![]() |
Naakt op de bühne (poging 2)
Hoe staat u tegenover naakt op de bühne?
Poll volgt. |
Zolang het blote wijven zijn met een lekkere, sappige pruim en stijve tepels is het allemaal goed voor mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou al eerder op
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie geen probleem.
|
Geen probleem zolang er geen minderjarigen op het podium naakt gaan.
Dus ook geen baby's !!!! Voor de rest , dat ze het maar uitzoeken , i don't care !!!! Of ik (algemeen) er naartoe zal gaan , mmmm: Ik zit toch sowieso te ver om iets te zien , dus .... |
Citaat:
:lol: |
Shit :? Ge hebt gelijk :lol:
Maar ze gluren toch maar weer fijn met al dat moois :thumbsup: :lol: |
Citaat:
Gluren gebeurt in het geniep. In zo'n show genieten de mensen van al het moois dat god(?) geschapen heeft. Meestal begint dat met een charmante française die een prachtig lied zingt over "Het leven en genieten van het leven". Ik heb in de ganse wereld slechts één show gezien die daar (een beetje) aan gelijkt: de Tropicana in Havana. |
Ik denk toch dat ik eens naar een theaterstuk ga kijken.
Live naar blote kut loeren onder de noemer "functioneel naakt". Best wel geniaal. |
mmmm , toch toch , maar ok , er naar turen :)
|
Ik zie ook geen probleem, maar het verschilt natuurlijk voor elke individuele voorstelling. Ook geklede voorstellingen kunnen seksueel provocerend of choquerend zijn.
Ergens in de jaren 1980 ben ik in de Antwerpse opera naar Salomé van Richard Strauss gaan kijken, en daar werd de sluierdans tot het einde uitgevoerd, met wat full frontal nudity. Het leek me toen dat dat wel degelijk zo hoorde te zijn. Op een dansfestival was er ook een danseres die (top)naakt danste, al waren er geen zwaaiende borsten te zien. Het bracht wel wat spanning bovenop de esthetiek van de dansbewegingen. Ik wist op voorhand niet dat er naakt zou zijn bij die twee voorstellingen, maar ik vond het wel passend en een pluspunt. De Hanky Panky van de Canadese performance artieste Ursula Martinez was een internet hit een paar jaar geleden. Ze is naar mijn mening niet echt een fotomodel, maar deze act is gewoon heel mooi en grappig, en de naaktheid is daar wel essentieel. https://www.youtube.com/watch?v=7LM3ji3Mi68 De enquête draait vooral rond de seksuele connotaties van naakt op de bühne, maar soms is gekleed nog spannender. Ik heb verschillende uitgaven van het dansfestival waarvan hierboven sprake bijgewoond, en de uitvoering die een heel sterke indruk om mij gemaakt heeft toonde geen naakt maar was wel bijzonder erotisch geladen. Ik heb er een clipje van 5 minuten van gevonden op het net, maar het spectakel duurt een uur. Ik weet niet of dit clipje de spanning kan overbrengen. Het was echt wel **indrukwekkend**. (Acrobatische hiphop dans, gelukkig niet met hiphop muziek) https://www.youtube.com/watch?v=seu5G6sId74 (De film is helaas wat donker, zeker in het begin, later wordt het wat beter.) |
Meer naakt op straat.
|
Ook in poging 2 blijf ik van mening
Citaat:
|
Citaat:
|
De naakten kleden, het is en blijft een werk van barmhartigheid! :cheer::cheer: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be