![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://rechtsactueel.com/2013/10/25/...ert-bourgeois/
http://www.youtube.com/watch?v=t12MYVTmQaM Citaat:
Want "desondanks is immigratie een eeuwig gegeven". Ik ga even kotsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die is ook weer misselijk vandaag... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() obvious troll is obvious
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze smijten hier weer wat binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe leuk dat men enkel het laatste gedeelte van het antwoord van de minister laat horen.
Propaganda-truken van de linkse foor, toegepast door de rechtse kermis. Het wordt een leuke aanloop naar de verkiezingen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert Bourgeois sloot af met een "dat is een positief signaal". Hij is advocaat en hij weet wel degelijk de essentie op het laatst te houden zoals een geoefend retoricus.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien moeten we de tuin van Versailles nabouwen in Meulenberg, Geert.
Zodat die mensen daar eindelijk eens het gevoel krijgen dat er iets voor hen gedaan wordt. Laatst gewijzigd door Thuleander : 25 oktober 2013 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen er ook een hele grote aquarium met vissen van maken. Vissen smijten al zeker niet met stenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() (is de eerste keer sinds ik op het forum zit, dat ik je een grappige reply zie geven; let dus maar op, straks word je nog flamingant ...- .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is een Flamingant grappig dan? U houdt dus van grappige reply's? Ben benieuwd. U geeft me het grappen in de hand. Dank U, rechtse rakker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Demper zou de kleur bruin kaltgestelt moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij denkt dat die beestjes zomaar alles vreten zeker? Ge beseft niet wat ge zegt. Binnen het kwartier heb je geen enkele van die visjes nog over. Dat is in de Congo destijds ook zo verlopen toen de blanken zijn moeten gaan lopen. Toen ze terug daar kwamen waren van de kweekprojecten al de kweekvis ook opgevreten.
Laatst gewijzigd door Garry : 26 oktober 2013 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongeciviliseerde, woeste, niet-geïntegreerde vreemdelingen met een zandbakmentaliteit gaan zich opeens gedragen als we werken aan de infrastructuur in Meulenberg. Dat er mensen bestaan die werkelijk zo dom en blind zijn, tart alle verbeelding. De Vlaming krijgt wat hij verdient, laat dat duidelijk zijn. Ik heb geen Vlaamse leeuw meer als schermafbeelding, en dat is geen toeval. Blijf vooral verder zeveren, de echte problemen negeren en laat de immigratie kraan maar open staan, hier is toch enorme welvaart en in het OCMW van de wereld is iedereen welkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat ik tegen de kloten van de ambetantenaren stamp, dat je moet lachen met het gezwets van Belgicisten. Het is hier de kleuterklas niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft toch werkelijk afschuwelijk om te zien wat gij hier allemaal op dit forum uitbraakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand is onmogelijk weg te krijgen. ![]() Je moet beginnen bij de bron. Er moet een waterdichte immigratiestop komen. Dan moeten we al de vreemdelingen die hier in den bak zitten buiten stampen. Verbod op uiterlijke kenmerken van de islam, dus geen hoofddoekjes meer. Afschaffen van kindergeld, uitkeringen en sociale woningen voor "nieuwe Belgen". De politie moet keihard optreden tegen crapuleuze "jongeren" en geen geweld schuwen. |
|
![]() |
![]() |