![]() |
N-VA versus Vlaams Belang omtrent aftreden van Steven Vanackere.
http://www.n-va.be/nieuws/persberich...mmissie-vragen
De N-VA heeft evenwel nooit het ontslag gevraagd van minister Vanackere, noch gesuggereerd dat Steven Vanackere iets zou hebben gedaan dat tot ontslag noopt. ... De N-VA blijft onverkort bij haar standpunt: er is nood aan een parlementaire onderzoekscommissie. Want de vragen blijven zich opstapelen. http://www.vlaamsbelang.be/persberichten/1970/ Het Vlaams Belang heeft kennis genomen van het ontslag van federaal minister van Financiën en vicepremier Steven Vanackere. Gezien het kronkelige parcours dat hij heeft afgelegd, is zijn uiteindelijke beslissing niet meer dan logisch. .... Door zijn ontslag is nu immers een vacuüm ontstaan dat enkel kan opgevuld worden door de snelle oprichting van een parlementaire onderzoekscommissie, waarvoor het Vlaams Belang overigens reeds langer vragende partij is. Interessant is ook de opinie van Mark Eyskens: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ckere_standard Zelf heb ik in mijn eigen politiek verleden als minister van buitenlandse Zaken af te rekenen gehad met een stekelige dossier van een vermeende terrorist, Walid Khaled, die in het bezit was geraakt van een Belgisch inreisvisum en rondwandelde op de grote Markt te Brussel op het ogenblik dat een Belgische familie, door islamisten gegijzeld, dankzij de inspanningen van de medewerkers en mezelf werd vrijgelaten. Grote herrie ontstond in eerste instantie die door de oppositie werd aangezwengeld. Maandenlang werd ik aan een bombardement van kritiek onderworpen en het parlement werd zelfs een onderzoekscommissie opgericht. Van diverse zijden werd mij gesuggereerd ontslag te nemen. Maar ik vond dat ik moest blijven zolang ik het vertrouwen genoot van het parlement. Interpellaties en een vertrouwensstemming in het parlement heb ik toen overleefd. |
er gaat u toch eens iemand het verschil tussen radio buttons en checkboxes moeten uitleggen.
|
Wat is nu het punt?
|
Citaat:
|
Op zo'n leugens stem ik niet hé viveke
|
Citaat:
|
Hoe hypocriet schat U Ø-VLD en MR eigenlijk in? Want tenslotte zijn zij het die de poten onder de stoel van Vanackere hebben weggezaagd.
|
Citaat:
Nog een geluk dat onze lieve Heer dringender zaken in Rome heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat Vanackere beter naar de pijpen van de N-VA had gedanst?? 8O |
Citaat:
|
Tetten!
|
Poep in je hoofd.
Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd. Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd. Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd. Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd. Poep in je hoofd, poep in je hoofd. Wat maakt het uit, als je maar geloofd. Poep in je hoofd, poep in je hoofd. Wat maakt het uit? Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd. Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd. Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd. Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten Lekker, lekker, jaaaaaaa Poep in je hoofd, poep in je hoofd. Wat maakt het uit, als je maar geloofd. Poep in je hoofd, poep in je hoofd. Wat maakt het uit? Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd. Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd. Zal ik jouw is effe lekker in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd. Zal ik jouw is effe lekker lekker lekker aaaaaaaaah Poep in je hoofd. |
Citaat:
|
NVA zegt niet dat Vanackere liegt. Dat moet nog blijken.
|
De zoveelste trol enquete van viveke.
Triestige figuur. |
Het fossiel Mark Eyskens wordt beter terzijde geschoven. Die man behoort niet meer tot de politiek van de 21ste eeuw. In feite geen enkele christen-democraat, maar Eyskens zeker niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be