Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Maakt politics.be ongelukkig? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=187672)

reinaert68 15 juni 2013 18:57

Maakt politics.be ongelukkig?

Onderzoek naar geluksniveau internetdiscussies

Libro 15 juni 2013 19:22

De meesten die hier komen zijn al ongelukkig.

g_z 15 juni 2013 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6678665)
De meesten die hier komen zijn al ongelukkig.

ongelukkig of ontevreden

Marie van de koster 15 juni 2013 19:38

Uit het artikel :

Garanties op overbelaste servers zijn treinstakingen, politieke en/of economische impasses, de kroning van een koning, voetballers die in benevelde toestand achter het stuur kruipen, een opmerkelijke passage in een kookprogramma. Stuk voor stuk zijn het belangrijke nieuwsfeiten die niet voorbij kunnen gaan zonder dat menig medemens er zijn ongezouten mening over heeft kunnen geven.

Een passage in een kookprogramma is een garantie op een overbelaste server en is een belangrijk nieuwsfeit???
Zoals de Hollander zegt : nou breekt mijn klomp 8O

manta 15 juni 2013 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6678687)
Uit het artikel :

Garanties op overbelaste servers zijn treinstakingen, politieke en/of economische impasses, de kroning van een koning, voetballers die in benevelde toestand achter het stuur kruipen, een opmerkelijke passage in een kookprogramma. Stuk voor stuk zijn het belangrijke nieuwsfeiten die niet voorbij kunnen gaan zonder dat menig medemens er zijn ongezouten mening over heeft kunnen geven.

Een passage in een kookprogramma is een garantie op een overbelaste server en is een belangrijk nieuwsfeit???
Zoals de Hollander zegt : nou breekt mijn klomp 8O

Hebt ge die vieze Piet Huysentruyt bezig gezien?
Met z'n vettige vingers in de mensen hun eten zitten om te proeven...:evil:
Sorry maar die vent moesten ze uit de keuken verbannen...
Of zit jij soms met je vingers in het eten te smodderen?

nickb 15 juni 2013 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 (Bericht 6678643)

Natuurlijk maakt politics.be ongelukkig.

Als je niets anders doet dan over negatieve zaken lezen (wat normaal is op een politieke forum) dan ga je op den duur enkel maar negatief denken.
Mensen die dus al ongelukkig zijn, en dus privé ook over van alles klagen, kunnen beter wegblijven van politieke discussies, maar ook van het bekijken van het nieuws (waar enkel slecht nieuws besproken wordt).

Zo was er ooit een enquête onder huisdokters, waaruit bleek dat ze zich ziek voelden door al het geklaag van hun patiënten.

Libro 15 juni 2013 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 6678735)

Als je niets anders doet dan over negatieve zaken lezen (wat normaal is op een politieke forum) dan ga je op den duur enkel maar negatief denken.
Mensen die dus al ongelukkig zijn, en dus privé ook over van alles klagen, kunnen beter wegblijven van politieke discussies, maar ook van het bekijken van het nieuws (waar enkel slecht nieuws besproken wordt).

Zo was er ooit een enquête onder huisdokters, waaruit bleek dat ze zich ziek voelden door al het geklaag van hun patiënten.

't Is net zaak om lucht te geven aan uw ongenoegen en hopen dat er ergens iets van blijft hangen.

eno2 15 juni 2013 21:22

Het forum heeft me heel goeie diensten bewezen in een lange periode dat ik contactloos was met veel vrije tijd.

Flippend Rund 15 juni 2013 22:24

(bedrijfs)psychologie is nu ook niet de tak van de universiteit waar de grootste lichten zitten

NieuwNoors 15 juni 2013 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6678810)
Het forum heeft me heel goeie diensten bewezen in een lange periode dat ik contactloos was met veel vrije tijd.

Tijdloos met veel vrije contacten? :-)

Voltian 15 juni 2013 22:27

Interessant. Misschien moet ik dan toch maar stoppen met hier te blijven lezen en posten...

cookie monster 15 juni 2013 22:30

Citaat:

:oops: :lol:

Is er een dokter in de zaal ?? 8O

g_z 15 juni 2013 23:49

ik ken wel een donkere in die tijd werkloze tandarts

maar is verhuisd naar belgie omdat zijn vriendin daar een stuk land had

meneer 15 juni 2013 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6678706)

Bij de kaaskoppen is dat nochthans normaal...

Marie van de koster 16 juni 2013 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6678706)

Ik heb echt waar nog nooit naar een programma van Piet Huysentruyt gekeken. En na uw post ben ik nog zekerder dat ik er ook nooit mee zal beginnen.

Marie van de koster 16 juni 2013 08:21

Citaat:

Waarom komt u dan op dit forum? Als garantie om zeker anti-depressiva te krijgen?

Nietzsche 16 juni 2013 09:12

Citaat:

Jij zou dringend eens moeten leren om niet een subjectieve meningen om te toveren in feiten.

Dat is verdomde hinderlijk en achterlijk namelijk.

Alvast bedankt voor de moeite,

Nietzsche.

Supe®Staaf 16 juni 2013 09:48

Wie wil er nu gelukkig zijn...

g_z 16 juni 2013 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6679201)
Wie wil er nu gelukkig zijn...

gelukkig of dankbaar...

Henri1 16 juni 2013 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6678810)

En nu weet u niet weer wat met uw rijke contact-leven aan te vangen ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be