![]() |
Krijgen meer en meer praat dacht ik ...
Bron
Detail Citaat:
Ze mogen al blij zijn dat ze al een paar getto's (Kiel, Borgerhout als voorbeeld) hebben kunnen opzetten in Antwerpen zonder dat daar ook maar iemand iets aan doet. :roll: Zoals ik al eerder schreef, Antwerpen is 'kapot', ik zou er nog geen burgervader van willen zijn. Gelukkig heb ik niet de kennis van zaken om op zo een positie te geraken. :lol: |
Het is logisch dat ze kwaad zijn ...
In hun ogen, doen ze niets verkeerd; immers ze leven volgens een debiel boek, dewelke voor hun de leidraad vormt. Ze beschouwen, dat wat zij doen als 'goed en correct'; enkel en alleen omdat het in hun koran staat. Zou er in de koran hebben gestaan, dat drie plus drie gelijk is aan acht; dan zou dat zootje elke wiskundige stelling als nietig verklaren. Zolang die kwieten, er niet zijn van overtuigd dat hun boek verkeerd is; zullen zij nooit aanvaarden dat iemand claimt, dat er zoiets bestaat als 'moslimextremisme'. Persoonlijk geloof ik niet, (daarvoor is de toestand, mondiaal gezien te eng geworden) dat de gemiddelde extremist, er kan worden van overtuigd, dat het boekje waarop hij/zij een levenlang alle handelingen gemaakt, heeft afgewogen, je reinste onzin is. ... Te laat! |
In hetzelfde artikel zegt De Wever dat de tenen van de moslims nu wel erg lang worden, het is straf dat hij dat nu maar vaststelt.
|
Zoals ik ook al postte in het andere topic:
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet alleen de 'gematigde' moslims zijn boos omdat BDW het moslimterrorisme een groot gevaar durfde noemen op TV.
Ook het politieke establishment en de regimepers zijn boos. http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...on-122660.html |
Citaat:
Ik weet het, het is een nuance, maar binnen deze context, wel een heel belangrijke. |
Citaat:
|
Thuleander, wie maakt zich nog zorgen om dat randpartijtje, O-VLD?
|
Hij heeft gewoon de waarheid gezegd, maar daar kan de islam niet mee overweg.
Dat bewijst alleen dat het om meer gaat dan "enkelingen" en het onderliggend probleem dient bestreden te worden. |
Citaat:
|
Het is veelzeggend wanneer aanhangers van het Grote Kaboutergeloof er aanstoot aan nemen wanneer je terreur in naam van datzelfde Grote Kaboutergeloof veroordeelt. Eigenlijk is dit het equivalent van voetbalclub FC Weetikveel die protesteert tegen een veroordeling van hooliganisme door de voetbalbond: je weet meteen wat FC Weetikveel sportief waard is.
|
Citaat:
Nee hoor, meteen in de tegenaanval. |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk komen ze in de aanloop van de verkiezingen een aantal maal op straat om hun ongenoegen te tonen door flink wat auto's in brand te steken en een aantal handelszaken te plunderen. De Vlaming zal de voordelen van de multiculturele maatschappij wel leren appreciëren, desnoods met harde hand. |
Citaat:
2 Het grappige is dat de autochtonen de allochtonen niet in een slecht daglicht moeten zetten, dat doen ze wel voor zichzelf |
Voor mij is het simpel, iedere 'gematigde' moslim die meent geschoffeerd te zijn is sowieso een verdoken extremist. De Wever was nog te politiek correct vond ik in zijn betoog, hij had nog straffer kunnen gereageerd hebben!
|
Citaat:
|
Citaat:
De koran van de extremisten is dezelfde koran als die van de gematigden. Ze gaan dus ook geen afstand doen van de terreurdaden van hun extremitische broeders en zusters. Want Allah vraagt hen hetzelfde te doen. Het blijven broeders en zusters. Eigen volk eerst. Een eigen volk eerst reflex waar de sossen en groenen uiteraard geen probleem mee hebben. Die denken trouwens ook al in die zin : eigen importkiesvee eerst. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be