![]() |
Geert Bourgeois over de rellen in Meulenberg
http://rechtsactueel.com/2013/10/25/...ert-bourgeois/
http://www.youtube.com/watch?v=t12MYVTmQaM Citaat:
Want "desondanks is immigratie een eeuwig gegeven". Ik ga even kotsen. |
Citaat:
Die is ook weer misselijk vandaag... |
obvious troll is obvious :lol::lol:
|
Ze smijten hier weer wat binnen.
|
Hoe leuk dat men enkel het laatste gedeelte van het antwoord van de minister laat horen.
Propaganda-truken van de linkse foor, toegepast door de rechtse kermis. Het wordt een leuke aanloop naar de verkiezingen. . |
Citaat:
|
Misschien moeten we de tuin van Versailles nabouwen in Meulenberg, Geert.
Zodat die mensen daar eindelijk eens het gevoel krijgen dat er iets voor hen gedaan wordt. |
We kunnen er ook een hele grote aquarium met vissen van maken. Vissen smijten al zeker niet met stenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
(is de eerste keer sinds ik op het forum zit, dat ik je een grappige reply zie geven; let dus maar op, straks word je nog flamingant ...- . |
Citaat:
Is een Flamingant grappig dan? U houdt dus van grappige reply's? Ben benieuwd. U geeft me het grappen in de hand. Dank U, rechtse rakker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens Demper zou de kleur bruin kaltgestelt moeten worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ongeciviliseerde, woeste, niet-geïntegreerde vreemdelingen met een zandbakmentaliteit gaan zich opeens gedragen als we werken aan de infrastructuur in Meulenberg. Dat er mensen bestaan die werkelijk zo dom en blind zijn, tart alle verbeelding. De Vlaming krijgt wat hij verdient, laat dat duidelijk zijn. Ik heb geen Vlaamse leeuw meer als schermafbeelding, en dat is geen toeval. Blijf vooral verder zeveren, de echte problemen negeren en laat de immigratie kraan maar open staan, hier is toch enorme welvaart en in het OCMW van de wereld is iedereen welkom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand is onmogelijk weg te krijgen. ;-) Je moet beginnen bij de bron. Er moet een waterdichte immigratiestop komen. Dan moeten we al de vreemdelingen die hier in den bak zitten buiten stampen. Verbod op uiterlijke kenmerken van de islam, dus geen hoofddoekjes meer. Afschaffen van kindergeld, uitkeringen en sociale woningen voor "nieuwe Belgen". De politie moet keihard optreden tegen crapuleuze "jongeren" en geen geweld schuwen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be