![]() |
Het wordt erg moeilijk om nog werk te vinden in België
http://www.knack.be/nieuws/belgie/he...0290109791.htm
Paul Verschueren van de uitzendfederatie Federgon toont zich pessimistisch. "Ik vrees dat de Belgische economie opnieuw in een recessie gaat belanden en ik zie niet snel verbetering", zegt hij in De Standaard. Uit cijfers van hr-dienstenbedrijf en uitzendkantoor Manpower blijkt bovendien dat de kans op ontslag groter is dan op aanwerving. De index die dit becijfert is naar -2 gedoken. In het eerste kwartaal stond deze nog op +1. Alles kaat koet! |
Ik vraag me af hoe intelligent iemand moet zijn om zo'n evidentie vast te stellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Emigreer naar betere oorden ?
|
Ik snap er niks meer van: de VDAB bewees dat je als jongere mét diploma meteen werk vindt en volgens de RVA vallen de werkloosheidscijfers al bij al nog mee...
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
Mij niet. Wat wilt ge als onze regeerders veel meer tijd besteden aan dorpspolitiek (BHV) dan aan de nodige beslissingen om een kader te creëren waarin onze economie kan floreren. |
Citaat:
En dan was er weer het welles-nietes-spelletje over een koning die macht heeft of niet. Aangezien ze Albert absoluut de kaap van 2014 willen zien overbruggen geven ze eigenlijk zelf het antwoord! En de Vlaamse politiekers, die gaan er weer bij staan en kijken en niets doen? Hun enig levensdoel: de NVA een hak zetten. |
kom kom, in la belgique is het niet nodig om te werken.
de sossen regelen dat wel. |
Citaat:
|
Werk vinden lukt wel, vast werk vinden is echter zo goed als onmogelijk geworden.
In de industriele bakkerij waar ik nog heb gewerkt waren er op sommige uren 0 vaste werknemers aanwezig in de ganse fabriek(toch zo'n 60 man). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be