![]() |
Sint-Niklaas
Ik dacht dat NV-A stond voor een nieuwe frisse politieke wind.
Dan lijkt me de houding van de meerderheid na het referendum over de vuilnisophaling op zijn minst merkwaardig. Daar waar ze verantwoordelijkheid dragen lijken ze mij niet veel te verschillen van de traditionele partijen. |
Elitepartij N-VA is duidelijk tegen direkte demokratie. Zie de post daarover in het subforum "Binnenland" :
http://forum.politics.be/showthread.php?t=191102 |
niet vergeten
Citaat:
|
Citaat:
Lang geleden dat ik nog op mijn gat gevallen ben. Had ik dat geweten zo'n 50 jaar geleden....van die 2 lonen bedoel ik. U koopt toch ook uw schoenen bij Dehandtschutter,mag ik hopen. Zo,nu wil ik eindelijk op mijn gat vallen,vertel het eens. |
Hallo Kingsale,
Pc kapot? Midweekje? Gaan vissen? Wanneer ga ik het geheim van die 2 lonen kennen,beste? Of was het om te lachen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En de inwoners van Sint-Niklaas?
Ze staan er bij, en ze kijken er niet naar. Een enkelingske te na, met een proper pamfletteke aan 't raam. In de hoek. |
Citaat:
|
Ik lees in Knack dat in Voeren indertijd 90% van 84% opgedaagde kiezers tegen de overdracht naar Limburg was. 8O
|
Citaat:
Dan gaat men inderdaad de som maken van de percentage's van die 20%. So what? Nooit van gehoord. Dat valt me tegen,mijnheer Nitwit! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be