![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessante uitkomst.
Waar zitten de racisten nu weer? ![]() Bemerk Frankrijk.... vraag is hoeveel verrijkende Fransen aan dit onderzoek hebben meegedaan. LET OP : in het noorden van Belgique zijn ze blijkbaar MINDER racistisch dan in het o zo tolerante Wallonie waar nog maar de helft van de migranten verblijven. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 mei 2013 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() totaal achterhaald
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie enkele mogelijkheden.
Dat Libië ook minder tolerant is aan't worden na het afmaken van Khadaffi. Of anders dat de realiteit niet voldoet aan Rudy's wensen.
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beweren dat xenofobie niet voorbehouden is voor Vlamingen is natuurlijk een open deur intrappen. Je moet maar eens met Roemenen of Polen praten over Roma's, ook Arabische Marokkanen kunnen soms racistisch praten over Riffijnen, .. Laatst gewijzigd door mvd : 17 mei 2013 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kunt U de kleurekes niet zien op het planneke? donkerblauw is minder racistisch dan lichterblauw en het zuiden van Belgique is lichter blauw dan het noorden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dat kaartje nietwaar. België, die vliegescheet, is 2kleurig.
Een toleranter dan Nederland noorden, en een zuiden dat een tikje toleranter is dan Frankrijk. Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 mei 2013 om 17:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee, Enkel Vlaanderen is donkerblauw, Wallonie en Luxemburg zijn lichtblauw!
just is just.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lijkt mij raar dat een stel Amerikanen (het kaartje is niet door de Zweden zelf gemaakt) onderscheid zou maken tussen Vlaanderen en Wallonië. Hier is het originele artikel.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 17 mei 2013 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Oeps, dat is een outlink uit het artikel naar een analyse m.b.t. ethnische diversiteit en conflict. Alleszins ook interessant om te lezen.
Hier is het originele artikel. Het onderzoek; jammer genoeg waarschijnlijk niet voor iedereen zichtbaar.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 17 mei 2013 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 17 mei 2013 om 19:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom verschiet ik nu niet dat je zelfs d�*t niet verstaan hebt.
Mijn punt is 7.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ik heb liever niemand met een anti westerse instelling of mohammedaan als buur.
De kans dat die in hun keuken zitten te experimenteren met niet aan koken gelieerde proeven met snelkookpannen is te groot ... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaanderen blijkt nu eenmaal racistischer te zijn dan Wallonië. Het zou ook kunnen dat Vlaanderen iets behoudsgezinder is dan Wallonië. West-Vlaanderen is het voorbeeld van. Xenofoob en wereldvreemd tot en met. Kan je het hen kwalijk nemen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() Ik zou liefst buren hebben die mij niet bestralen met microgolven en die niet komen inbreken van zodra ik even weg ben.
Het ras is mij gelijk.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de nogal bekrompen en nogal onverdraagzame houding van mijn autochtone Belgische buren zag ik de komst van een Congolees koppel als overburen als een verademing.
|
![]() |
![]() |