![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat denkt u over naakt op de bühne? | |||
Ik vind zoiets onbetamelijk. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
Ze doen maar, maar ik ga er zeker niet naartoe. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Geen probleem zolang er geen minderjarigen op het podium naakt gaan. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
Geen probleem zolang er geen minderjarigen in het publiek zitten. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Ik zou er niet naartoe gaan in het bijzijn van mijn geliefde. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Oké zolang het alleen de vrouwen zijn die naakt gaan. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Oké zolang het alleen de mannen zijn die naakt gaan. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Ik vind het maar goedkope provocatie. Sensatie, meer is het niet. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Typisch iets voor “progressief” links. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Oké als er geen seksuele lading mee gemoeid is (erecte penissen, seksuele handelingen, etc.). |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
Als het maar functioneel is, is het mij allemaal best. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
Naakt in de bioscoop of naakt op het toneel: ik zie geen verschil. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
Alleen als het mooi naakt is. Geen uitgezakte lijven. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
Naakt op de scène? Dat zal weer iets pretentieus en elitairs zijn. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Een acteur/actrice die naakt op de scène staat is per definitie een exhibitionist(e). |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Naakt op de scène is voor mij een extra reden om te gaan kijken. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Ik vind het allemaal best, maar voel me er toch wat ongemakkelijk bij. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Ik neem daar zonder zorgen mijn kinderen mee naartoe. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Ik heb er geen probleem mee. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 53,33% |
Ik heb ooit al een stuk gezien waarin de spelers naakt zijn. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe staat u tegenover naakt op de bühne?
Poll volgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang het blote wijven zijn met een lekkere, sappige pruim en stijve tepels is het allemaal goed voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welja, in een theaterstuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou al eerder op
Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen probleem.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem zolang er geen minderjarigen op het podium naakt gaan.
Dus ook geen baby's !!!! Voor de rest , dat ze het maar uitzoeken , i don't care !!!! Of ik (algemeen) er naartoe zal gaan , mmmm: Ik zit toch sowieso te ver om iets te zien , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit
![]() ![]() Maar ze gluren toch maar weer fijn met al dat moois ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gluren gebeurt in het geniep. In zo'n show genieten de mensen van al het moois dat god(?) geschapen heeft. Meestal begint dat met een charmante française die een prachtig lied zingt over "Het leven en genieten van het leven". Ik heb in de ganse wereld slechts één show gezien die daar (een beetje) aan gelijkt: de Tropicana in Havana. Laatst gewijzigd door Boduo : 14 maart 2014 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk toch dat ik eens naar een theaterstuk ga kijken.
Live naar blote kut loeren onder de noemer "functioneel naakt". Best wel geniaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmm , toch toch , maar ok , er naar turen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie ook geen probleem, maar het verschilt natuurlijk voor elke individuele voorstelling. Ook geklede voorstellingen kunnen seksueel provocerend of choquerend zijn.
Ergens in de jaren 1980 ben ik in de Antwerpse opera naar Salomé van Richard Strauss gaan kijken, en daar werd de sluierdans tot het einde uitgevoerd, met wat full frontal nudity. Het leek me toen dat dat wel degelijk zo hoorde te zijn. Op een dansfestival was er ook een danseres die (top)naakt danste, al waren er geen zwaaiende borsten te zien. Het bracht wel wat spanning bovenop de esthetiek van de dansbewegingen. Ik wist op voorhand niet dat er naakt zou zijn bij die twee voorstellingen, maar ik vond het wel passend en een pluspunt. De Hanky Panky van de Canadese performance artieste Ursula Martinez was een internet hit een paar jaar geleden. Ze is naar mijn mening niet echt een fotomodel, maar deze act is gewoon heel mooi en grappig, en de naaktheid is daar wel essentieel. https://www.youtube.com/watch?v=7LM3ji3Mi68 De enquête draait vooral rond de seksuele connotaties van naakt op de bühne, maar soms is gekleed nog spannender. Ik heb verschillende uitgaven van het dansfestival waarvan hierboven sprake bijgewoond, en de uitvoering die een heel sterke indruk om mij gemaakt heeft toonde geen naakt maar was wel bijzonder erotisch geladen. Ik heb er een clipje van 5 minuten van gevonden op het net, maar het spectakel duurt een uur. Ik weet niet of dit clipje de spanning kan overbrengen. Het was echt wel **indrukwekkend**. (Acrobatische hiphop dans, gelukkig niet met hiphop muziek) https://www.youtube.com/watch?v=seu5G6sId74 (De film is helaas wat donker, zeker in het begin, later wordt het wat beter.)
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 14 maart 2014 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Meer naakt op straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in poging 2 blijf ik van mening
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De naakten kleden, het is en blijft een werk van barmhartigheid! ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raphael toch...
|
![]() |
![]() |