zonbron |
21 februari 2013 22:45 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS
(Bericht 6544354)
Nou ZB, dit is een van de dingen die je niet doet.
Galloway liep weg als de geijkte kamelendrijver (die berucht zijn vanwege hun niet bestaande discussietechniek).
Forummaat ........likker heeft hier wel iets van een gelijk.
Een Galloway die gevolgd door zijn GD hard wegloop draagt niet bij tot de discussie.
Maar dat weet jij net zo goed.
|
Inderdaad.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd
(Bericht 6544373)
Belachelijk van Galloway
|
Ik keur het ook niet goed hoor, maar ik veronderstel dat hij een beetje 'pissed off' is vanwege het feit dat Israel het TV-station PressTV waar hij zijn eigen show heeft en andere Iraanse zenders wereldwijd bant van de satellieten. Slechts enkele dagen geleden was het nl. de beurt aan Nilesat.
Meer daarover : HIER
In feite leggen ze hem met deze actie dan ook het zwijgen op, maar daar zijn die studenten dus niet schuldig van. Galloway steunt op zeer fanatieke wijze de Moslims, Palestijnen, Hezbollah... en kan zich aardig verdedigen. Zijn aftocht betekent een gemiste kans en voor de studenten was deze voorstelling vooral (een uiterst kort) tijdverlies.
Volgende schreef hij in smoelenboekpagina :
Galloway said on his Facebook page: "I refused this evening at Oxford University to debate with an Israeli, a supporter of the apartheid state of Israel. The reason is simple: no recognition, no normalisation. Just boycott, divestment and sanctions, until the apartheid state is defeated. I never debate with Israelis nor speak to their media. If they want to speak about Palestine – the address is the PLO."
The incident prompted a flurry of Twitter exchanges, with many people expressing surprise and anger at Galloway's behaviour.
Ik veronderstel dat velen zijn show nog nooit bekeken hebben.
|