![]() |
Wie wil liever niemand van ‘een ander ras’ als buurman?
Interessante uitkomst.
Waar zitten de racisten nu weer? ![]() Bemerk Frankrijk.... vraag is hoeveel verrijkende Fransen aan dit onderzoek hebben meegedaan. LET OP : in het noorden van Belgique zijn ze blijkbaar MINDER racistisch dan in het o zo tolerante Wallonie waar nog maar de helft van de migranten verblijven. Citaat:
|
totaal achterhaald
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Libië ook minder tolerant is aan't worden na het afmaken van Khadaffi. Of anders dat de realiteit niet voldoet aan Rudy's wensen. |
Citaat:
Beweren dat xenofobie niet voorbehouden is voor Vlamingen is natuurlijk een open deur intrappen. Je moet maar eens met Roemenen of Polen praten over Roma's, ook Arabische Marokkanen kunnen soms racistisch praten over Riffijnen, .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een toleranter dan Nederland noorden, en een zuiden dat een tikje toleranter is dan Frankrijk. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
neenee, Enkel Vlaanderen is donkerblauw, Wallonie en Luxemburg zijn lichtblauw!
just is just. |
Citaat:
Lijkt mij raar dat een stel Amerikanen (het kaartje is niet door de Zweden zelf gemaakt) onderscheid zou maken tussen Vlaanderen en Wallonië. Hier is het originele artikel. |
Oeps, dat is een outlink uit het artikel naar een analyse m.b.t. ethnische diversiteit en conflict. Alleszins ook interessant om te lezen.
Hier is het originele artikel. Het onderzoek; jammer genoeg waarschijnlijk niet voor iedereen zichtbaar. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn punt is 7. |
Ik heb liever niemand met een anti westerse instelling of mohammedaan als buur.
De kans dat die in hun keuken zitten te experimenteren met niet aan koken gelieerde proeven met snelkookpannen is te groot ... 8-) |
Citaat:
Citaat:
Vlaanderen blijkt nu eenmaal racistischer te zijn dan Wallonië. Het zou ook kunnen dat Vlaanderen iets behoudsgezinder is dan Wallonië. West-Vlaanderen is het voorbeeld van. Xenofoob en wereldvreemd tot en met. Kan je het hen kwalijk nemen ? |
Ik zou liefst buren hebben die mij niet bestralen met microgolven en die niet komen inbreken van zodra ik even weg ben.
Het ras is mij gelijk. |
Citaat:
|
Gezien de nogal bekrompen en nogal onverdraagzame houding van mijn autochtone Belgische buren zag ik de komst van een Congolees koppel als overburen als een verademing.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be