Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Expeditie Robinson ~ wekelijkse update (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19872)

oriana 7 september 2004 11:54

Expeditie Robinson ~ wekelijkse update

Belgische Team

[size=1]foto's zijn links[/size]

Nederlandse Team

Verstekelingen Mangrove

Citaat:

Expeditie Robinson telt dit jaar geen 16 maar 18 deelnemers en dat zijn er 2 te veel.
De kandidaten staan nietsvermoedend te genieten van een officiële receptie op een boot. Maandenlang hebben ze er naar uitgekeken en ze denken dat hun avontuur morgen eindelijk van start gaat. Maar dat denken ze verkeerd… want Ernst-Paul komt hen een belangrijk bericht brengen: op het strand staat een kooi en wie het laatst in de kooi zit, ligt meteen uit de expeditie.
De kandidaten weten niet wat hen overkomt. Eerst twijfelen ze nog maar niet veel later, springen ze allemaal in het water voor een helse zwemrace. Niemand wil nu al uit de expeditie liggen. Patrick zit als eerste in de kooi. Henk en Mitch zijn als laatste uit het water maar het is Ernestine die er niet in slaagt om in de kooi te klimmen. Zij moet dan ook de expeditie verlaten en is daar erg van onder de indruk. Ernestine had graag haar sterkte bewezen.

Dit jaar wordt Expeditie Robinson tussen Nederland en België gespeeld. Aangezien Ernestine een Nederlandse is, zijn de Nederlanders nog met acht. Zij mogen de kooi verlaten. De Belgen, die nog met negen zijn, krijgen een nieuwe opdracht van Roos. Zij moeten zo lang mogelijk in de kooi blijven zitten, diegene die het opgeeft, ligt uit de Expeditie.

De acht Nederlanders, Frouke, Henk, Jeroen, Shandinella, Ronald, Klaar, Marjolein en Patrick, zijn op weg naar de Zuidkust van Si Mirat.
Patrick zat als eerste in de kooi, gaat als eerste aan land en neemt onmiddellijk het voortouw bij het planten van de vlag. De Nederlanders zijn 12 minuten op het eiland wanneer Henk de eerste vergadering opent.

De 9 Belgen in de kooi proberen ondertussen een zonnescherm te maken. Ze mogen pas aan de expeditie beginnen wanneer 1 van hen opgeeft en de kooi verlaat...
Maar… ze zijn allemaal enorm gemotiveerd. Peter, Kelly, Matthias, Darline, Sarah, Mohamed, Mitchell, Mick en Frank willen allemaal doorgaan. Zolang niemand de sleutel grijpt en de kooi verlaat, krijgen de Belgen alleen maar water…
In de kooi wordt de hele namiddag luid gelachen en vooral Mick geeft het beste van zichzelf. De goede sfeer maakt het voor iedereen nog moeilijker om op te geven. Brandweerman Mick wil de strijdlust en het nationalisme aanwakkeren.

De Nederlanders hebben geen tijd voor nationalisme want er moet van alles geregeld en georganiseerd worden. Manager Patrick organiseert de eerste cursus ‘vuur maken’. Patrick maakt het vuur sneller aan dan wie ook, ooit tevoren in Expeditie Robinson.
In het Nederlandse kamp zijn de taken allemaal netjes verdeeld en iedereen werkt keihard... Sterke Shandinella staat haar mannetje bij de bouw van het kamp.
Patrick pakt ondertussen uit met zijn kennis bij het vissen, maar Jeroen heeft het niet zo begrepen op Patricks bazig gedrag. Hij gaat samen met Ronald wat extra bamboe hakken voor het kamp. Even later komt Patrick terug in het kamp, zonder vis. Maar dat houdt de Nederlanders niet tegen om toch al aan hun tweede maaltijd te beginnen: grote porties rijst met rode vruchten. Henk haalt ook zijn persoonlijk item boven: Friese Berenburgjenever. De Nederlanders zijn blij dat ze het beter getroffen hebben dan de Belgen in de kooi.

De volgende ochtend wordt duidelijk dat de nacht de Belgen heeft genekt. De sfeer in kooi is volledig omgeslagen. Ze zitten ondertussen al 21u in de kooi en hebben die nacht heel veel last gehad van beestjes. De Belgen beseffen dat hoe langer ze in de kooi zitten, hoe zwakker ze zullen staan ten opzichte van het Nederlandse team.

Op de Zuidkust van Si Mirat wil het Nederlandse kamp zich nog beter organiseren... Ronald en Jeroen willen een democratisch verkozen leider. Patrick is vast besloten zich kandidaat te stellen voor het leiderschap. Ronald en Jeroen verzamelen alle kampleden voor de verkiezing van een “coördinator”. Ronald is zelf geen kandidaat maar hij wil zijn kandidaat Henk wel sturen. Het is ook Henk die verkozen wordt boven Patrick en Klaar. Coördinator Henk stelt Patrick meteen aan tot leider van het visteam.

In de kooi is Frank ondertussen al een uur aan het ijsberen… Vanuit zijn Indiaanse levensvisie heeft hij het zeer moeilijk in de kooi. Na 45u in de kooi is Sarah duizelig en fel verzwakt. Toch wil ze doorgaan. Voor de anderen is het duidelijk dat Sarah zal moeten opgeven maar ze gunnen haar de tijd om haar verlies te verwerken. Sarah’s strijd tegen zichzelf maakt de groep emotioneel en strijdvaardig. Na net geen 48 uur in de kooi aanvaardt Sarah dan toch haar lot en verlaat de kooi…

In het Nederlandse kamp constateert coördinator Henk dat Patricks vistechniek opnieuw niets heeft opgebracht. Henk organiseert meteen een overlegvergadering over het vissen. Ze besluiten om het samen eens te proberen maar ook dat lijkt niet zo goed te lukken. Uiteindelijk vangen Ronald, Klaar en Henk de eerst vis. Na een hele namiddag vissen kan het Nederlandse kamp zijn eerste bescheiden vangst binnenhalen.

De Belgen moeten nog een half uur stappen om eindelijk hun kamp te kunnen bouwen. Ondanks hun achterstand op de Nederlanders geloven ze sterk in de toekomst. Na de ontbering in de kooi, zijn de Belgen dolgelukkig met de bescheiden inhoud van de survivalkist. Ze hijsen de vlag ter ere van Sarah en zijn vast besloten geen Belgen meer te verliezen in de expeditie.

In het Nederlandse kamp was de harmonie van korte duur... Er moet weer gewerkt worden en Patrick vindt coördinator Henk niet efficiënt en krachtdadig genoeg.
Overleg, coördinatie, efficiëntie... zijn allemaal begrippen waar de Belgen zich niks van aantrekken. Hun geluk kan niet op want de expeditie is eindelijk begonnen!!

Maar… beide kampen weten niet wat er allemaal rond hen gebeurt… niet alleen leven ze op eenzelfde eiland Si Mirat, ze weten ook niet dat in de vroege ochtend een boot heimelijk de mangrove tussen de kampen binnenvaart...
Ernestine en Sarah krijgen namelijk een tweede kans! Ernestine raakte niet in de kooi en werd zwaar teleurgesteld weggevoerd. Maar meteen kreeg ze het voorstel om in quarantaine te gaan... Drie dagen lang leefde ze op 5 m2 met water, een beetje rijst en haar persoonlijk liedboek... Sarah herstelde verrassend snel in de ziekenboeg, zodat ook zij van de dokter de tweede kans mocht aangrijpen. En daardoor varen Ernestine en Sarah in de vroege ochtend van dag 4 terug naar Si Mirat! Ze varen naar het hart van de mangrove... precies in het midden... tussen het Nederlandse... en het Belgische kamp. Wanneer ze het voorstel horen om te overleven in het verstekelingenkamp, grijpen ze de kans met beide handen. Ernst-Paul waarschuwt hen wel voor het feit dat indien ze ontdekt worden door de andere kampen, ze uit de expeditie liggen.

Verstekelingen Sarah en Ernestine zijn op weg naar hun kamp dat verscholen ligt in de mangrove. Ze hebben alleen maar een bodempje rijst meegekregen en dat willen ze meteen koken. Maar in de vochtige mangrove is het niet gemakkelijk om vuur te maken. Bovendien wemelt het er van het ongedierte.

Eén kilometer Noordelijker, wil dakwerker Frank met zijn persoonlijk Item het Belgische kamp strijdvaardig maken voor de eliminatieproef... Maar de Belgen vragen zich af of ze wel een kans maken na de ontberingen in de kooi.
Aan de andere kant van Si Mirat zijn de Nederlanders nog niet toe aan de mentale voorbereiding voor de proef... De “ochtendvergadering” is nog niet afgelopen.
Wat later vertrekken beide teams naar de eerste derby der lage landen.

De proef bestaat uit een hindernissenparcours dat ze per ploeg, geketend aan elkaar, moeten afleggen. Beide teams gaan gelijk op maar op het laatste stuk moet een smalle evenwichtsbalk overwonnen worden en dit blijkt al gauw niet zo eenvoudig te zijn. Zowel de Nederlanders als de Belgen hebben veel problemen met de balk. Bij de Nederlanders is het vooral Henk die zijn evenwicht niet kan bewaren. Uiteindelijk zijn het dan ook de Belgen die als eerste de eindstreep halen en de Belgische vlag kunnen hijsen. De Nederlanders zullen naar de eilandraad moeten.

Bij de Nederlanders wil Patrick met de eilandraad in het verschiet zijn mening over Klaar toetsen bij Ronald.
Hij wil samen met hem op Klaar stemmen omdat ze lui en dominant is volgens Patrick.
Maar wie er ook wordt weggestemd… hij of zij zal het aanbod krijgen om als verstekeling verder te leven in de mangrove.
De verstekelingen hebben ondertussen andere zorgen, ze proberen te wennen aan de vreemde geluiden van ongedierte in de mangrove. Sarah en Ernestine

beseffen ook dat ze zich dichter bij de kampen zullen moeten wagen om voedsel te zoeken. Maar dichter bij de kampen kunnen ze makkelijk ontdekt worden en definitief uit de expeditie liggen.

Op de eilandraad is het uiteindelijk Klaar die met vijf stemmen tegen, de expeditie moet verlaten. Wanneer zij het voorstel van Ernst-Paul krijgt om als verstekeling verder te gaan, gaat ze daar gretig op in…
Ik heb zelf geen kabel maar dit is het enige programma waarvoor ik uit mijn zetel kom om elders te gaan zien!!
Ik heb me een kriek gelachen met het 'vergaderen' van de Nederlanders, ik heb er bijna 5 jaar gewerkt, zo zijn die!!
Wij Belgen stonden dat altijd wat geamuseerd aan te kijken om dan na een half uur geleuter zelf, to the point, knopen door te hakken om dan in 15 min. af te ronden.

Eerste indruk: Patrick van de NL's vind ik een eikel en Frank van de BL'en een toffe kerel.

Wie heeft het gezien? We kunnen er hier over lullen ;-)

Stratcat 7 september 2004 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Wie heeft het gezien? We kunnen er hier over lullen ;-)

Dat verstekelingenkamp vind ik een boeiend element.

Voila, nu ben ik al uitgeluld :-)

jan hyoens 7 september 2004 12:00

hebben ze die gasten uit de beschutte werkplaats gehaald?:lol:

oriana 7 september 2004 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
hebben ze die gasten uit de beschutte werkplaats gehaald?:lol:

En ikke denken dat jij er onmiddellijk over zou beginnen dat ze de Vlaamse Leeuw gezongen hebben in de kooi en zelfs vive la republique geroepen hebben :lol:

Als ge die Nederlanders bekijkt krijg je wel de indruk van een beschutte werkplaats ja ;-)

oriana 7 september 2004 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Dat verstekelingenkamp vind ik een boeiend element.

Voila, nu ben ik al uitgeluld :-)

Nog genoeg weken te gaan om meer te leuteren ;-)

En ja, dat verstekelingenkamp is goed gevonden, waar ze altijd die ideeën blijven halen? Ben benieuwd hoe lang die dat volhouden, lijkt me geen pretje, eerlijk gezegd.

Mitgard 7 september 2004 14:15

go bjorn.

Patriot! 8 september 2004 12:46

Citaat:

En ikke denken dat jij er onmiddellijk over zou beginnen dat ze de Vlaamse Leeuw gezongen hebben in de kooi en zelfs vive la republique geroepen hebben :lol:

Als ge die Nederlanders bekijkt krijg je wel de indruk van een beschutte werkplaats ja ;-)

't was den Brabanconne, mijn beste. Dus is het voor onze frustré een duivels programma ;) Overigens gebruikt het Blok de muziek van Robinson in haar propagandafilmpjes.

oriana 8 september 2004 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
't was den Brabanconne, mijn beste. Dus is het voor onze frustré een duivels programma ;) Overigens gebruikt het Blok de muziek van Robinson in haar propagandafilmpjes.

neen hoor, afin, die hebben ze ook gezongen, bij aanvang in de kooi maar 's avonds hebben ze wel degelijk de Vl. Leeuw gezongen en vive la republique geroepen ook.
weet je, ik zal het eens nakijken, ik heb de eerste 10 minuten op video omdat ik die gemist heb. 't Is mij echter zo verteld en nu nog eens herhaald..
ik weet het nog te zeggen.

Ke Nan 8 september 2004 14:26

Citaat:

neen hoor, afin, die hebben ze ook gezongen, bij aanvang in de kooi maar 's avonds hebben ze wel degelijk de Vl. Leeuw gezongen en vive la republique geroepen ook.
weet je, ik zal het eens nakijken, ik heb de eerste 10 minuten op video omdat ik die gemist heb. 't Is mij echter zo verteld en nu nog eens herhaald..
ik weet het nog te zeggen.

Mohamed ook?

oriana 8 september 2004 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Mohamed ook?

geen idee ~ ik ga vanavond geen tijd hebben om te kijken maar zodra ik de band gezien heb laat ik het weten ;-)

toffe kerel trouwens, die Mohamed, afin tot nu toe vallen alle Belgen mij goed mee.

Pelgrim 10 september 2004 13:49

Ik vind de presentatrice het meest interessante personage van al maar die komt zo weiig in beeld...

oriana 15 september 2004 00:20

Citaat:

Aflevering 02 :Eerste Ruzie

Vorige week koos Klaar om in de mangrove, tussen het Nederlandse en het Belgische kamp, op zoek te gaan naar de andere verstekelingen. Sarah en Ernestine heten hun nieuwe kampgenoot van harte welkom.

Ondertussen evalueren de Nederlanders hun eilandraad. Coördinator Henk betreurt dat de creatieve Klaar is weggestemd, maar Ronald is best tevreden met de keuze. De Nederlanders proberen na het vertrek van Klaar, door onderling overleg, de rust in het kamp te herstellen.

Na 48 uur ontbering in de kooi draait het Belgische kamp als een geoliede machine.
Maar hoe lang houden ze dat nog vol, want de eerste barsten in de hechte groepssfeer worden stilaan duidelijk. Het Belgisch kamp krijgt stilaan vorm en iedereen helpt waar hij kan. Slechts één kampgenoot valt wat uit de toon: Mick
Net voor de maaltijd legt Mick eventjes de laatste hand aan de vissoep. Vooral de dames raken nu heel erg geïrriteerd. Volgens hen gaat Mick vaak met de eer lopen, terwijl hij eigenlijk bijna niets doet.

In de mangrove, neemt Klaar meteen het voortouw. De verstekelingen moeten op zoek naar voedsel en wagen zich buiten het kamp. Klaar ontpopt zich tot een rasechte survivor!

Bij de Belgen gaat het van kwaad naar erger. Darline en Mitchell voelen zich gekleineerd door Mick. Hij zou enkele dingen hebben gezegd die in het verkeerde keelgat zijn geschoten bij de dames. Ook voor de mannen heeft Mick afgedaan. Ze kunnen er niet tegen dat Mick doet alsof hij bijna altijd kookt, terwijl dit niet waar is.

Ondertussen leidt Klaar de verstekelingen naar een rots waar ze een uitzicht hebben over heel Si Mirat. Klaar wil meer risico’s nemen en steeds dichter bij de kampen eten zoeken. Op dat ogenblik is coördinator Henk de Nederlandse overlegvergadering aan het afronden. Twee aparte groepjes gaan op stap om eten te zoeken. Henk, Patrick en Jeroen stappen in Oostelijke richting, Ronald leidt de vrouwen naar het Noorden. Ze weten niet dat ze recht naar de verstekelingen stappen.
De verstekelingen naderen intussen de rand van de mangrove. Zo’n 200 meter verderop vullen de Nederlanders hun kokosvoorraad aan. De verstekelingen zijn vlakbij...
Wanneer de dames uit hun schuilplaats komen, zien ze in het zand de verse voetsporen van Ronald en de vrouwen. De verstekelingen beseffen dat ze nu een veel te groot risico lopen om ontdekt te worden. Veiligheidshalve veegt Klaar de eigen voetsporen weg. Gelukkig kunnen ze met een buit van kokosnoten terugkeren naar hun verstekelingenkamp.

Even later komen Ronald en de vrouwen terug in het Nederlandse kamp. Hun expeditie was een succes want ook zij hebben heel wat voedsel mee. De tocht van het andere groepje was niet succesvol want Henk kon niet mee.

Bij de Belgen in het Noorden van Si Mirat, neemt Mick Mathias in vertrouwen, maar Mathias is niet akkoord met Micks visie over Mitchell. Mick denkt dat Mitchell een complot smeedt en iedereen opstookt tegen hem. Even later breekt bij de Belgen een crisis uit. Mick heeft Mitchell openlijk beschuldigd van een complot.

Een kilometer zuidelijker, in de mangrove, dwingt het hoog water de verstekelingen in hun hut te blijven. Klaar neemt opnieuw het voortouw en leert Sarah en Ernestine vuur maken.
Ze bereiden zich voor op een karige maaltijd. Ondanks het voedseltekort voelt Klaar zich hier veel beter thuis dan in haar oude, Nederlandse kamp.

Bij de Nederlanders zijn ze aan het rantsoeneren. Het vergadercomité heeft afgesproken dat de rijst voorlopig onaangeroerd blijft. Eerst moet het meel op.
Bij de Belgen, aan de andere kant van Si Mirat, is er van rantsoeneren geen sprake... Ze zijn vast besloten om hun Belgisch-Bourgondische levensstijl te importeren op het eiland. Iedereen geniet, behalve Mick... Hij gelooft niet meer in de groep en vindt hun opgewektheid vals.

Dag 6 van de expeditie. De kampen krijgen informatie voor de Robinsonproef. In de Robinsonproef moeten beide kampen op een balk in zee, elkaar er met zakjes zo snel mogelijk zien af te gooien. De Belgen spelen het spel tactisch: de vrouwen houden elkaar in evenwicht, terwijl de mannen met zakjes gooien. De Nederlandse Shandinella blijft voor haar team als langste staan, maar ook zij wordt uiteindelijk van de balk gegooid. De Nederlanders balen dat ze met z’n allen in het water liggen.
De Belgen mogen morgen met een Maleisische gids op bezoek bij het andere kamp en zijn voor één dag heer en meester over het hele eiland.

Ook bij hun thuiskomst blijven de Belgen in hun overwinningsroes. Een goed moment voor partybeest Kelly om haar persoonlijk item boven te halen: een fles wodka!!! Aan de andere kant van Si Mirat zit Ronald zich zorgen te maken over Henk. Ook Patrick is bezorgd omdat Henk snel verzwakt. Op de Belgenparty is niet iedereen in feeststemming... Mick heeft zich afgezonderd verder op het strand. Intussen gaat het feest gewoon door, met het persoonlijke item van Darline, een walkman met CD... en natuurlijk de wodka van Kelly

De volgende dag kunnen de Belgen genieten van hun prijs. Maar Mick heeft zich vannacht afgezonderd en wil niet mee. Frank wil dat de hele groep in vrede van de prijs kan genieten en probeert Mick te overtuigen om toch mee te gaan. Uiteindelijk lukt het om Mick te overhalen en zo gaan toch alle Belgen mee voor een prachtige verkenning van het hele eiland Si Mirat... De eerste halte is kamp Nederland. De Belgen confronteren hun concurrenten opnieuw met hun verlies bij de proef en nemen heel wat kokosnoten mee. De Nederlanders tonen zich waardige verliezers.

De overwinningsroes van de Belgen baart Jeroen zorgen, hij vreest dat indien ze in de roes blijven, de Nederlands geen enkele kans meer maken.

6OO meter Noordelijker zijn de verstekelingen alweer op jacht. Klaar heeft een pijlstaartrog in het vizier. Die kan met zijn staart een bijzonder pijnlijke elektrische schok geven. Klaar slaagt er jammerlijk niet genoeg in om de rog te pakken te krijgen.
De Belgen doen ondertussen op hun rondvaart ook de mangrove aan... Ook nu moeten de verstekelingen zich snel verbergen om niet ontdekt te worden.
Met beter materiaal en het advies van een Maleisiër kunnen Frank en Mo wel een rog vangen. Wanneer de Belgen eindelijk vertrekken, stappen de verstekelingen opgelucht terug naar hun kamp.

En dan is het opnieuw tijd voor een proef: de eliminatieproef. Shandinella haalt voor de gelegenheid haar persoonlijke item boven: een gebed aan de heilige Santa Clara. Ze hoopt dat zij de Nederlanders meer kracht zal kunnen geven voor de proef.
Voor de eliminatieproef worden per land 5 expeditieleden vastgeketend aan obstakels. Aan elk obstakel hangt een sleutel. Ze moeten de sleutels zo snel mogelijk bemachtigen en elkaar bevrijden.
Beide ploegen gaan sterk van start maar algauw loopt het fout met de Nederlandse ploeg. Frouke blijf haken met haar ketting en daardoor ontstaat een achterstand ten opzichte van de Belgen. Deze laatste kunnen hun voorsprong behouden tot op het einde en winnen zo ook de tweede eliminatieproef.

Voor een tweede keer op rij moeten de Nederlandse expeditieleden beslissen wie volgens hen het eiland moet verlaten. Frouke vreest dat ze door de proef in de gevarenzone is beland. Maar coördinator Henk staat nu voor een moeilijke opgave: hij moet terug harmonie brengen in het verslagen kamp... en voor zichzelf beslissen of hij wel nog door kan gaan. Henk beseft dat hij het niet lang meer gaat volhouden en besluit vrijwillig het eiland te verlaten.
Op de eilandraad wordt duidelijk dat het vertrek van Henk niet betekent dat er niet gestemd moet worden. Bij deze stemming wordt niemand naar huis gestuurd maar diegene met de meeste stemmen, neemt een stem mee naar de volgende eilandraad. Frouke krijgt het grootst aantal stemmen tegen en neemt dus een extra stem mee naar de volgende eilandraad.

In de mangrove is er ondertussen onenigheid bij de verstekelingen. Sarah wil snel wat meer rijst en een extra blik eten omdat zij binnenkort een nieuwe kampgenoot verwacht, maar Klaar gaat niet akkoord. Sarah beseft dat ze het zonder een deftige maaltijd, niet meer lang zal volhouden…

Mohamed deed een geweldige proef, schitterend van die kerel en wat voor een lul is die Mick zeg. Die zal er wel als eerste uitvliegen maar voorlopig winnen de Belgskes elke proef en vallen de Nederlanders als vliegen :lol:

dejohan 15 september 2004 10:31

Naar het schijnt is die Mick beschuldigd van doodslag, omdat hij een tijd geleden bij een ruzie met een klant uit zijn café iemand onder een voorbijrazende auto heeft geduwd, dit volgens verschillende getuigen. Slachtoffer is ter plaatse gestorven. Hij heeft dat verzwegen voor de productieploeg. Als ge zoiets meemaakt, en het dan nog in uwe kop krijgt om via smoesjes uwe kop op TV krijgen, moet er toch iets miszijn met uw bovenkamer denk ik.

Hij is trouwens helemaal geen brandweerman, is ook een leugen, maar uitbater van een "erotische café".

Tzuvar Raemborr 15 september 2004 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Naar het schijnt is die Mick beschuldigd van doodslag, omdat hij een tijd geleden bij een ruzie met een klant uit zijn café iemand onder een voorbijrazende auto heeft geduwd, dit volgens verschillende getuigen. Slachtoffer is ter plaatse gestorven. Hij heeft dat verzwegen voor de productieploeg. Als ge zoiets meemaakt, en het dan nog in uwe kop krijgt om via smoesjes uwe kop op TV krijgen, moet er toch iets miszijn met uw bovenkamer denk ik.

Hij is trouwens helemaal geen brandweerman, is ook een leugen, maar uitbater van een "erotische café".

"Naar het schijnt"? Wie zegt dat?

Dzu, nu heb ik verraden dat ik deze thread lees se.

dejohan 15 september 2004 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
"Naar het schijnt"? Wie zegt dat?

Dzu, nu heb ik verraden dat ik deze thread lees se.

Le Gazet van Aaantwaarepe, en gisteren 'et Vollek en 'et Leste Nifs.

Pelgrim 15 september 2004 12:47

Kheb eens gekeken.

Men is er weer eens in geslaagd 't cliché 'Belgen' tegen 'hollanders' ten tonele te voeren.

Stratcat 15 september 2004 12:48

Citaat:

Le Gazet van Aaantwaarepe, en gisteren 'et Vollek en 'et Leste Nifs.

Kortom: de kwaliteitspers:-)

Stratcat 15 september 2004 12:49

Citaat:

Volgens ER extra (vorige week uitgezonden na ER) is hij beide.

Astenblieft mensen 15 september 2004 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Volgens ER extra (vorige week uitgezonden na ER) is hij beide.

emergency room?

Astenblieft mensen 15 september 2004 12:58

of George Cloony?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be