![]() |
Hail Lampedusa! Die pakken onze kansen al niet meer af!
Dat was het eerst wat ik dacht toen ik het nieuws vernam. Ik ben al meer dan een jaar werkloos. Die vreemde luizen pakken mijn kansen af. Vreugdedans dat er enkele gesneuveld zijn! Ik ga gewoon eerlijk zijn: dit land is vol. Ik wil werken, maar heb en ASO diploma, weinig ervaring en moet de duimen leggen tegen die nieuwkomers. Ik ben blij dat er al enkele minder Europees grondgebied geraakt hebben. Dat meen ik uit de grond van mijn hart.
Wie dat geld aan een mensensmokkelaar kan geven, kan zijn/haar land ook mee helpen opbouwen. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...82-doden.dhtml Gelijkheid van kansen is niet gaan lopen van je problemen, maar ze oplossen. |
Dubbeltopic.
Edina is al komen janken dat we die arme mensen hebben laten verzuipen door geen gratis ferrydienst met oceaanstomers in te leggen. |
Moeten concureren met bootvluchtelingen , harde wereld !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een vraagje, met welk transportmiddel bent U op uw eilandje geraakt? Een veilig transportmiddel, of een gamel bootje dat te zwaar beladen was? Of kon U dat niet herkennen? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als alles goed gaat krijgt U nog een aai over uw bolleke en een lollie. |
Citaat:
Ben je echt zo'n agressief ventje? |
Luien Dopper
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat je topic een provocatie is. Dan provoceer ik gewoon terug. |
Citaat:
Een dergelijke provocatie mag weggehaald worden. |
Citaat:
Alleen is haar wensschaal 140 keren groter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als men dan weet dat de kapitein zèlf vuurtje-stook heeft georganizeerd mèt benzine aan boord van het schip om de aandacht van de wal te trekken, dan kan je al beginnen met die kapitein zijn hersencellen te tellen. Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Asielzo...e_op_Lampedusa |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be