![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Vrijspraak voor een vrouw van die haar oude vader neerschiet in staat van dronkenschap en onder drugs. In Spanje.
Citaat:
Ze mag vijf jaar geen wapens meer bezitten. Wat een hallucinante grap Laatst gewijzigd door eno2 : 15 februari 2013 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Argentinië
Victor Cingolani werd twee jaar geleden tot 13 jaar gevangenisstraf veroordeeld voor de moord op de toen 19-jarige Johana Casas, een ex-vriendin van hem. Maar dat weerhield tweelingzus Edith er niet van om vervolgens een relatie met hem aan te knopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen blijven mensen. Geef ze een vuurwapen en het worden wilde apen met een slok whisky op. Ooit geprobeerd?
Ja, ik ben ervaringsdeskundige. Wij hadden een aap thuis en die voerde ik theelepeltjes whisky ........ Vraag niet wat er toen gebeurde ...........
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem deze methode niet aan om alsnog aan een vrouw te geraken . Wetende dat U heel erg diep zit Eno . hou je sterk . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zie avatar hierboven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie avatar hierboven . Begon heel triestig te kijken . verloor de job en vond geen werk meer . en raakte ook niet meer aan een vrouw . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() error
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 februari 2013 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Een schrandere aap tussen de apen. Hij wist het meteen.
Maar inderdaad zou het zo maar gekund hebben met onze aap. Ik moest verklaren hoe het kwam dat de kamer vol met apenpoep zat en er drie schilderijen waren gesneuveld in de strijd.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() In Iran lacht men er niet mee: vier doodstraffen voor corrupte officials in een mega-bank&geldschandaal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Oscar Pistorius vrij op Bail
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Het kan ook in gewoon Nederlands. Of zal ik in het vervolg in het Swahili schrijven?
Ter zake: Een stel ambtenaren, in een vlaag van verstandsverbijstering door de Roverheid der Koddebeiers naar EU gesponsord rovershol Roemenië gestuurd, maakten daar direct ruzie met de lokale mafia-controleurs en moesten met lege handen terugkomen. Het gaat hier om de kunstroof recentelijk gepleegd in Rotterdam door 3 Roemen en hun taartsnolletje, een hier werkende prostituée, die inmiddels vast zit. De Rotterdamse Koddebeiercentrale had niet de moeite genomen de rovende heerschappen op de telex te zetten noch om hun uitlevering te vragen. Vermoedelijk zaten ze zelf in het complot, wie weet. Argument: de D66 rechters, je weet wel, van het soort dat Hitler nog zou vrij spreken, zouden de rovers een lichte taakstraf hebben toebedeeld. Komt u maar, zou ik zeggen.
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Een patrouilleboot van de Guardia Civil heeft in Spanje een immigrantenboot overvaren met doden.
De rechter legt de schuld bij de immigrantenboot (die stil lag). Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|