![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Terwijl Stockholm brandt, worden er hoofden afgesneden in hartje Londen.
De daders riepen 'allah akbar' tijdens de daad. http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...uraanval.dhtml Wat goed dat Thatcher dood is, hé links. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, als het Westen de terroristen in Syrie steunt, moeten ze er ook niet van verbaasd zijn dat het aldanniet halalslachten van mensen zich ook op eigen grondgebied begint voor te doen.
Het westers ondubbelzinnige signaal dat ze de wereld insturen werd door de Jihadisten maar al te goed begrepen. Hypocriete traantjes zijn er teveel aan, wie wind zaait, zal storm oogsten... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je zou eens dingen meer individueel moeten bekijken, in plaats alles in verband met elkaar te trekken. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Filmen en Alluh Akbar (allez hakmaar) taferelen; de afkomst, motivatie en inspiratiebron is duidelijk... Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2013 om 20:12. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb het over de verbanden die jij trekt. Jij beweerd eigenlijk dat wanneer het westen geen terroristen zou steunen, dat deze daden dan niet zouden gebeuren. Maar dat is natuurlijk onzin. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Luister maar eens naar wat die neger vertelt en think again. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
Ik hoop dat jij dit niet normaal vindt?
"Wij moeten dit zien, dus jullie ook." Dat ze godverdomme stoppen met al dat geweld in Syrië.
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om coherent te blijven met Uw inherente 'koelbloedigheid' met betrekking tot wat er bvb. in Syrie met hulp van het westen gebeurt, moet U het verband met deze situatie natuurlijk hardnekkig ontkennen. De feiten liegen er echter niet om. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Die 2 daders waren gevaarlijke gekken die zelf niet beseffen waarmee ze bezig zijn. Ze hebben niks om handen, zijn compleet waardeloos, en denken zich interessant te maken door knettergekke ideologieën na te streven (niet de Islam op zich maar een fundamentalistische versie) en op criminele en beestachtige wijze bloedbaden aan te richten op willekeurige mensen. Dit heeft niet zozeer te veel met de ideologie op zich te maken, wel wordt de ideologie gebruikt of beter misbruikt om hen argumenten te geven deze barbaarse handelingen uit te voeren. Toen ik las dat het om negers ging verwonderde me het helemaal niet. Als er al eens bijzondere gruwelijkheden wordt uitgevoerd hier in Europa betreft het veel te dikwijls knettergekke negers recht vanuit Afrika. Waarschijnlijk hebben die barbaarse wreedheden gezien en zelf ook uitgevoerd. Hoe is het toch mogelijk dat zulke beesten (de moordende en mishandelende negers, niet de goeden natuurlijk) de Europese bodem bereiken?? Ook vind ik het vervelend dat de dokters en hulpverleners nu hemel en aarde bewegen om de 2 te redden en te verzorgen. Verdorie toch laat ze creperen, we zijn er dan meteen van af.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 22 mei 2013 om 20:29. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En niet langer achter de schermen zaakjes regelen met de onheilige alliantie Al-Qaeda en de Moslimbroederschap. Nuff is nuff, het loopt reeds lang de spuigaten uit... |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Och kom, die twee beseffen niet wat rondom zich gebeurt. Ze zijn knettergek en bijzonder hardvochtig en gevaarlijk. Ze moeten bijzonder hard aangepakt worden en in het verlengde daarvan hun hele familie, vrienden en kennissenkring moet helemaal ontleed worden om na te gaan dat nog ergens gevaar sluimert voor meer terreur.
|
|
|
#15 | |
|
|
Citaat:
Zeg dat tegen Assad. Moet Europa boeten omwille van de wreedheden van Assad? Wat een onzin.
|
|
|
|
#16 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft er alles mee te maken. Citaat:
Op de eerste plaats waren dat extremistische moslims, dat heeft dus alles met ideologie (Jihad) te maken. Het ruime aanbod van Syrische slachtingen via youtube is blijkbaar zeer besmettelijk en maakt deze rakkers knettergek. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Grote internet-rambo van me (L) |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De incidenten in Stockholm kwamen er eveneens naar aanleiding van een incident met een machete. Politiediensten kwamen er in actie nadat ze bedreigd werden met een machete.
|
|