Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Onthoofding op straat in Londen centrum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=186762)

Vrolijk op Vrijdag 22 mei 2013 19:33

Onthoofding op straat in Londen centrum

Terwijl Stockholm brandt, worden er hoofden afgesneden in hartje Londen.
De daders riepen 'allah akbar' tijdens de daad.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...uraanval.dhtml

Wat goed dat Thatcher dood is, hé links.

zonbron 22 mei 2013 19:46

Tja, als het Westen de terroristen in Syrie steunt, moeten ze er ook niet van verbaasd zijn dat het aldanniet halalslachten van mensen zich ook op eigen grondgebied begint voor te doen.

Het westers ondubbelzinnige signaal dat ze de wereld insturen werd door de Jihadisten maar al te goed begrepen.

Hypocriete traantjes zijn er teveel aan, wie wind zaait, zal storm oogsten...

Vrolijk op Vrijdag 22 mei 2013 19:48

Dader spreekt tot de camera: 'you people will never be safe'.

http://www.thetimes.co.uk/tto/news/

Nietzsche 22 mei 2013 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6647997)
Tja, als het Westen de terroristen in Syrie steunt, moeten ze er ook niet van verbaasd zijn dat het aldanniet halalslachten van mensen zich ook op eigen grondgebied begint voor te doen.

Het westers ondubbelzinnige signaal dat ze de wereld insturen werd door de Jihadisten maar al te goed begrepen.

Deze daden hebben geen moer te maken met het feit dat het westen terroristen steunt.

Je zou eens dingen meer individueel moeten bekijken, in plaats alles in verband met elkaar te trekken.

zonbron 22 mei 2013 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6648008)
Deze daden hebben geen moer te maken met het feit dat het westen terroristen steunt.

Je zou eens dingen meer individueel moeten bekijken, in plaats alles in verband met elkaar te trekken.

Natuurlijk staat die klerezooi in onmiddelijk verband. Modus operandi en gewelddadige bloederige internetfilmpjes zijn daar het bewijs van.

Filmen en Alluh Akbar (allez hakmaar) taferelen; de afkomst, motivatie en inspiratiebron is duidelijk...

Nietzsche 22 mei 2013 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6648016)
Natuurlijk staat die klerezooi in onmiddelijk verband. Modus operandi en gewelddadige bloederige internetfimpljes zijn daar het bewijs van.

Filmen en Alluh Akbar (allez hakmaar) taferelen, de afkomst is duidelijk...

Ik heb het nergens over de afkomst.

Ik heb het over de verbanden die jij trekt. Jij beweerd eigenlijk dat wanneer het westen geen terroristen zou steunen, dat deze daden dan niet zouden gebeuren. Maar dat is natuurlijk onzin.

zonbron 22 mei 2013 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6648020)
Ik heb het nergens over de afkomst.

Ik heb het over de verbanden die jij trekt. Jij beweert eigenlijk dat wanneer het westen geen terroristen zou steunen, dat deze daden dan niet zouden gebeuren. Maar dat is natuurlijk onzin.

Gewoonweg een logisch gevolg van het buitenlands wanbeleid hoor.

Luister maar eens naar wat die neger vertelt en think again.

Salah 22 mei 2013 20:11

Citaat:

"Ik verontschuldig mij dat vrouwen dit vandaag hebben gezien, maar in ons land moeten onze vrouwen hetzelfde zien."
Excuses aanvaard.

Nietzsche 22 mei 2013 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6648026)

Goed, je kunt dus gewoonweg geen argumentatie geven.

Je roept maar wat.

Schelfie 22 mei 2013 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6648027)
Excuses aanvaard.

Ik hoop dat jij dit niet normaal vindt?

"Wij moeten dit zien, dus jullie ook." Dat ze godverdomme stoppen met al dat geweld in Syrië.

zonbron 22 mei 2013 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6648033)
Goed, je kunt dus gewoonweg geen argumentatie geven.

Je roept maar wat.

Ik begrijp wel waarom dit niet bij Uw cognitieve dissonantie past, plotseling voelt U zich uiteindelijk toch gegrepen door een allauh akbar slachting, niet langer een ver van mijn bed show...

Om coherent te blijven met Uw inherente 'koelbloedigheid' met betrekking tot wat er bvb. in Syrie met hulp van het westen gebeurt, moet U het verband met deze situatie natuurlijk hardnekkig ontkennen.

De feiten liegen er echter niet om.

MaGNiFiCaT 22 mei 2013 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6647997)

Och God wat heeft Syrië en de rest van de wereld hier nu weer mee te maken?:?

Die 2 daders waren gevaarlijke gekken die zelf niet beseffen waarmee ze bezig zijn.
Ze hebben niks om handen, zijn compleet waardeloos, en denken zich interessant te maken door knettergekke ideologieën na te streven (niet de Islam op zich maar een fundamentalistische versie) en op criminele en beestachtige wijze bloedbaden aan te richten op willekeurige mensen.

Dit heeft niet zozeer te veel met de ideologie op zich te maken, wel wordt de ideologie gebruikt of beter misbruikt om hen argumenten te geven deze barbaarse handelingen uit te voeren.

Toen ik las dat het om negers ging verwonderde me het helemaal niet. Als er al eens bijzondere gruwelijkheden wordt uitgevoerd hier in Europa betreft het veel te dikwijls knettergekke negers recht vanuit Afrika. Waarschijnlijk hebben die barbaarse wreedheden gezien en zelf ook uitgevoerd. Hoe is het toch mogelijk dat zulke beesten (de moordende en mishandelende negers, niet de goeden natuurlijk) de Europese bodem bereiken??:x Het wordt verdorie hoog tijd dat men paal en perk stelt aan dergelijke onnozele gang van zaken!!

Ook vind ik het vervelend dat de dokters en hulpverleners nu hemel en aarde bewegen om de 2 te redden en te verzorgen. Verdorie toch laat ze creperen, we zijn er dan meteen van af.:?

zonbron 22 mei 2013 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6648036)

"Wij moeten dit zien, dus jullie ook." Dat ze godverdomme stoppen met al dat geweld in Syrië.

Spot on!

En niet langer achter de schermen zaakjes regelen met de onheilige alliantie Al-Qaeda en de Moslimbroederschap. Nuff is nuff, het loopt reeds lang de spuigaten uit...

MaGNiFiCaT 22 mei 2013 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6648026)

Och kom, die twee beseffen niet wat rondom zich gebeurt. Ze zijn knettergek en bijzonder hardvochtig en gevaarlijk. Ze moeten bijzonder hard aangepakt worden en in het verlengde daarvan hun hele familie, vrienden en kennissenkring moet helemaal ontleed worden om na te gaan dat nog ergens gevaar sluimert voor meer terreur.

MaGNiFiCaT 22 mei 2013 20:33

Citaat:

Zeg dat tegen Assad.
Moet Europa boeten omwille van de wreedheden van Assad? Wat een onzin.

Salah 22 mei 2013 20:33

Citaat:

Dat ze godverdomme stoppen met al dat geweld in Syrië.

Is dat een oproep aan Amerika en co om de financiering van het destabiliseren van Syrië droog te leggen?

Ik vrees dat uw oproep genegeerd zal worden, Syrië is de sleutel tot Iran.

Nietzsche 22 mei 2013 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6648041)
Ik begrijp wel waarom dit niet bij Uw cognitieve dissonantie past, plotseling voelt U zich uiteindelijk toch gegrepen door een allauh akbar slachting, niet langer een ver van mijn bed show...

Om coherent te blijven met Uw inherente 'koelbloedigheid' met betrekking tot wat er bvb. in Syrie met hulp van het westen gebeurt, moet U het verband met deze situatie natuurlijk hardnekkig ontkennen.

De feiten liegen er echter niet om.

Aldus zonbron, afgestudeerd als amateur-psycholoog.

zonbron 22 mei 2013 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 6648042)
Och God wat heeft Syrië en de rest van de wereld hier nu weer mee te maken?:?

Heeft er alles mee te maken.

Citaat:

Die 2 daders waren gevaarlijke gekken die zelf niet beseffen waarmee ze bezig zijn.
Ze hebben niks om handen, zijn compleet waardeloos, en denken zich interessant te maken door knettergekke ideologieën na te streven (niet de Islam op zich maar een fundamentalistische versie) en op criminele en beestachtige wijze bloedbaden aan te richten op willekeurige mensen.

Dit heeft niet zozeer te veel met de ideologie op zich te maken, wel wordt de ideologie gebruikt of beter misbruikt om hen argumenten te geven deze barbaarse handelingen uit te voeren.

Op de eerste plaats waren dat extremistische moslims, dat heeft dus alles met
ideologie (Jihad) te maken. Het ruime aanbod van Syrische slachtingen via youtube is blijkbaar zeer besmettelijk en maakt deze rakkers knettergek.

Citaat:

Toen ik las dat het om negers ging verwonderde me het helemaal niet. Als er al eens bijzondere gruwelijkheden wordt uitgevoerd hier in Europa betreft het veel te dikwijls knettergekke negers recht vanuit Afrika. Waarschijnlijk hebben die barbaarse wreedheden gezien en zelf ook uitgevoerd. Hoe is het toch mogelijk dat zulke beesten (de moordende en mishandelende negers, niet de goeden natuurlijk) de Europese bodem bereiken??:x Het wordt verdorie hoog tijd dat men paal en perk stelt aan dergelijke onnozele gang van zaken!!

Ook vind ik het vervelend dat de dokters en hulpverleners nu hemel en aarde bewegen om de 2 te redden en te verzorgen. Verdorie toch laat ze creperen, we zijn er dan meteen van af.:?
Extremistische moslims dus. In Syrie kan U deze jongens reeds 2 jaar dag en nacht aan het werk zien. Niets nieuws onder de zon.

Nietzsche 22 mei 2013 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6648043)
Spot on!

En niet langer achter de schermen zaakjes regelen met de onheilige alliantie Al-Qaeda en de Moslimbroederschap. Nuff is nuff, het loopt reeds lang de spuigaten uit...

Wanneer kom jij eens vanachter je pc-scherm vandaan, en ga je echt eens iets doen aan alle narigheid in Syrië?

Grote internet-rambo van me (L)

Nr.10 22 mei 2013 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6647976)
Terwijl Stockholm brandt, worden er hoofden afgesneden in hartje Londen.
De daders riepen 'allah akbar' tijdens de daad.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...uraanval.dhtml

Wat goed dat Thatcher dood is, hé links.

De moord gebeurd met een machete.
De incidenten in Stockholm kwamen er eveneens naar aanleiding van een incident met een machete.
Politiediensten kwamen er in actie nadat ze bedreigd werden met een machete.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be