Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Hallucinante laksheid van het gerecht in andere landen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183161)

eno2 15 februari 2013 19:12

Hallucinante laksheid van het gerecht in andere landen

Vrijspraak voor een vrouw van die haar oude vader neerschiet in staat van dronkenschap en onder drugs. In Spanje.
Citaat:

http://www.abc.es/local-madrid/20130...302151341.html
The Court of Madrid has today issued the acquittal of 64-year-old woman fatally shot in the head at her aged father, while having dinner at his home in Villaviciosa de Odon (Madrid), due to her status as chronic alcoholism had drunk alcohol and psychotropic drugs.

The court has agreed to the custody of the parricide for a period of three years and deprivation of the right to gun ownership for a period of five years.

Ze mag vijf jaar geen wapens meer bezitten. Wat een hallucinante grap

zonbron 15 februari 2013 19:38

Tja, dat zal niet beteren, want voor U is Europa ook een land... liefst met nulgroei. Tja tja...

zonbron 15 februari 2013 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6538544)
Ze mag vijf jaar geen wapens meer bezitten. Wat een hallucinante grap

Toch een zeer zware straf... of bent U dan tegen dronken verdrugste gewapende Spaanse vrouwen ?

:lol:

eno2 16 februari 2013 14:01

Argentinië
Victor Cingolani werd twee jaar geleden tot 13 jaar gevangenisstraf veroordeeld voor de moord op de toen 19-jarige Johana Casas, een ex-vriendin van hem. Maar dat weerhield tweelingzus Edith er niet van om vervolgens een relatie met hem aan te knopen.

D'ARTOIS 16 februari 2013 14:04

Mensen blijven mensen. Geef ze een vuurwapen en het worden wilde apen met een slok whisky op. Ooit geprobeerd?

Ja, ik ben ervaringsdeskundige. Wij hadden een aap thuis en die voerde ik theelepeltjes whisky ........ Vraag niet wat er toen gebeurde ...........

Klarekijk 16 februari 2013 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6538937)
Argentinië
Victor Cingolani werd twee jaar geleden tot 13 jaar gevangenisstraf veroordeeld voor de moord op de toen 19-jarige Johana Casas, een ex-vriendin van hem. Maar dat weerhield tweelingzus Edith er niet van om vervolgens een relatie met hem aan te knopen.

Mag ik U een goede raad geven ?

Neem deze methode niet aan om alsnog aan een vrouw te geraken . Wetende dat U heel erg diep zit Eno . hou je sterk .

Klarekijk 16 februari 2013 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 6538944)
Mensen blijven mensen. Geef ze een vuurwapen en het worden wilde apen met een slok whisky op. Ooit geprobeerd?

Ja, ik ben ervaringsdeskundige. Wij hadden een aap thuis en die voerde ik theelepeltjes whisky ........ Vraag niet wat er toen gebeurde ...........

Gokje .

zie avatar hierboven .

Klarekijk 16 februari 2013 14:07

Citaat:

Gokje .

Zie avatar hierboven .

Begon heel triestig te kijken . verloor de job en vond geen werk meer . en raakte ook niet meer aan een vrouw .

eno2 16 februari 2013 14:11

error

meneer 16 februari 2013 14:33

Citaat:

je mag blij zijn dat je nog leeft

zonbron 17 februari 2013 00:41

Citaat:

http://www.youtube.com/watch?v=74-WSM0xTyE

eno2 17 februari 2013 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6539469)

:lol:

D'ARTOIS 17 februari 2013 19:09

Een schrandere aap tussen de apen. Hij wist het meteen.

Maar inderdaad zou het zo maar gekund hebben met onze aap. Ik moest verklaren hoe het kwam dat de kamer vol met apenpoep zat en er drie schilderijen waren gesneuveld in de strijd.

eno2 17 februari 2013 19:09

In Iran lacht men er niet mee: vier doodstraffen voor corrupte officials in een mega-bank&geldschandaal

eno2 22 februari 2013 18:20

Oscar Pistorius vrij op Bail

eno2 1 maart 2013 21:43

Citaat:

Vandaag.be:
Een 13-jarige vermoedelijke huurmoordenaar is kort nadat hij was vrijgelaten uit voorlopige hechtenis zelf vermoord. Zijn lichaam werd gisteren met vijf andere lijken gevonden in het midden van Mexico tussen de gemeenten Morelos en Vetagrande, melden plaatselijke media. Zijn lichaam vertoonde sporen van marteling.

De 13-jarige jongen werd verdacht van 10 moorden. Hij werd begin februari opgepakt in de staat Zacatecas. Kort daarna kwam hij weer op vrije voeten, omdat in de staat personen jonger dan 14 jaar niet kunnen worden vervolgd. In Mexico woedt sinds 2006 een bloedige drugsoorlog die al ongeveer 60.000 mensen het leven heeft gekost.

eno2 13 maart 2013 09:32

Citaat:

Los violadores de las seis españolas en Acapulco podr�*an salir en libertad

D'ARTOIS 13 maart 2013 09:46

Het kan ook in gewoon Nederlands. Of zal ik in het vervolg in het Swahili schrijven?

Ter zake:

Een stel ambtenaren, in een vlaag van verstandsverbijstering door de Roverheid der Koddebeiers naar EU gesponsord rovershol Roemenië gestuurd, maakten daar direct ruzie met de lokale mafia-controleurs en moesten met lege handen terugkomen.

Het gaat hier om de kunstroof recentelijk gepleegd in Rotterdam door 3 Roemen en hun taartsnolletje, een hier werkende prostituée, die inmiddels vast zit.

De Rotterdamse Koddebeiercentrale had niet de moeite genomen de rovende heerschappen op de telex te zetten noch om hun uitlevering te vragen.
Vermoedelijk zaten ze zelf in het complot, wie weet.

Argument: de D66 rechters, je weet wel, van het soort dat Hitler nog zou vrij spreken, zouden de rovers een lichte taakstraf hebben toebedeeld.

Komt u maar, zou ik zeggen.

eno2 13 maart 2013 21:42

Een patrouilleboot van de Guardia Civil heeft in Spanje een immigrantenboot overvaren met doden.
De rechter legt de schuld bij de immigrantenboot (die stil lag).

Citaat:

El Pais:
La juez culpa del naufragio a la patera y exime a la Guardia Civil

eno2 13 maart 2013 21:46

Citaat:

Los violadores de las seis españolas en Acapulco podr�*an salir en libertad
De verkrachters in Acapulco van zes Spaanse vrouwen zijn vrijgelaten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be