![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...aar-Mars.dhtml
Citaat:
maar bomaanslagen , en zelfmoordterroristen zijn wel toegestaan , wie legt mij dit eens haarfijn uit , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Me dunkt is het eerder de vrees van die fatwa-idioten dat de kans vrij groot is dat de naar Mars reizende moslims wel eens zouden kunnen gaan twijfelen aan hun geloof.
In ieder geval, een goede zaak. Mocht de mensheid ooit in staat zijn om andere planeten te koloniseren kan diezelfde mensheid maar weinig aanvangen met sujetten die hun ingebeeld persoonlijk vriendje blijven meesleuren. Met alle problemen vandien.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volstaat als ze naar de maan lopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Esperanza , inderdaad !!
Ik vind het zelfs jammer dat de Voyager 1 geloofszever in de plaat heeft meegekregen ![]() Supe®Staaf , LOL ![]() Aton , ik denk dat Supe®Staaf de figuurlijke maan bedoeld ![]() Piero , oei , misschien gaan ze er toch wel achteraan !!?? Of stel dat ze toch terugkomen ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de Aarde ooit onbewoonbaar wordt en de mensheid heeft andere planeten geterraformd, de moslims gewoon achterlaten en Islam als religie laten vergaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blanke moslim achterlaten, bruine niet-moslim meenemen. Soit, tegen dan is religie in huidige zin wellicht al uitgeroeid (na menige genocide her en der; toekomst is niet rooskleurig).
Laatst gewijzigd door Weyland : 21 februari 2014 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Dat dacht ik ook maar hoe meer genocide hoe sterker dat moslimgebroed blijft kweken, religie is zelfs hier terug van weggeweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mercikes voor de verklaring !!
Ah , ok ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom Mars?
Keuze genoeg ... nieuwe planeten Vriendelijk als ik ben zal ik ze dan ook spontaan uitwuiven bij hun vertrek ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Mars is nochtans een 'rode' planeet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen rood , e.d. op Mars , aub !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 februari 2014 om 13:14. |
![]() |
![]() |