![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Belgische Team
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nederlandse Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verstekelingen Mangrove ![]() ![]() ![]() Citaat:
Ik heb me een kriek gelachen met het 'vergaderen' van de Nederlanders, ik heb er bijna 5 jaar gewerkt, zo zijn die!! Wij Belgen stonden dat altijd wat geamuseerd aan te kijken om dan na een half uur geleuter zelf, to the point, knopen door te hakken om dan in 15 min. af te ronden. Eerste indruk: Patrick van de NL's vind ik een eikel en Frank van de BL'en een toffe kerel. Wie heeft het gezien? We kunnen er hier over lullen ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 7 september 2004 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voila, nu ben ik al uitgeluld ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hebben ze die gasten uit de beschutte werkplaats gehaald?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als ge die Nederlanders bekijkt krijg je wel de indruk van een beschutte werkplaats ja ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En ja, dat verstekelingenkamp is goed gevonden, waar ze altijd die ideeën blijven halen? Ben benieuwd hoe lang die dat volhouden, lijkt me geen pretje, eerlijk gezegd.
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() go bjorn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
weet je, ik zal het eens nakijken, ik heb de eerste 10 minuten op video omdat ik die gemist heb. 't Is mij echter zo verteld en nu nog eens herhaald.. ik weet het nog te zeggen.
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() toffe kerel trouwens, die Mohamed, afin tot nu toe vallen alle Belgen mij goed mee.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de presentatrice het meest interessante personage van al maar die komt zo weiig in beeld...
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mohamed deed een geweldige proef, schitterend van die kerel en wat voor een lul is die Mick zeg. Die zal er wel als eerste uitvliegen maar voorlopig winnen de Belgskes elke proef en vallen de Nederlanders als vliegen ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Naar het schijnt is die Mick beschuldigd van doodslag, omdat hij een tijd geleden bij een ruzie met een klant uit zijn café iemand onder een voorbijrazende auto heeft geduwd, dit volgens verschillende getuigen. Slachtoffer is ter plaatse gestorven. Hij heeft dat verzwegen voor de productieploeg. Als ge zoiets meemaakt, en het dan nog in uwe kop krijgt om via smoesjes uwe kop op TV krijgen, moet er toch iets miszijn met uw bovenkamer denk ik.
Hij is trouwens helemaal geen brandweerman, is ook een leugen, maar uitbater van een "erotische café". |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dzu, nu heb ik verraden dat ik deze thread lees se.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kheb eens gekeken.
Men is er weer eens in geslaagd 't cliché 'Belgen' tegen 'hollanders' ten tonele te voeren.
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|