![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste tijd wordt ik hier op politics.be om de haverklap gevraagd opnieuw in te loggen en mijn paswoord boven te halen. Dat was tot over zowat een goeie maand niet het geval. Is dat bij collega-forumbezoekers ook zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee. Sterker nog. Heb nooit opnieuw moeten inloggen sinds mijn tweede aanmelding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier ook geen probleem. Misschien een andere koekendoos nemen ?
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het gebeurt wel vaker.
De internetverbinding met De Verenigde Nederlanden is niet zo bijster... Laatst gewijzigd door Knipp : 31 juli 2013 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neuh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik een hele tijd niets post, omdat ik op een andere site zit of mijn e-mail bekijk dan moet ik terug inloggen. Ik heb daar nooit iets anders gezocht, 't zal wel een soort beveiliging zijn.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan dat instellen bij... je instellingen...Geen dank...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Ik krijg dat enkel als ik m'n pc grondig kuis.
Eventueel is er iemand op uw pc die zijn of haar sporen wil wissn (extra - internet opties - geschiedenis wissen) of autoaanvullen wist, dat is dan onder de content tab. Telkens dat gedaan wordt zal je opnieuw moeten inloggen Laatst gewijzigd door plakker : 1 augustus 2013 om 22:33. |
![]() |
![]() |