![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Topmodel en miss Indië pleegt zelfmoord
![]() Bloedmooi, rijk maar o zo ongelukkig. Nafsia Joseph heeft een einde gemaakt aan haar leven. Het topmodel werd in 1997 verkozen tot Miss Indië en was presentatrice bij de muziekzender MTV. Joseph is 25 geworden. De ultieme aanleiding voor haar wanhoopsdaad zou de afwijzing zijn door haar verloofde Gautam Khanduja. De zakenman zou met Joseph huwen maar koos finaal opnieuw voor zijn ex-vrouw. Dat heeft Joseph niet kunnen verwerken. Het model heeft zich verhangen in haar slaapkamer. Haar moeder en een vriend hebben haar gevonden. (VSV) foto: Nasfia Joseph heeft zich opgehangen in haar slaapkamer. Wat een zonde! ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nogal wat erger dan een dozijn brandweerlui die omkomen bij de uitoefening van hun functie, nietwaar...
De relevantie voor de Belgische binnenlandse politiek is ook bijzonder hoog...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() De ironie ontgaat u volledig. Spreekt boekdelen ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de relevantie voor de Belgische binnenlandse politiek is...?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Gelieve na te denken voor u iets in een bepaald forumonderdeel post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Iedereen vergist hem wel eens hé ... ik vond het tekenend dat dit wereldnieuws is in de meest gelezen krant van Vlaanderen.
Soit, je begrijpt het natuurlijk weer niet hé ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je moet maar eens op tv1 teletekst de koppen op de voorpagina's van alle kranten gaan vergelijken op een doodnormale dag. Het zal je meteen opvallen dat sommige kranten veel belang hechten aan idiote items. Ik moet wel toegeven dat ik de stukjes van de hoofdredacteur regelmatig van een heel ander niveau vind dan de rest van de krant (althans, die keren dat ik ze te zien krijg, ong. 1 �* 2 keer per week).
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Ik snap wel dat het de mensen kan aanspreken. Wedden dat de redacteur het nog jammer vond dat ze geen kinderen nalaat...
![]()
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ze zullen ze miss-en.
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Had ze mij maar gekend....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." Laatst gewijzigd door Lesane : 4 augustus 2004 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |