![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Als onderdeel van de sexuele revolutie.
http://www.lifesitenews.com/news/eur...-sexual-revolu Hou uw kinderen uit de buurt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk eens aan. Daar hebben we talmoedjood Cohn-Bendit. Dat minderwaardige insect krijgt nog een podium ook.
In een normaal land wordt zoiets de grond ingetrapt.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Tja, mei 68ers...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=186199
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Deze gangster en eurofiel(tegenwoordig is dat steeds maar meer "synoniem") is idd een schande voor de Joodse gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degoutant varken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een andere pipo is het nog belangrijker dat Cohn-Bendit als "Talmoed"-jood wordt omschreven. Ook al zou CB hoogstwaarschijnlijk een volstrekt niet-gelovige Jood zijn. Dat doet er allemaal niet toe voor deze heerschappen, de persoon in kwestie is Jood. En daardoor alleen reeds is hij per definitie een slecht mens. De pedofilie die er eventueel bijkomt bevestigt slechts hun vooroordeel. Dat is het niveau van dit forum. Ik voel steeds meer de neiging in mij opkomen om er hier de brui aan te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Kunt u dan geen kracht putten uit uw geloof?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hungarian Prime Minister Viktor Orban for having given to his country a new Constitution that protects the family, defines marriage as a union between a man and a woman, and (the worst of all imaginable actions against “European values”) mentions God(!) Orbán is een ultraconservatief die het niet zo nauw neemt met de spelregels van de democratie. Wie de schijn opwerpt van die man te verdedigen, heeft het bij mij verkorven.
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben u begrepen, voor u is de grootste misdaad van Cohn-Bendit, Jood zijn.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze man heeft best een punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Pedofiele avances door ouderen zijn verwerpelijk, maar ik zie geen probleem in 'gerontofiele' avances door kinderen.
Als ik mijn gedachten even losmaak van taboes... Als het kind de initiatiefnemer is, dan zie ik geen probleem in een relatie tussen een kind en een volwassene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat die man onder pedofilie verstaat maar zogenaamde seksuele revolutie mag hij in een vuilbak smeren. De gewoonte in West-Europa telt en niet die stommiteiten. Als er iets is dat gepromoot zou moeten worden dan is het het huwelijk en het gezin. Laatst gewijzigd door porpo : 10 mei 2013 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus de ouders / het gezin, de familie, de sfeer, de gewoonte, vrienden en medemensen in de gemeenschap tellen niet mee. Ze betekenen niets ? ![]() |
|
![]() |
![]() |