![]() |
Eensgezindheid
Blijkbaar is de eensgezindheid toch wel groot onder beide ledengroepen aangezien grote discussies over knelpunten uitgebleven zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met ambras maken kom je niet echt veel verder , he , of je nu (voor een stukje) gelijkgestemd bent of niet.
|
'k Zal eens beginnen: Waarom staat de C nog in de CD&V? Is dit om de zuil niet volledig te laten desintegreren?
|
Ik zal daar eens een heel intellectueel antwoord op geven PhilipsInc.
Aan de hand van een verhaaltje dat iedereen kent, maar ik herhaal het toch maar eens: "Hier verkoopt men alle dagen verse vis", staat op het reklamepaneel geschreven aan een viszaak. -Hier: dat moet je toch niet zeggen; je gaat toch geen reklame maken voor de visboer aan de andere kant van het dorp -verkoopt: ja, weggeven doen ze niet; dus dit woord mag eigenlijk ook weg -men: als verkoopt weg mag, dan "men" ook -alle dagen: ja de dagen dat er niet verkocht wordt, zal de zaak wel gesloten zijn zeker -verse: je gaat toch geen rotte vis verkopen zeker, of tenminste het toch niet schrijven. Blijft over : een groot reklamepaneel met "vis". Het is wel de essentie, maar toch wat magertjes. CD&V: het zijn al zo weinig letters, je kan natuurlijk gaan schrappen tot alleen de ampersand nog overblijft: wij zijn partij" & " Bovendien meen ik dat de C nog zinvol is, in de betekenis dat christelijk-humanisme een wezenlijke inhoud heeft. En nu mag iemand van partij " & " mij verbeteren. |
Niet om de pret te bederven, maar met maar 1 cd&ver kun je moeilijk veel ambras maken...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=18241 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be