![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail Citaat:
Ze mogen al blij zijn dat ze al een paar getto's (Kiel, Borgerhout als voorbeeld) hebben kunnen opzetten in Antwerpen zonder dat daar ook maar iemand iets aan doet. ![]() Zoals ik al eerder schreef, Antwerpen is 'kapot', ik zou er nog geen burgervader van willen zijn. Gelukkig heb ik niet de kennis van zaken om op zo een positie te geraken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Het is logisch dat ze kwaad zijn ...
In hun ogen, doen ze niets verkeerd; immers ze leven volgens een debiel boek, dewelke voor hun de leidraad vormt. Ze beschouwen, dat wat zij doen als 'goed en correct'; enkel en alleen omdat het in hun koran staat. Zou er in de koran hebben gestaan, dat drie plus drie gelijk is aan acht; dan zou dat zootje elke wiskundige stelling als nietig verklaren. Zolang die kwieten, er niet zijn van overtuigd dat hun boek verkeerd is; zullen zij nooit aanvaarden dat iemand claimt, dat er zoiets bestaat als 'moslimextremisme'. Persoonlijk geloof ik niet, (daarvoor is de toestand, mondiaal gezien te eng geworden) dat de gemiddelde extremist, er kan worden van overtuigd, dat het boekje waarop hij/zij een levenlang alle handelingen gemaakt, heeft afgewogen, je reinste onzin is. ... Te laat!
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 7 januari 2014 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() In hetzelfde artikel zegt De Wever dat de tenen van de moslims nu wel erg lang worden, het is straf dat hij dat nu maar vaststelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Zoals ik ook al postte in het andere topic:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet alleen de 'gematigde' moslims zijn boos omdat BDW het moslimterrorisme een groot gevaar durfde noemen op TV.
Ook het politieke establishment en de regimepers zijn boos. http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...on-122660.html Laatst gewijzigd door Thuleander : 7 januari 2014 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik weet het, het is een nuance, maar binnen deze context, wel een heel belangrijke.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 7 januari 2014 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Thuleander, wie maakt zich nog zorgen om dat randpartijtje, O-VLD?
Laatst gewijzigd door Pjotr 2691 : 7 januari 2014 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Hij heeft gewoon de waarheid gezegd, maar daar kan de islam niet mee overweg.
Dat bewijst alleen dat het om meer gaat dan "enkelingen" en het onderliggend probleem dient bestreden te worden.
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is veelzeggend wanneer aanhangers van het Grote Kaboutergeloof er aanstoot aan nemen wanneer je terreur in naam van datzelfde Grote Kaboutergeloof veroordeelt. Eigenlijk is dit het equivalent van voetbalclub FC Weetikveel die protesteert tegen een veroordeling van hooliganisme door de voetbalbond: je weet meteen wat FC Weetikveel sportief waard is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Nee hoor, meteen in de tegenaanval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hopelijk komen ze in de aanloop van de verkiezingen een aantal maal op straat om hun ongenoegen te tonen door flink wat auto's in brand te steken en een aantal handelszaken te plunderen. De Vlaming zal de voordelen van de multiculturele maatschappij wel leren appreciëren, desnoods met harde hand.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2 Het grappige is dat de autochtonen de allochtonen niet in een slecht daglicht moeten zetten, dat doen ze wel voor zichzelf
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Voor mij is het simpel, iedere 'gematigde' moslim die meent geschoffeerd te zijn is sowieso een verdoken extremist. De Wever was nog te politiek correct vond ik in zijn betoog, hij had nog straffer kunnen gereageerd hebben!
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad, BDW heeft het expliciet verwoord als extremistische Moslims en heeft ook nog eens uitdrukkelijk het onderscheid gemaakt tussen gewone gelovigen. Wie zich dus stoort aan diens uitspraken zet zichzelf automatisch op zijn minst bij de sympatisanten van de extremisten.
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De koran van de extremisten is dezelfde koran als die van de gematigden. Ze gaan dus ook geen afstand doen van de terreurdaden van hun extremitische broeders en zusters. Want Allah vraagt hen hetzelfde te doen. Het blijven broeders en zusters. Eigen volk eerst. Een eigen volk eerst reflex waar de sossen en groenen uiteraard geen probleem mee hebben. Die denken trouwens ook al in die zin : eigen importkiesvee eerst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |