![]() |
Censuur vanweg de linkse dictatuur
Op een artikel (http://www.knack.be/nieuws/belgie/pr...ews?rnd=221517) waar ik reageerde, werd keer op keer mijn reactie verwijderd.
Ik blijf ze herposten (copy-paste is mijn vriend hier), maar ik merk dat heel veel posts gewist worden. De auteur van het artikel is Walter Pauli. Nu vraag ik mij af, op die Knack forums, zijn de moderatoren daar dezelfde als de makers van het artikel ? Ik weet dat Pauli een linkse rakker is (komt van De Morgen), maar dat de dictatoriale trekjes zo ver gaan, wist ik niet. Als ik zo alles samen neem dan zie ik dat steeds vaker "afwijkende" meningen gemuilkorfd worden. Wie geen jaknikker is van alles wat de linkse media voorkauwen wordt de mond gesnoerd. Kijk naar hoe het gegaan is bij "De Standaard". Eerst viel het op dat steeds vaker artikels geen "Reageer" knop meer hadden. Met de restyling van de site werd ineens het discussiegedeelte achter een betaalmuur gezet. Wat is de volgende stap ? Schieten op de massa, zoals in Syrië ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een devaluatie van het begrip 'dictatuur'... Uw - ongetwijfeld weldoordacht - reactietje wordt niet gepubliceerd op Knack.be, en dat gaat U even vergelijken met de vreselijke situatie in Syrië.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan zelfs niet meer reageren bij Knack. Zo diep is die nazi gazet al gevallen.
|
Ook ik heb de indruk dat er de laatste tijd vaak gecensureerd wordt. Al redelijk wat reacties van mij op pagina's van N-VA'ers zijn verdwenen. Op andere pagina's ben ik nog nooit gecensureerd geweest, omdat die anderen meestal enkel selecteren op de manier van uiten en niet op mening zoals N-VA'ers doen. Ik uit me steeds beschaafd, maar voor redelijk wat nationalisten volstaat dat niet. Enkel de zwakkere argumenten laten ze staan, om de schijn van openheid naar kritiek toe hoog te houden zonder de schade van sterke argumenten.
|
Citaat:
Zuiver inhoudelijke reacties die niet off-topic zijn, die zullen altijd blijven staan, tenzij op een nationalistische pagina geschreven. |
Citaat:
Voor alle anderen die zich ongeacht wat toch vrij willen uiten : Ja, de reguliere pers censureert wat niet binnen de kraam van het establishment past en dit sinds laaaaaaaaaaaaaaaaaang... Enkel idioten mogen hun mening uiten, de dictatuur van de schaapjes en enkele radikalen... Tip2 : Verwijs vooral niet naar boeken, sites, officiele documenten noch andere waarheden welke onze leiding mogelijks zouden kunnen schaden, dat is uit den boze en wordt dus effectief en vooral snel 'verwijderd', dit in het geval dat deze mening de censuurmuur ooit heeft weten te omzeilen... Alles is goed, 'het kaat koet'. Buig! Opmerking : Op politics.be bestaat er (bijna) geen censuur, maak er intelligent gebruik van, laat dat stof maar opvliegen! Dit is Uw medium bij uitstek! |
Citaat:
Alleen heeft men daar wel heel veel berichten gewist, en dat waren zeker niet allemaal extreme berichten. Zoals anderen hier zeggen : als het niet in hun kraam past, vliegt het weg, beleefd of niet. |
Citaat:
Citaat:
Blijkbaar is het bovenstaande verschrikkelijk aggressief, ongemanierd, ongenuanceerd. Of misschien is het een beetje teveel de nagel op de kop voor Walter Pauli ? |
Citaat:
Ondertussen wordt de grootste groep (de Vlamingen) duidelijk geminoriseerd, want de regeringspartijen vertegenwoordigen een minderheid van de kiezers. De pers ondertussen speelt dit spel mee, en komt iedere dag met negatieve titels voor die grootste partij. Probleem : de mening van de kiezer is nog altijd compleet anders dan hetgeen men nu al jaren wil opdringen vanuit linkse hoek. Die kiezers geven massaal hun mening op forums, en dat wil die linkse pers niet, ze wil immers voortdurend de indruk geven dat die mening maar minoritair is. En dan wordt er dus massaal gecensureerd. |
Niet alleen bij Knack is het rotte rode nest.
Ook worden de reacties van mij niet eens gepubliceerd bij artikels in het belang van Limburg en het laatste nieuws. Het laatste nieuws is zelfs gestopt met haar zgz " uw mening telt" module. |
Citaat:
Enige tip: het is Knack zijn site, de krant doet dus wat het wilt, inclusief uw reacties verwijderen. |
Ik ben het gestopt om te reageren op die artikels overal, de overgrote meerderheid van m'n reacties worden geweigerd of die nu extreem zijn of net gematigd van toon. Ze willen volgens mij een gelijke verhouding positieve vs negatieve reacties.
|
Citaat:
Let wel, ik vind dat dat hun recht is, hun servers hun wetten. |
Citaat:
Het is uiteraard hun vol recht om hun servers te beheren zoals zij dat wensen, daarom dat ik vaak mijn reacties ook op mijn eigen site host zodat ze niet *kunnen* censureren. |
Flitsen is gemakkelijker dan vrije meningsuiting, snapt u...
|
Citaat:
Kan u uw "ding" niet kwijt bij hln.be? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be