Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom zo dikwijls moeten inloggen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189832)

quercus 31 juli 2013 18:47

Waarom zo dikwijls moeten inloggen?

De laatste tijd wordt ik hier op politics.be om de haverklap gevraagd opnieuw in te loggen en mijn paswoord boven te halen. Dat was tot over zowat een goeie maand niet het geval. Is dat bij collega-forumbezoekers ook zo?

NieuwNoors 31 juli 2013 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6737696)
De laatste tijd wordt ik hier op politics.be om de haverklap gevraagd opnieuw in te loggen en mijn paswoord boven te halen. Dat was tot over zowat een goeie maand niet het geval. Is dat bij collega-forumbezoekers ook zo?

Zelf heb ik hier nog niets van gemerkt. Ik log gewoon in en blijf ingelogd tot wanneer ik het forum weer verlaat. Ongeacht hoelang mijn "bezoek" duurt. ;-)

Raf 31 juli 2013 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6737696)

Nee.

hurricane 31 juli 2013 18:54

Nee. Sterker nog. Heb nooit opnieuw moeten inloggen sinds mijn tweede aanmelding.

quercus 31 juli 2013 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 6737716)
Nee. Sterker nog. Heb nooit opnieuw moeten inloggen sinds mijn tweede aanmelding.

Dan begrijp ik er geen klap van. Op den duur ga ik nog moeten denken dat het een geval is van quercus pesten. Vraag me niet waarom.

Raf 31 juli 2013 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6737722)
Dan begrijp ik er geen klap van. Op den duur ga ik nog moeten denken dat het een geval is van quercus pesten. Vraag me niet waarom.

Nee, het waarom is wel voldoende duidelijk. :lol:

Klojo eerste klas 31 juli 2013 19:06

Hier ook geen probleem. Misschien een andere koekendoos nemen ?

Knipp 31 juli 2013 19:10

Het gebeurt wel vaker.
De internetverbinding met De Verenigde Nederlanden is niet zo bijster...

Demper 31 juli 2013 19:17

neuh

Marie van de koster 31 juli 2013 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6737722)

Gebeurt mij ook regelmatig.
Als ik een hele tijd niets post, omdat ik op een andere site zit of mijn e-mail bekijk dan moet ik terug inloggen. Ik heb daar nooit iets anders gezocht, 't zal wel een soort beveiliging zijn.

manta 31 juli 2013 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6737755)
Gebeurt mij ook regelmatig.
Als ik een hele tijd niets post, omdat ik op een andere site zit of mijn e-mail bekijk dan moet ik terug inloggen. Ik heb daar nooit iets anders gezocht, 't zal wel een soort beveiliging zijn.

Je kan dat instellen bij... je instellingen...Geen dank...

cookie monster 1 augustus 2013 22:21

1 Bijlage(n)
.

plakker 1 augustus 2013 22:32

Ik krijg dat enkel als ik m'n pc grondig kuis.
Eventueel is er iemand op uw pc die zijn of haar sporen wil wissn (extra - internet opties - geschiedenis wissen) of autoaanvullen wist, dat is dan onder de content tab.
Telkens dat gedaan wordt zal je opnieuw moeten inloggen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be