Chipie |
5 augustus 2004 17:58 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
U bedoelt?
Welke verantwoordelijkheid heeft "links" niet genomen? En welke verantwoordelijkheid had Blair precies in Irak, behalve de medeverantwoordelijkheid voor de talloze slachtoffers in een oorlog die onnodig was? Waar zijn die massavernietigingswapens die Londen binnen de 45 minuten konden bereiken?
Ik denk dat u er een rare definitie van "verantwoordelijkheid" op nahoudt - maar ik kan me natuurlijk vergissen.
|
Ja, ik was het vergeten... Links nam inderdaad in het verleden zijn 'verantwoordelijkheid' op. Zij grepen inderdaad in om mensen een 'beter' lot te geven (Rusland, China, Noord-Korea, Cuba, Albanië... noem maar op). In al die landen 'namen' de superlinksen de macht, steeds met een minimum aan bloedvergieten.. En ze zouden, meestal ongevraagd, welstand en welzijn aan de bevolking brengen (de tientallen miljoenen slachtoffers, ja, dat is maar een detail in de wereldgeschiedenis)...
En oh, ja, links was nu in de zaak Sudan er weeral als de kippen bij om, net zoals in Rwanda, Congo, Burundi enz. de genocides, te verhinderen...
Bestaan de massavernietigingswapens? Ik weet het niet... Men zoekt ze inderdaad al meer dan een jaar vruchteloos... Bestaan ze daarom niet?
Naar Radovan Karadzic en Ratko Mladic is men al veel langer op zoek... Bestaan die dan ook niet?
Tacitus, U dient niet te diep op deze post in te gaan... Doe ik ook niet, want het heeft toch geen zin.
Karadzic en Mladic zullen toch niet in Irak op zoek zijn naar massavernietigingswapens, want dan gaat men ze zeker niet vinden...
|