![]() |
"Moslims mogen niet naar Mars"
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...aar-Mars.dhtml
Citaat:
maar bomaanslagen , en zelfmoordterroristen zijn wel toegestaan , wie legt mij dit eens haarfijn uit , aub ?? |
Me dunkt is het eerder de vrees van die fatwa-idioten dat de kans vrij groot is dat de naar Mars reizende moslims wel eens zouden kunnen gaan twijfelen aan hun geloof.
In ieder geval, een goede zaak. Mocht de mensheid ooit in staat zijn om andere planeten te koloniseren kan diezelfde mensheid maar weinig aanvangen met sujetten die hun ingebeeld persoonlijk vriendje blijven meesleuren. Met alle problemen vandien. |
Citaat:
Het volstaat als ze naar de maan lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Esperanza , inderdaad !!
Ik vind het zelfs jammer dat de Voyager 1 geloofszever in de plaat heeft meegekregen :( Supe®Staaf , LOL :lol: Aton , ik denk dat Supe®Staaf de figuurlijke maan bedoeld ;) Piero , oei , misschien gaan ze er toch wel achteraan !!?? Of stel dat ze toch terugkomen .... |
Als de Aarde ooit onbewoonbaar wordt en de mensheid heeft andere planeten geterraformd, de moslims gewoon achterlaten en Islam als religie laten vergaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mercikes voor de verklaring !!
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom Mars?
Keuze genoeg ... nieuwe planeten Vriendelijk als ik ben zal ik ze dan ook spontaan uitwuiven bij hun vertrek ... |
Mars is nochtans een 'rode' planeet...
|
Citaat:
|
Geen rood , e.d. op Mars , aub !!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be