![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meesten die hier komen zijn al ongelukkig.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het artikel :
Garanties op overbelaste servers zijn treinstakingen, politieke en/of economische impasses, de kroning van een koning, voetballers die in benevelde toestand achter het stuur kruipen, een opmerkelijke passage in een kookprogramma. Stuk voor stuk zijn het belangrijke nieuwsfeiten die niet voorbij kunnen gaan zonder dat menig medemens er zijn ongezouten mening over heeft kunnen geven. Een passage in een kookprogramma is een garantie op een overbelaste server en is een belangrijk nieuwsfeit??? Zoals de Hollander zegt : nou breekt mijn klomp ![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met z'n vettige vingers in de mensen hun eten zitten om te proeven... ![]() Sorry maar die vent moesten ze uit de keuken verbannen... Of zit jij soms met je vingers in het eten te smodderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als je niets anders doet dan over negatieve zaken lezen (wat normaal is op een politieke forum) dan ga je op den duur enkel maar negatief denken. Mensen die dus al ongelukkig zijn, en dus privé ook over van alles klagen, kunnen beter wegblijven van politieke discussies, maar ook van het bekijken van het nieuws (waar enkel slecht nieuws besproken wordt). Zo was er ooit een enquête onder huisdokters, waaruit bleek dat ze zich ziek voelden door al het geklaag van hun patiënten.
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 15 juni 2013 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het forum heeft me heel goeie diensten bewezen in een lange periode dat ik contactloos was met veel vrije tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() (bedrijfs)psychologie is nu ook niet de tak van de universiteit waar de grootste lichten zitten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Interessant. Misschien moet ik dan toch maar stoppen met hier te blijven lezen en posten...
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Is er een dokter in de zaal ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() ik ken wel een donkere in die tijd werkloze tandarts
maar is verhuisd naar belgie omdat zijn vriendin daar een stuk land had |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Bij de kaaskoppen is dat nochthans normaal...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb echt waar nog nooit naar een programma van Piet Huysentruyt gekeken. En na uw post ben ik nog zekerder dat ik er ook nooit mee zal beginnen.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is verdomde hinderlijk en achterlijk namelijk. Alvast bedankt voor de moeite, Nietzsche. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wil er nu gelukkig zijn...
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid