![]() |
Maakt politics.be ongelukkig?
|
De meesten die hier komen zijn al ongelukkig.
|
Citaat:
ongelukkig of ontevreden |
Uit het artikel :
Garanties op overbelaste servers zijn treinstakingen, politieke en/of economische impasses, de kroning van een koning, voetballers die in benevelde toestand achter het stuur kruipen, een opmerkelijke passage in een kookprogramma. Stuk voor stuk zijn het belangrijke nieuwsfeiten die niet voorbij kunnen gaan zonder dat menig medemens er zijn ongezouten mening over heeft kunnen geven. Een passage in een kookprogramma is een garantie op een overbelaste server en is een belangrijk nieuwsfeit??? Zoals de Hollander zegt : nou breekt mijn klomp 8O |
Citaat:
Met z'n vettige vingers in de mensen hun eten zitten om te proeven...:evil: Sorry maar die vent moesten ze uit de keuken verbannen... Of zit jij soms met je vingers in het eten te smodderen? |
Citaat:
Als je niets anders doet dan over negatieve zaken lezen (wat normaal is op een politieke forum) dan ga je op den duur enkel maar negatief denken. Mensen die dus al ongelukkig zijn, en dus privé ook over van alles klagen, kunnen beter wegblijven van politieke discussies, maar ook van het bekijken van het nieuws (waar enkel slecht nieuws besproken wordt). Zo was er ooit een enquête onder huisdokters, waaruit bleek dat ze zich ziek voelden door al het geklaag van hun patiënten. |
Citaat:
|
Het forum heeft me heel goeie diensten bewezen in een lange periode dat ik contactloos was met veel vrije tijd.
|
(bedrijfs)psychologie is nu ook niet de tak van de universiteit waar de grootste lichten zitten
|
Citaat:
|
Interessant. Misschien moet ik dan toch maar stoppen met hier te blijven lezen en posten...
|
Citaat:
Is er een dokter in de zaal ?? 8O |
ik ken wel een donkere in die tijd werkloze tandarts
maar is verhuisd naar belgie omdat zijn vriendin daar een stuk land had |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is verdomde hinderlijk en achterlijk namelijk. Alvast bedankt voor de moeite, Nietzsche. |
Wie wil er nu gelukkig zijn...
|
Citaat:
gelukkig of dankbaar... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be