![]() |
Topmodel en miss Indië pleegt zelfmoord
Topmodel en miss Indië pleegt zelfmoord
![]() Bloedmooi, rijk maar o zo ongelukkig. Nafsia Joseph heeft een einde gemaakt aan haar leven. Het topmodel werd in 1997 verkozen tot Miss Indië en was presentatrice bij de muziekzender MTV. Joseph is 25 geworden. De ultieme aanleiding voor haar wanhoopsdaad zou de afwijzing zijn door haar verloofde Gautam Khanduja. De zakenman zou met Joseph huwen maar koos finaal opnieuw voor zijn ex-vrouw. Dat heeft Joseph niet kunnen verwerken. Het model heeft zich verhangen in haar slaapkamer. Haar moeder en een vriend hebben haar gevonden. (VSV) foto: Nasfia Joseph heeft zich opgehangen in haar slaapkamer. Wat een zonde! :-( |
Dat is nogal wat erger dan een dozijn brandweerlui die omkomen bij de uitoefening van hun functie, nietwaar...
De relevantie voor de Belgische binnenlandse politiek is ook bijzonder hoog... |
De ironie ontgaat u volledig. Spreekt boekdelen ...
|
Citaat:
En de relevantie voor de Belgische binnenlandse politiek is...? |
Gelieve na te denken voor u iets in een bepaald forumonderdeel post.
|
Citaat:
|
Iedereen vergist hem wel eens hé ... ik vond het tekenend dat dit wereldnieuws is in de meest gelezen krant van Vlaanderen.
Soit, je begrijpt het natuurlijk weer niet hé ... :twisted: |
Citaat:
Je moet maar eens op tv1 teletekst de koppen op de voorpagina's van alle kranten gaan vergelijken op een doodnormale dag. Het zal je meteen opvallen dat sommige kranten veel belang hechten aan idiote items. Ik moet wel toegeven dat ik de stukjes van de hoofdredacteur regelmatig van een heel ander niveau vind dan de rest van de krant (althans, die keren dat ik ze te zien krijg, ong. 1 �* 2 keer per week). |
Ik snap wel dat het de mensen kan aanspreken. Wedden dat de redacteur het nog jammer vond dat ze geen kinderen nalaat...:roll:
|
Ze zullen ze miss-en.
|
Citaat:
|
Had ze mij maar gekend....:-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be