikietsgemist.nl en ook wel soms deredactie.be
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 februari 2013 om 05:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vind die gratis comedy toch niet slecht. 'k Heb deze morgen een half uurtje naar Alex Agnew gekeken en goed gelachen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ergens opgevangen dat ze daar iedereen individueel van op de hoogte gaan brengen. De komende dagen best je mails van Telenet niet zo maar in de vuilbak flikkeren is dus waarschijnlijk de boodschap.
Wat ik wel raar vond was dat er aangekondigd was dat diezelfde avond de sportkanalen van Telenet gratis te bekijken waren ('t was toen Anderlecht-Standard) maar dat bleek bij mij toch niet te werken. Geen enkele Sporting was te pakken. Citaat:
Hopelijk herhalen ze dit initiatief af en toe maar doen ze ook eens een weekje Engelse of een weekje Amerikaanse stand up. Zou een leuke afwisseling zijn voor Live at the Apollo en In het holst van de lacht op Acht. Leuke programma's maar helaas ondertussen ook al herhalingen...
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heerlijk eh? Het multimediaal equivalent van een peukje Amnesia Haze. Mijn guilty pleasure...
![]() |