![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/he...0290109791.htm
Paul Verschueren van de uitzendfederatie Federgon toont zich pessimistisch. "Ik vrees dat de Belgische economie opnieuw in een recessie gaat belanden en ik zie niet snel verbetering", zegt hij in De Standaard. Uit cijfers van hr-dienstenbedrijf en uitzendkantoor Manpower blijkt bovendien dat de kans op ontslag groter is dan op aanwerving. De index die dit becijfert is naar -2 gedoken. In het eerste kwartaal stond deze nog op +1. Alles kaat koet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe intelligent iemand moet zijn om zo'n evidentie vast te stellen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij en ik hadden dat vast en zeker nog niet opgemerkt neem ik aan.
Laatst gewijzigd door Garry : 30 april 2013 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Emigreer naar betere oorden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap er niks meer van: de VDAB bewees dat je als jongere mét diploma meteen werk vindt en volgens de RVA vallen de werkloosheidscijfers al bij al nog mee...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mij niet. Wat wilt ge als onze regeerders veel meer tijd besteden aan dorpspolitiek (BHV) dan aan de nodige beslissingen om een kader te creëren waarin onze economie kan floreren. Laatst gewijzigd door pajoske : 30 april 2013 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan was er weer het welles-nietes-spelletje over een koning die macht heeft of niet. Aangezien ze Albert absoluut de kaap van 2014 willen zien overbruggen geven ze eigenlijk zelf het antwoord! En de Vlaamse politiekers, die gaan er weer bij staan en kijken en niets doen? Hun enig levensdoel: de NVA een hak zetten. Laatst gewijzigd door andev : 30 april 2013 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kom kom, in la belgique is het niet nodig om te werken.
de sossen regelen dat wel.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Werk vinden lukt wel, vast werk vinden is echter zo goed als onmogelijk geworden.
In de industriele bakkerij waar ik nog heb gewerkt waren er op sommige uren 0 vaste werknemers aanwezig in de ganse fabriek(toch zo'n 60 man). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar trekken, naar het schijnt, wekelijks al zo'n 1500 Ierse jongeren naartoe. Ook daar geraakt het verzadigd. Zouden we dan niet beter naar Ierland trekken om daar zelf iets uit de grond te stampen? Lege huizen genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hebben we dat weer. BHV was niet belangrijk, maar de franstaligen wouden het alleen goedkeuren als het volledig in hun voordeel was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad nóg moeilijker geworden. Vast werk tegen voldoende goede voorwaarden.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 30 april 2013 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werk vinden lukt ook niet meer. De meeste bedrijven antwoorden niet en stellen nog altijd de meest onnozele eisen.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 30 april 2013 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |