![]() |
Joods Europees parlementslid promoot pedofilie
Als onderdeel van de sexuele revolutie.
http://www.lifesitenews.com/news/eur...-sexual-revolu Hou uw kinderen uit de buurt. ![]() |
Kijk eens aan. Daar hebben we talmoedjood Cohn-Bendit. Dat minderwaardige insect krijgt nog een podium ook.
In een normaal land wordt zoiets de grond ingetrapt. |
Tja, mei 68ers...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=186199 |
Citaat:
|
Deze gangster en eurofiel(tegenwoordig is dat steeds maar meer "synoniem") is idd een schande voor de Joodse gemeenschap.
|
Degoutant varken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Voor een andere pipo is het nog belangrijker dat Cohn-Bendit als "Talmoed"-jood wordt omschreven. Ook al zou CB hoogstwaarschijnlijk een volstrekt niet-gelovige Jood zijn. Dat doet er allemaal niet toe voor deze heerschappen, de persoon in kwestie is Jood. En daardoor alleen reeds is hij per definitie een slecht mens. De pedofilie die er eventueel bijkomt bevestigt slechts hun vooroordeel. Dat is het niveau van dit forum. Ik voel steeds meer de neiging in mij opkomen om er hier de brui aan te geven. |
Kunt u dan geen kracht putten uit uw geloof?
|
Citaat:
Hungarian Prime Minister Viktor Orban for having given to his country a new Constitution that protects the family, defines marriage as a union between a man and a woman, and (the worst of all imaginable actions against “European values”) mentions God(!) Orbán is een ultraconservatief die het niet zo nauw neemt met de spelregels van de democratie. Wie de schijn opwerpt van die man te verdedigen, heeft het bij mij verkorven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze man heeft best een punt.
|
Pedofiele avances door ouderen zijn verwerpelijk, maar ik zie geen probleem in 'gerontofiele' avances door kinderen.
Als ik mijn gedachten even losmaak van taboes... Als het kind de initiatiefnemer is, dan zie ik geen probleem in een relatie tussen een kind en een volwassene. |
Citaat:
Ik weet niet wat die man onder pedofilie verstaat maar zogenaamde seksuele revolutie mag hij in een vuilbak smeren. De gewoonte in West-Europa telt en niet die stommiteiten. Als er iets is dat gepromoot zou moeten worden dan is het het huwelijk en het gezin. |
Citaat:
Dus de ouders / het gezin, de familie, de sfeer, de gewoonte, vrienden en medemensen in de gemeenschap tellen niet mee. Ze betekenen niets ? :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be