![]() |
Homos niet welkom bij islampartij.
|
Nog een paar decennia, en de volledige homoseksuele bevolking van noord-west europa is volledig naar het rechtse deel van het politieke spectrum opgeschoven. Links laat nu in verschillende opiniestukken al verstaan de de rechten van de homo's toch niet echt een prioriteit zijn.
|
Kwou niet discrimineren,nu lijkt het dat alleen homo's het zwaar gaan krijgen.Kvrees dat elke holebi schrik moet hebben.Nochtans vinden we deze mensen voornamelijk (uitgesproken dan toch) in het linkse kamp.
Dat zou wel eens een zeer zware vergissing kunnen zijn. Dat "bashen" is dan ook eigen aan buurten waar Islam overheersend wordt. Ik ken dan ook homokoppels die 20 jaar geleden de verdraagzaamheid zelf waren.Ze hebben me voorbijgestoken aan de rechterkant. Ze zouden sneller schieten dan juweliersvrouwen. |
Tiens. Moet men daar geen klacht voor indienen? of gelden de anti discriminatiewetten niet voor moslims? Probeer als normale partij maar eens te vertellen dat je geen moslims wil als lid van de partij. Yussuf zou al rap klaarstaan met zijn aanklacht!
maar het zijn maar moslimpjes, minderjarig dus, beetje debiel, maar met de nodige hulp van linkschmenschen kunnen ze misschien toch nog iets nuttigs doen voor onze maatschappij. Zoals aangiftes doen tegen Wilders of zo. |
Ik vind het wel straf dat homo's altijd hebben meegeheuld met de linkse rakkers en gespuwd op rechts. Nu links de islam opvrijt, is rechts ineens wel goed genoeg.
|
Citaat:
|
In Nederland was een Protestantse partij (SGP) die vrouwen niet toe laat (sinds 1918) tot de politiek club want dat was geen plaats voor de vrouw. Staat in de Bijbel en zo. Ja die heren zijn heel erg tradi.
En nu? Er zijn drie SGP-vrouwen kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen in Vlissingen in maart. Na jarenlange procedures besloot de Hoge Raad in 2010 dat de SGP vrouwen niet langer mocht uitsluiten van haar kieslijsten. Begin vorig paste de partij haar vrouwenstandpunt aan. Ik vraag mij af of een Moslim partij wel zo kan evolueren dat homo's erbij mogen. |
Citaat:
Kben trouwens hetero,maar ook een vrijgezel maakt hun zenuwachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Strikt religieuzen zoals fanatieke moslims behoren wel tot het rechtse kamp. En ja sommige progressieve partijen staan zo krampachtig in een spreidstand dat het wel christen-democraten lijken... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een zonde dat er geloofsgeloof bestaat !! |
Citaat:
Binnen de bestaande wetten stelt het CGKR zich milder op tegen homohaters dan tegenover vreemdelingenhaters. Deze feitelijke desinteresse komt voort uit het feit dat één en dezelfde organisatie moeilijk de belangen van twee gediscrimineerde groepen (in dit geval: moslim(jongen)s en homomannen) kan afhandelen als die groepen met elkaar op gespannen voet leven. Men zou van een modern management een duidelijk beleid verwachten dat voor alle groepen hetzelfde is en op basis van verifieerbare criteria wordt toegepast. Maar dat is er niet. De enige andere optie is dan de strijd tegen discriminatie �* la carte in te vullen, met alle ongelijkheden vandien. Want dat is nu net…discriminerend! http://www.gva.be/nieuws/experts/joh...-homohaat.aspx http://forum.politics.be/showthread.php?t=156832 |
Citaat:
Citaat:
Wie had dat ooit durven denken! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
We gaan allemaal massaal klacht indienen! Go go go ... Iemand? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be