![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ledental Labour onder premier Blair gehalveerd
![]() ![]() De lidmaatschapscijfers zijn sinds een scheuring in de partij in de jaren dertig van vorig eeuw niet meer zo laag geweest. Als voornaamste oorzaak van de daling noemt The Guardian de oorlog in Irak. Foei , foei , Mister Blair ...wat nu ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tof zeg, dan kunnen de conservatives volgende keer winnen.
![]()
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 4 augustus 2004 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Welke verantwoordelijkheid heeft "links" niet genomen? En welke verantwoordelijkheid had Blair precies in Irak, behalve de medeverantwoordelijkheid voor de talloze slachtoffers in een oorlog die onnodig was? Waar zijn die massavernietigingswapens die Londen binnen de 45 minuten konden bereiken? Ik denk dat u er een rare definitie van "verantwoordelijkheid" op nahoudt - maar ik kan me natuurlijk vergissen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En oh, ja, links was nu in de zaak Sudan er weeral als de kippen bij om, net zoals in Rwanda, Congo, Burundi enz. de genocides, te verhinderen... Bestaan de massavernietigingswapens? Ik weet het niet... Men zoekt ze inderdaad al meer dan een jaar vruchteloos... Bestaan ze daarom niet? Naar Radovan Karadzic en Ratko Mladic is men al veel langer op zoek... Bestaan die dan ook niet? Tacitus, U dient niet te diep op deze post in te gaan... Doe ik ook niet, want het heeft toch geen zin. ![]() Karadzic en Mladic zullen toch niet in Irak op zoek zijn naar massavernietigingswapens, want dan gaat men ze zeker niet vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
U schijnt Karadzic en Mladic, twee oorlogsmisdadigers (en niet van "linkse" signatuur) zelfs te verwarren met massavernietigingswapens. Het heeft dus inderdaad geen zin verder op een aantal zaken in te gaan. Het zou vermoedelijk tot niets leiden.
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |