Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Homos niet welkom bij islampartij. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200303)

vlaams realist 31 maart 2014 15:33

Homos niet welkom bij islampartij.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...u_niet_om.html

F.B. 31 maart 2014 16:25

Nog een paar decennia, en de volledige homoseksuele bevolking van noord-west europa is volledig naar het rechtse deel van het politieke spectrum opgeschoven. Links laat nu in verschillende opiniestukken al verstaan de de rechten van de homo's toch niet echt een prioriteit zijn.

vlaams realist 31 maart 2014 16:58

Kwou niet discrimineren,nu lijkt het dat alleen homo's het zwaar gaan krijgen.Kvrees dat elke holebi schrik moet hebben.Nochtans vinden we deze mensen voornamelijk (uitgesproken dan toch) in het linkse kamp.
Dat zou wel eens een zeer zware vergissing kunnen zijn.
Dat "bashen" is dan ook eigen aan buurten waar Islam overheersend wordt.
Ik ken dan ook homokoppels die 20 jaar geleden de verdraagzaamheid zelf waren.Ze hebben me voorbijgestoken aan de rechterkant.
Ze zouden sneller schieten dan juweliersvrouwen.

circe 31 maart 2014 17:26

Tiens. Moet men daar geen klacht voor indienen? of gelden de anti discriminatiewetten niet voor moslims? Probeer als normale partij maar eens te vertellen dat je geen moslims wil als lid van de partij. Yussuf zou al rap klaarstaan met zijn aanklacht!

maar het zijn maar moslimpjes, minderjarig dus, beetje debiel, maar met de nodige hulp van linkschmenschen kunnen ze misschien toch nog iets nuttigs doen voor onze maatschappij. Zoals aangiftes doen tegen Wilders of zo.

Lukkas 31 maart 2014 17:29

Ik vind het wel straf dat homo's altijd hebben meegeheuld met de linkse rakkers en gespuwd op rechts. Nu links de islam opvrijt, is rechts ineens wel goed genoeg.

meneer 31 maart 2014 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7081293)
Kwou niet discrimineren,nu lijkt het dat alleen homo's het zwaar gaan krijgen.Kvrees dat elke holebi schrik moet hebben.Nochtans vinden we deze mensen voornamelijk (uitgesproken dan toch) in het linkse kamp.
Dat zou wel eens een zeer zware vergissing kunnen zijn.
Dat "bashen" is dan ook eigen aan buurten waar Islam overheersend wordt.
Ik ken dan ook homokoppels die 20 jaar geleden de verdraagzaamheid zelf waren.Ze hebben me voorbijgestoken aan de rechterkant.
Ze zouden sneller schieten dan juweliersvrouwen.

Als de moslims aan de macht komen, zullen dit de eersten zijn die aan kranen opgehangen worden, of van de flatgebouwen naar beneden gegooid ( met hoofd naar beneden ).

Mahalingam 31 maart 2014 17:54

In Nederland was een Protestantse partij (SGP) die vrouwen niet toe laat (sinds 1918) tot de politiek club want dat was geen plaats voor de vrouw. Staat in de Bijbel en zo. Ja die heren zijn heel erg tradi.
En nu? Er zijn drie SGP-vrouwen kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen in Vlissingen in maart.
Na jarenlange procedures besloot de Hoge Raad in 2010 dat de SGP vrouwen niet langer mocht uitsluiten van haar kieslijsten. Begin vorig paste de partij haar vrouwenstandpunt aan.

Ik vraag mij af of een Moslim partij wel zo kan evolueren dat homo's erbij mogen.

vlaams realist 31 maart 2014 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 7081375)
In Nederland was een Protestantse partij (SGP) die vrouwen niet toe laat (sinds 1918) tot de politiek club want dat was geen plaats voor de vrouw. Staat in de Bijbel en zo. Ja die heren zijn heel erg tradi.
En nu? Er zijn drie SGP-vrouwen kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen in Vlissingen in maart.
Na jarenlange procedures besloot de Hoge Raad in 2010 dat de SGP vrouwen niet langer mocht uitsluiten van haar kieslijsten. Begin vorig paste de partij haar vrouwenstandpunt aan.

Ik vraag mij af of een Moslim partij wel zo kan evolueren dat homo's erbij mogen.

Kdurf het niet te vragen aan mn medestraatbewoners.Kheb het nu al moeilijk genoeg.Wat is je advies dan? 100 jaar wachten om de discusssie aan te gaan?
Kben trouwens hetero,maar ook een vrijgezel maakt hun zenuwachtig.

Doge 31 maart 2014 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7081337)
Ik vind het wel straf dat homo's altijd hebben meegeheuld met de linkse rakkers en gespuwd op rechts. Nu links de islam opvrijt, is rechts ineens wel goed genoeg.

Homo's zijn ook verbazend veel katholiek, die spreidstand zijn ze wel gewoon.

meneer 1 april 2014 17:00

Citaat:

Als ze stoppen met hypocriet te doen zeker wel...

circe 1 april 2014 17:05

Citaat:

moest jij homo zijn, zou jij het aandurven om openlijk tegen je medemoslims te gaan vertellen dat je homo bent én een plaats op de kieslijsten ambieert zonder in mekaar geklopt te worden?

RubberBullet 1 april 2014 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7082637)
moest jij homo zijn, zou jij het aandurven om openlijk tegen je medemoslims te gaan vertellen dat je homo bent én een plaats op de kieslijsten ambieert zonder in mekaar geklopt te worden?

Ik wil u als homo graag zien aankloppen bij het Vlaams Belang...

Strikt religieuzen zoals fanatieke moslims behoren wel tot het rechtse kamp.
En ja sommige progressieve partijen staan zo krampachtig in een spreidstand dat het wel christen-democraten lijken...

Lukkas 1 april 2014 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RubberBullet (Bericht 7082829)

En ja sommige progressieve partijen staan zo krampachtig in een spreidstand dat het wel christen-democraten lijken...

Wat zal er volgens u gebeuren wanneer er een homo aanklopt bij het VB? Of is het eerder wat u hoopt wat er dan gaat gebeuren?

cookie monster 1 april 2014 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7081165)

geloofsgeloof (religie) & discriminatie past perfekt bijeen !!
Wat een zonde dat er geloofsgeloof bestaat !!

daiwa 2 april 2014 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7081333)
Tiens. Moet men daar geen klacht voor indienen? of gelden de anti discriminatiewetten niet voor moslims? Probeer als normale partij maar eens te vertellen dat je geen moslims wil als lid van de partij. Yussuf zou al rap klaarstaan met zijn aanklacht!
.

Homo's moeten van Yussuf niets verwachten als hij moet kiezen tussen hen en zijn moslimvriendjes.

Binnen de bestaande wetten stelt het CGKR zich milder op tegen homohaters dan tegenover vreemdelingenhaters.
Deze feitelijke desinteresse komt voort uit het feit dat één en dezelfde organisatie moeilijk de belangen van twee gediscrimineerde groepen (in dit geval: moslim(jongen)s en homomannen) kan afhandelen als die groepen met elkaar op gespannen voet leven.

Men zou van een modern management een duidelijk beleid verwachten dat voor alle groepen hetzelfde is en op basis van verifieerbare criteria wordt toegepast. Maar dat is er niet. De enige andere optie is dan de strijd tegen discriminatie �* la carte in te vullen, met alle ongelijkheden vandien. Want dat is nu net…discriminerend!

http://www.gva.be/nieuws/experts/joh...-homohaat.aspx

http://forum.politics.be/showthread.php?t=156832

SDX 2 april 2014 01:30

Citaat:

Homos niet welkom bij islampartij.
Citaat:

Goh!

Wie had dat ooit durven denken!

bf62 2 april 2014 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RubberBullet (Bericht 7082829)

Ze mogen binnen ...

Citaat:

ZIJN HOMO’S WELKOM BIJ HET BELANG?

“Ja er zijn er een homo’s bij Vlaams Belang!” weet Filip Dewinter te vertellen aan Tim. En ze zijn ook welkom. Maar ze lopen er ook niet mee te koop: “Ze vinden het niet nodig om met een groot bord op hun borst rond te lopen met daarop "ik ben homo…" De Winter wist Tim toch al een beetje te verbazen.
Bron: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...10776/1.794494

bf62 2 april 2014 13:45

Citaat:

Ze gaan niet voor 'minder' maar ze gaan voor 'geen' homoseksuelen. Onze politiek correct gehersenspoelde massa/media moet toch beseffen dat Hitler ook iets tegen homoseksuelen had. Zo is het ooit begonnen! Komaan, massaal op straat voor het te laat is, met de nodige spandoeken 'wij zijn allemaal homoseksuelen'.

We gaan allemaal massaal klacht indienen! Go go go ...

Iemand?

Snerror 4 april 2014 05:08

Citaat:

Wat een veralgemening.

Snerror 4 april 2014 05:08

Citaat:

- Dubbel -

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be